motor od oleja R19 Chamade 1,4

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
bomber
Posts: 5
Joined: Sun Jan 11, 2009 8:03 pm

motor od oleja R19 Chamade 1,4

Post by bomber » Sun Jan 11, 2009 8:15 pm

Prosím o pomoc.Ráno ked som išiel založiť bateriu som zistil že mám celý motor od oleja.Večer ked som bateriu vyberal som si to nevšimol až ráno.Taktiež som si všimol že mierka na kontrolu oleja bola povytiahnuta.Mohol ten olej počas jazdy striekať cez otvor tejto mierky?Od oleja bola ostriekaná aj kapota.Ja si myslím že to mohlo len cez tento otvor.Ak už mal niekto s tým skusenosti tak prosim o radu .mohol by som teray motor vystriekať vapkou obavam sa totiž že potom nenaštartujem ,či sa voda nedostane do elektriky.DíK

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sun Jan 11, 2009 11:25 pm

Ahoj,
Neľakaj sa, toto je bežná reakcia motora Cléon keď zamrzne vodno olejový kondenzát v hadičkách odvetrávania kľuky alebo odborne v systéme na obmedzení škodlivín. Vtedy ti vystrelí mierka oleja a olej začne vytekať von.
Príčina: jazda na krátke trasy, nezohriatie motora na prevádzkovú teplotu, nevytáčanie motora.


V prvom rade hneď dolej olej aby si nezadrel motor.
Potom prečisti hadičky čo idú od víčka ventilov, od kľuky a pod.
Nie sú to vodné ani olejové hadice, takže vo vnútri nebude nič len taká biela mastná mazľavina. Vyčisti to buď technickým benzínom alebo len hrubším drôtom. Ak by boli teploty nad 0 tak ti bohate stačí urobiť 20 km jazdu, poriadne zohriať motor a párkrát mu povytínať po plyne.

Motor teraz v zime vapkou určite nevystriekavaj, olej je dobrý konzervant na zimu, maximálne si ho poutieraj takisto kapotu.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

bomber
Posts: 5
Joined: Sun Jan 11, 2009 8:03 pm

Post by bomber » Mon Jan 12, 2009 4:44 pm

prosim ťa možeš mi poradiť kde su tie odvetravacie hadičky nemožem ich najsť.Dik

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Mon Jan 12, 2009 8:30 pm

Nafoť svoj motor, hoď fotky na internet (nejaký album u rajce, picassa google alebo dačo podobné) hoď sem odkaz a ja ti ich označím. :wink:

Síce mám motor s rovnakou architektúrou ako ty ale je tam 10 krát viac hadičiek ešte k tomu ináč usporiadaných. :)
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

bomber
Posts: 5
Joined: Sun Jan 11, 2009 8:03 pm

Post by bomber » Mon Jan 12, 2009 9:15 pm

ok zatim dik

bomber
Posts: 5
Joined: Sun Jan 11, 2009 8:03 pm

Post by bomber » Sun Jan 18, 2009 12:04 pm

tuje foto

Image

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Mon Jan 19, 2009 1:25 am

Čo pre boha je toto za motor :shock: To má k 1,4 tak ďaleko ako moja R5 k Maxi turbo :D
To je 1,7 F jednobod :idea: určite nie 1,4 Cléon. Aj na tom ti to můžem ukázať ale sfoť ho normálne, tak aby niečo bolo aj vidno :idea: Fotku zhora v strede už máme, teraz už len fotku zľava pod 45 stupňovým uhlom (aby bolo vidno aj pod filterbox) a takú istú peknú fotku aj sprava. :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon Jan 19, 2009 11:39 am

anarki: No ono to bude 1.4 Energy. E7J

Vygooglil som toto, ale to sa mi akosi vykonovo nezda:
1.4e "Energy" "E7J" (1390 cc) 8-valve 94 bhp (70 kW; 95 PS); top speed: 198 km/h (123 mph)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Mon Jan 19, 2009 2:04 pm

Ono práve to sa mi nezdá lebo je nejaký veľký a navyše 1,4 Energy V Cliu, vyzerá ináč. :idea:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon Jan 19, 2009 2:49 pm

:arrow: Cleon to neni to sme sa zhodli. F3N, F2N (1,7) a F3P (1,8) je rovnaky ako motor ktory mam v nevade. Ten poznam a ten to nieje!
:arrow: F7P su 1.6 16V ak sa nemylim. Ci uz 16V alebo 8V vyzera uplne inak.
:arrow: No tak ako na tom obrazku vyzera len 1,4e a 1,2e. 1,2 naozaj vynechajme. 1,4e cize E7J a E6J su tiez skoro rovnake. Myslim ze E6J je karbec a E7J jednobod. Neviem co bolo v tom Cliu co si videl, ale podla mna jeden z tychto dvoch!

Stojim si za tym, je to 1.4e E7J !!

http://www.renault19.pl/articles.php?article_id=4
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_19
Image
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

bomber
Posts: 5
Joined: Sun Jan 11, 2009 8:03 pm

Re: toto

Post by bomber » Mon Jan 19, 2009 8:59 pm

ano je to presne(r.v.12/95 1,4i) ono čo maš na obrázku len ten moj je zababraný od oleja chcem ho vyčistiť ale keď trochu pominu mrazy.čim je ho najlepšie vyčistiť?Ja som laik do motorov nerozumim sa tak ako vy.ale za každu radu ďakujem.

Post Reply