1.6e 1997 štartér

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
tomhenk
Posts: 9
Joined: Fri Mar 14, 2008 9:39 pm

1.6e 1997 štartér

Post by tomhenk » Tue Dec 30, 2008 9:46 pm

Ahojte mam takýto problém:
Pred par mesiacmi mi počas jazdy odišli guferá počas jazdy a vytiekol olej z prevodovky, cela sa rozsypala. Došiel som domov na 4ke.
Zohnal som z poľska novú prevodovku, taký istý typ, vymenili sme ju u kamaráta (ma vlastnú dielňu ). Všetko šlape , ale nejde naštartovať, teda vysunie pastorok, aj toči motorom ale je to strašný zvuk. Pastorok zaberá len na krajíčku zubov. Prevodovka je vycentrovaná originál púzdramy (2-mi sú dokríža) a štartér má to vymedzovacie púzdro tiež , takže teoreticky by to malo hrať v osi , ale asi je niekde problém. Ak mal niekto podobný problém tak mi prosím poraďte už nám dochádzajú nápady. Štartér je originál , zotrvačník tiež. Je to SCÉNIC 1.6e 1997 66kw. Za reakcie ďakujem.
RENAULT MEGAN SCENIC 1.6e

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Wed Dec 31, 2008 2:23 pm

Toto som presne mal po vymene motora na Skodovke, a mal som ten isty problem ze zuby startera sa vysuvali len asi 3mm na koleso zotrvacnika a zvuk bol ako keby som ich brusil zub o zub a proste som zbrusil to miesto kde je starter na prevodovke tolko aby pastorok zakryval cele ozubenie. Nemusi to byt extra presne, nakolko to nemusi tesnit a problem bol odstraneny. Ja som to robil pilnikom a malou elektrickou bruskou.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

tomhenk
Posts: 9
Joined: Fri Mar 14, 2008 9:39 pm

Post by tomhenk » Wed Dec 31, 2008 4:07 pm

Ďakujem za reakciu, ty si zväčšoval diery v tom smere aby bol pastorok ďalej od zotrvačníka , o koľko si to asi musel posunúť? Nemal si potom stým problém, to si trochu zbrúsil , založil a vyskúšal? Vyriešil tento problém niekto inakšie. Nejde mi do hlavy prečo to tam nezapadá tak ako má však štartér je originál a aj zotrvačník, prevodovka aj štartér je na tých vymedzovacích púzdrach a nehrá to :( ! Ak nikto neporadí niečo iné budem to musieť vyriešiť takto. Ešte si robím starosti , že to budem posúvať v nesprávnom smere. ĎAKUJEM
RENAULT MEGAN SCENIC 1.6e

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Wed Dec 31, 2008 7:05 pm

Ja som to posuval smerom ku zotrvacniku tiez mi zuby "nedociahli" a zbrusil som tu plochu prevodovky kde sa priskrutkuje aby som mohol posunut starter " hlbsie". Keby bol moc vo vnutri tak ho iba podlozim aby bol dalej a je to vyriesene.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

tomhenk
Posts: 9
Joined: Fri Mar 14, 2008 9:39 pm

Post by tomhenk » Wed Dec 31, 2008 7:41 pm

Ďakujem skúsime to tiež takto , ak by mal niekto ešte iné riešenie prosím napíšte. Prajem Všetko dobré do Nového roku a nech sa Scénicom darí viac :).
RENAULT MEGAN SCENIC 1.6e

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Thu Jan 01, 2009 9:37 pm

Mal som podobný problém na Angeline (R5). Tam to šlo vyriešiť pomerne jednoducho. Spravila to hrubšia podložka pod cievku, ktorá vysúva pastorok. To spôsobilo, že sa pastorok vysunul ďalej, pretože jadro sa do cievky vždy zasunie nadoraz. Neviem aký je štartér na Sceniku, možno by mu táto metóda tiež pomohla.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

tomhenk
Posts: 9
Joined: Fri Mar 14, 2008 9:39 pm

Post by tomhenk » Thu Jan 01, 2009 10:49 pm

Ďakujem za typ , ale mne vysúva pastorok dostatočne ďaleko. Je to problém že je v osi oddialený a zuby do seba nezapadajú tak hlboko ako majú, ale aj tak ďakujem.
RENAULT MEGAN SCENIC 1.6e

tomhenk
Posts: 9
Joined: Fri Mar 14, 2008 9:39 pm

Post by tomhenk » Fri Jan 23, 2009 7:03 pm

Ďakujem problém sme vyriešili. :)
RENAULT MEGAN SCENIC 1.6e

Post Reply