1.6e 1997 štartér
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
1.6e 1997 štartér
Ahojte mam takýto problém:
Pred par mesiacmi mi počas jazdy odišli guferá počas jazdy a vytiekol olej z prevodovky, cela sa rozsypala. Došiel som domov na 4ke.
Zohnal som z poľska novú prevodovku, taký istý typ, vymenili sme ju u kamaráta (ma vlastnú dielňu ). Všetko šlape , ale nejde naštartovať, teda vysunie pastorok, aj toči motorom ale je to strašný zvuk. Pastorok zaberá len na krajíčku zubov. Prevodovka je vycentrovaná originál púzdramy (2-mi sú dokríža) a štartér má to vymedzovacie púzdro tiež , takže teoreticky by to malo hrať v osi , ale asi je niekde problém. Ak mal niekto podobný problém tak mi prosím poraďte už nám dochádzajú nápady. Štartér je originál , zotrvačník tiež. Je to SCÉNIC 1.6e 1997 66kw. Za reakcie ďakujem.
Pred par mesiacmi mi počas jazdy odišli guferá počas jazdy a vytiekol olej z prevodovky, cela sa rozsypala. Došiel som domov na 4ke.
Zohnal som z poľska novú prevodovku, taký istý typ, vymenili sme ju u kamaráta (ma vlastnú dielňu ). Všetko šlape , ale nejde naštartovať, teda vysunie pastorok, aj toči motorom ale je to strašný zvuk. Pastorok zaberá len na krajíčku zubov. Prevodovka je vycentrovaná originál púzdramy (2-mi sú dokríža) a štartér má to vymedzovacie púzdro tiež , takže teoreticky by to malo hrať v osi , ale asi je niekde problém. Ak mal niekto podobný problém tak mi prosím poraďte už nám dochádzajú nápady. Štartér je originál , zotrvačník tiež. Je to SCÉNIC 1.6e 1997 66kw. Za reakcie ďakujem.
RENAULT MEGAN SCENIC 1.6e
Toto som presne mal po vymene motora na Skodovke, a mal som ten isty problem ze zuby startera sa vysuvali len asi 3mm na koleso zotrvacnika a zvuk bol ako keby som ich brusil zub o zub a proste som zbrusil to miesto kde je starter na prevodovke tolko aby pastorok zakryval cele ozubenie. Nemusi to byt extra presne, nakolko to nemusi tesnit a problem bol odstraneny. Ja som to robil pilnikom a malou elektrickou bruskou.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
Ďakujem za reakciu, ty si zväčšoval diery v tom smere aby bol pastorok ďalej od zotrvačníka , o koľko si to asi musel posunúť? Nemal si potom stým problém, to si trochu zbrúsil , založil a vyskúšal? Vyriešil tento problém niekto inakšie. Nejde mi do hlavy prečo to tam nezapadá tak ako má však štartér je originál a aj zotrvačník, prevodovka aj štartér je na tých vymedzovacích púzdrach a nehrá to ! Ak nikto neporadí niečo iné budem to musieť vyriešiť takto. Ešte si robím starosti , že to budem posúvať v nesprávnom smere. ĎAKUJEM
RENAULT MEGAN SCENIC 1.6e
Ja som to posuval smerom ku zotrvacniku tiez mi zuby "nedociahli" a zbrusil som tu plochu prevodovky kde sa priskrutkuje aby som mohol posunut starter " hlbsie". Keby bol moc vo vnutri tak ho iba podlozim aby bol dalej a je to vyriesene.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Mal som podobný problém na Angeline (R5). Tam to šlo vyriešiť pomerne jednoducho. Spravila to hrubšia podložka pod cievku, ktorá vysúva pastorok. To spôsobilo, že sa pastorok vysunul ďalej, pretože jadro sa do cievky vždy zasunie nadoraz. Neviem aký je štartér na Sceniku, možno by mu táto metóda tiež pomohla.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle