Prosba o pomoc.Renault Megane 1997

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
Mao
Posts: 4
Joined: Fri Nov 28, 2008 8:20 pm

Prosba o pomoc.Renault Megane 1997

Post by Mao » Fri Nov 28, 2008 9:50 pm

Caute chlapi.Stala sa mi neprijemna vec s Meganom 1,4 hatchback.Rok vyrobi 1997.Oznacenie motora je E7J37 a ma 55kw.Stal som sa jeho majitelom po tom ako otec kupil auto nove.Po dvoch dnoch mi vsak praskol rozvodovy remen :( .Po demontazi hlavi a pretoceni vacky vidiet ze jeden ventil nedosada na sedlo-takze to schytal.Valce a piesty vyzeraju bit OK.Tu hlavu dam vsak skontrolovat odborne nech povedia konecny verdikt.Ja osobne myslim ze to bude vaznejsie a preto rozmyslam nad kupou motora ineho.Poradte prosim ake typy tam pasuju a co je nutne spravit.Chcel by som tam dat nieco vykonnejsie.Inak mate peknu stranku a za rady vopred dakujem :)

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Fri Nov 28, 2008 10:01 pm

V prvom rade vitaj na našom fóre a vďaka za pochvali.takže ja by som investoval radšej do opravy.Silnejšie je viac menej aj zbytočne,pokial sa auto používa na bežne vozenie.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

Mao
Posts: 4
Joined: Fri Nov 28, 2008 8:20 pm

Megane 1,4

Post by Mao » Fri Nov 28, 2008 10:52 pm

Dakujem Jozef za privitanie :) Okrem toho Meganu mam uz strasne dlho Celicu 2,0Gt z 87r tak asi som trosku tym vykonom nakazeny a Megan sa mi javy ako velmi slabi hlavne v kopcoch a pri predbiehani.Dost velka kasna na ten motor.Ja viem ze sa to neda porovnavat ale mat tam o trochu viac konikov by bolo super :D Inak myslim ze ten vyber motorov bude dost siroky na tento model?V japoncoch sa celkom vyznam ale Renault mam prvy krat a planujem si ho nechat tak sa pitam skusenych :)

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Fri Nov 28, 2008 11:38 pm

:lol: Tak Cellicu 2,0 GT nemôžeš zrovnávať s 1,4 "Energy(energy nie ako silným ale ako úsporným a ekonomickým)"motorom v Megane.
To by trebalo skúsiť s R5 1,4 GTT :D

Som sa takisto viezol nedávno na šéfkinom scenicu tiež 1,4 a skoro ma porazilo :roll: som myslel že motor má nejakú poruchu, neťahalo to a keď som držal plyn v jednej polohe tak to po chvíli začalo spomaľovať. Odporná elektronika :? a zlatý môj karburátor :D

K tomu motoru, vždy záleží aký a za koľko. Ak ti niekto nechá zachovalý celý motor do 10 tisíc tak sa neoplatí rozoberať ten starý. No žiaľ motor je väčšinou lotéria, niekedy ani ten najskúsenejší mechanik nevie povedať čo a ako s tým.

Ak si roztrhol rozvoďak tak ten ventil bude pokrivený, bude potrebné ho vymeniť, snáď to nezodralo aj vodítko ventilu. Piestom a valcom sa nemalo čo stať, to by ti skôr rozbilo hlavu valcov ak by sa to stalo vo väčšej rýchlosti.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Sat Nov 29, 2008 2:26 pm

pokial máš aj Celicu GT tak zbytočne vrážať do Meganu sa neoplatí.Jedine ak by si zohnal 100k 1,6ku.Podobné a je tam ten koník navyše.Ale pri kúpe motora bez skúšky riskuješ to že nevieš čo kupuješ.Je to ako s mačkou vo vreci.Niečo možno viac ti budu vedieť poradiť chalani z Megane klubu .a možno tak najdeš aj nejaký ten motor.Skús napísať chalanovy s nickom Needyx,viem že mal buraneho Megana a neviem čo aj nepredaval nejaké ND.Za skušku to stojí.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

Mao
Posts: 4
Joined: Fri Nov 28, 2008 8:20 pm

Megane 1.4

Post by Mao » Sat Nov 29, 2008 3:32 pm

Dakujem chalani za info.Skocim pozriet na ten Megane club.Pracujem v zahranici a uz nestiham nechat skontrolovat tu hlavu.Bude to musiet pockat asi 2 tyzdne :( S tymi karburatormi mate uplnu pravdu :) Bolo to zabavnejsie :) Este ma napada jedna vec a aj zvedavost hra rolu.Co takto tomu motoru nejake koniky prikopnut ked sa to spravi.Je to len klasika 8 ventil a neviem ci su v ponuke tuning firiem na tento motor nejake diely.Chcem nejaky original ak to bude mozne.Lestit sanie a zlicovavat spalovacie priestory a upravovat sedla a ventili sa mi zrovna moc nechce.S tym mam skusenosti z Golfu 1 a nemam na to ani cas :( Tak napr ladene zvody bi mohli pomoct alebo sistem sania.Neviete nieco poradit?

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Mon Dec 01, 2008 8:21 am

Pri roztrhnuti remena sa podla mna nic ineho ako skribeny ventil nestalo a preto by som vymenil poskodene ventily ostatne by som zalapoval a zmontoval to dokopy, toto bude najlacnejsia pár tisicova akcia a aspon mas istotu ze ventily a piesty a rozvody su v poriadku. Ked to auto spolahlivo jazdilo je skoda do neho viac zasahovat ako je nutne.
Ohladne toho motora za iny je iba moznost ako ti pisali dat tam 1,6 ten tam pasuje bez problemov ale problem je zohnat v slusnom stave, podruhe ak ho tam das zase riskujes pri STK a EK.
Tieto motory ako sa pise su robene skorej na dobru spotrebu ako na vykon.
V papieroch je napisane ze pri 90km/h ma 1,4 5,2 l/100km a 4,6 ma 5,0 l/100km.
Ale inak taka 1,6 je uz pomerne slusna, problem je to ze to chces zrovnavat s japonskymi autami sportoveho charakteru.
Ak nieco poriadne na vykon tak to by som spravil tak ze toto auto daj dokopy predaj ho a mozes kupit nejake to poriadne napr R21 2,0 turbo
to sa da kupit velmi lacno.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

Post Reply