Riadiaca jednotka - problemy, upravy...

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Fri Mar 06, 2009 8:37 pm

Súhlasím, riešil by som to zástavbou motora s obsahom 1,7 štvorklapkou, dvomi Webermi a mal by si za rovnakú cenu o 50 koní viac. :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

oreille22
Posts: 7
Joined: Sat May 23, 2009 3:45 am
Contact:

Post by oreille22 » Wed Nov 11, 2009 5:15 am

no anarki tak stvorklapku alebo 2 webbre? alebo 2 dvojite webbre? alebo ako? :) stvorklapka je vstrekovacia rampa so 4 klapkami miesto jednej

2 webbre su asi 2 obycajne karburatory webber

dvojite webbre su Webber DCOE - jedno telo s 2 oddelenymi karburatormi pre 2 walce s dvoma klapkami - skoro to iste ako stvorklapka

ja mam v R5 motor z clia 16V( F7P ) na megasquirte a je nutne povedat ze RJ je sice lacna ale treba to este naladit a na SK nieje vela ludi ktory to vedia (jedneho z nich nastastie poznam), a plati sa za ladenie, a tiez nieje jedno ako e riesene zapalovanie motora (renault ma zapalovanie na prd pre MS a riesili sme to pomocou zapalovania z volva a cievkou zapalovania z fordu)

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Wed Nov 11, 2009 7:20 pm

Buď dva dvojité Webery (lacnejšia varianta) plní to ten istý účel ako 4 klapka aj keď priznávam že to nie je tak úplne štvorklapka.

Alebo

Ozajstnú 4 klapku, vstrekovanie, programovateľnú RJ (drahšia ale aj omnoho lepšie naladiteľná varianta).

K tomu zapaľovaniu, sú schémy ako dostať do modulu zapaľovania (nie cievky) čip s inými mapami zapaľovania tak aby to stíhalo aj na motory po úpravách. Napr. pre motory GTT (www.gt-turbo.org)
Je na skúsenostiach, šikovnosti a hlavne možnostiach každého z nás ako vyrieši jednotlivé problémy vyvstávajúce z pozadia pri úpravách motora. Ja si už myslím že skoro celý motor je na prd. :lol:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

oreille22
Posts: 7
Joined: Sat May 23, 2009 3:45 am
Contact:

Post by oreille22 » Fri Nov 13, 2009 7:22 pm

no neviem F7P nieje na prd, len zapalovanie ktore pracuje na opacnom principe ako boschacke zapalovacie systemy, a teda taa konkretna RJ tam nespolupracuje (ale da sa to obist) ale inak je motor celkom dobry. Teraz je obmedzovac na 7500 a auto ide a az po obmedzovac zrychluje a keby bol na 8000 tak by siel do 8000 a stale by zrychloval (kraatkodoby test to dokazal :) )

Stvorklapka je super vec; ceny - najlacnejsie vide uprava motorkovej stvorklapky - ta je za par tisic doma vymenia sa vstrekovace a vyrobia sa priruby a sup hore. samozrejme RJ musi byt upravena

Original stvorklapky na auto stoja (len zeleza bez vstrekovacov) okolo 1300 euro, bez RJ. Osobne si myslim ze je dobre to menit ak je motor aspon trocha upraveny ( prinos je to aj pre seriu ale lepsie je ho upravit) aspon zotrvak a zvysena kompresia, polestene ojnice (pre odstranenie povrchovych napati - aspon ciastocne) lebo tym ze sa skrati sanie auto pride o krutak a je potrebne ho tocit aby bol vykon - vid Maxikity ktore tocili 9000 ot / min.

a k tomu uz potom treba aj kratku prevodovku lebo zbytocne je chodit 200 a viac radsej 160 max ale hned a vzdy :)

Post Reply