Riadiaca jednotka - problemy, upravy...

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Riadiaca jednotka - problemy, upravy...

Post by Majmajko » Tue Feb 17, 2009 12:44 pm

Kedze v inej teme sa rozbehla diskusia k riadiecej jednoteke tak je to presunute sem ....
sup do debaty...

Taxman
člen RCC
Posts: 63
Joined: Tue Oct 18, 2005 10:21 am
Location: Modra
Contact:

Post by Taxman » Tue Feb 17, 2009 4:24 pm

Hmmm, to s tym T3 vyzera dost husto :shock: . Ja neviem, nehovorim ze to nefunguje, ale mne sa ten karburator fakt nepaci :roll: , ale to je asi zalezitost vkusu. Ja mam radsej vstrekovanie 8) . Fuego ma tiez tento pretlakovy zazrak, ale nejako som tomu nikdy na chut neprisiel (2 z 3och mojich turbin boli vstrekovania). Teraz experimentujem s trochu dospelejsim vstrekovanim (Digifant z VW Corrado) na jednom mojom motore, tak uvidime ci to bude stat za to, lebo uz som prekopal pol motora, nove potrubia som vyrabal, skrtiacu klapku som daval inu, prevaral sanie krizom krazom, tak dufam ze to aspon bude fungovat
:twisted: . Ak by sa niekto pytal preco, tak preto lebo seriove fuegacke vstrekovanie je komplikovane a nespolahlive (kopec snimacov, kablov a doslova podtlakohadickobitie :D ) . A ak to nebude fungovat, tak mam este jeden karbec v zalohe :P
Renault Fuego 2,0i
Renault Fuego - kasna s klietkou
Mal som vsetky modely Fuega ake sa robili, okrem TD :)

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Wed Feb 18, 2009 9:38 am

Taxman:
Máš skúsenosť aj s úpravou RJ?
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

Taxman
člen RCC
Posts: 63
Joined: Tue Oct 18, 2005 10:21 am
Location: Modra
Contact:

Post by Taxman » Wed Feb 18, 2009 5:09 pm

uprava RJ nieje len tak... nemam s tym skusenosti, ale poznam ludi co s tym skusenosti maju celkom slusne Smile . Ale napr ten digifant som volil prave kvoli jeho maximalnej jednoduchosti a tajne dufam ze bude bezproblemov fungovat aj bez zasahu. Na jednom golfe sme z neho vytlacili 272k a 340Nm a RJ bola v seriovom nedotknutom stave.
Renault Fuego 2,0i
Renault Fuego - kasna s klietkou
Mal som vsetky modely Fuega ake sa robili, okrem TD :)

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Thu Feb 19, 2009 9:04 am

:D Keby to bolo len tak, tak sa nepýtam. :D

Staré Renaulťácke jednotky sa vlastne ani upravovať nedajú, ale mohli by sa nahradiť nejakými, čo sa už dajú.

Pekne sa nám rozsnežilo. Bude aj na snehuliaka? :lol:
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

Taxman
člen RCC
Posts: 63
Joined: Tue Oct 18, 2005 10:21 am
Location: Modra
Contact:

Post by Taxman » Thu Feb 19, 2009 1:13 pm

Dnes som zistil ze spominana riadiaca jednotka ktoru som sa pokusal napratat do fuega je vadna Exclamation Crying or Very sad Crying or Very sad . Diagnostika povedala "chyba riadiacej jednotky" . Preto to pravdepodobne aj pri testovacom starte islo tak ako to islo, cize nie moc dobre. Cize bud zozeniem dalsiu taku RJ, alebo sa s tym mozem rozlucit a pristupit k alternative menom karburator Sad Crying or Very sad z coho ma ale velmo srdco boli. Digifant z G60tky sa voooooobec nezhana lahko a k tomuto som sa dostal tiez uplnou nahodou (ajked radsej by som sa ani nedostal Exclamation ). Takze s upravou RJ som prezatial asi tiez skoncil...

... ach tej roboty ... tej roboty ...
Renault Fuego 2,0i
Renault Fuego - kasna s klietkou
Mal som vsetky modely Fuega ake sa robili, okrem TD :)

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Thu Feb 19, 2009 1:33 pm

Hlavu hore, aj horšie veci sa stávajú. Je to len obyčajný kúsok kremíku :D
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Thu Feb 19, 2009 10:19 pm

Veď to :) mám dosť kremíkových šmejdov v robote nieto aby som ešte riešil kremík aj pod kapotou :roll: Určite ma za to veľa ľudí sprdne ale ja stále tvrdím zlatý karbec :D
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Gemini
Posts: 182
Joined: Tue Feb 17, 2009 7:41 pm
Location: Trenčín
Contact:

Post by Gemini » Tue Feb 24, 2009 5:37 pm

nie je nad plne programovatelnu riadiacu jednotku, kde si spravite sami co chcete.....a aj pocas behu motora, ziadne vyspajkovavanie integracov a tak......
najlacnejsie su MegaSquirt, Dicktator a pod......potom uz lepsieEMS, DTA Fast, Haltech, MoTeC - - - kto sa na co citi....

ja robim motor na riadiacke Haltech, sekvencny vstrek + 4klapka......a je to dost hustee
R5 old => R5 Turbo (in progress...)

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Feb 24, 2009 10:36 pm

len tak pre zujimavost ... co znamena najlacnejsie?

User avatar
Gemini
Posts: 182
Joined: Tue Feb 17, 2009 7:41 pm
Location: Trenčín
Contact:

Post by Gemini » Wed Feb 25, 2009 12:05 pm

prepacte, budem pisat ceny v korunach, tak ako si ich este pametam

megasquirt cca 8000
dicktator 10-12 000
DTA fast 20-25 000
motec 80-100 000
R5 old => R5 Turbo (in progress...)

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Thu Feb 26, 2009 9:49 am

V tej cene je aj pripojenie k PC a software, či to treba kupovať (zháňať) zvlášť?
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Gemini
Posts: 182
Joined: Tue Feb 17, 2009 7:41 pm
Location: Trenčín
Contact:

Post by Gemini » Thu Feb 26, 2009 10:42 am

softwer je vacsinou volne stiahnutelny, kabel sa kupuje, ale robi doma, RS232 com, ako stare kable na mobily
R5 old => R5 Turbo (in progress...)

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Thu Feb 26, 2009 9:03 pm

Nič proti programovateľným riadiacim jednotkám, mám rád svoj karbec. :) Ak raz budú chlpatý u nás vyzbrojeným EMP tak sa len zasmejem a pôjdem ďalej :lol:

Aj keď uznávam, že atmosferický motor nemá toľko možností zvýšenia výkonu motoru.
No u prepĺňaného je to trochu jednoduchšie.

Za 8 tisíc viem dvihnúť na GTT výkon o 25 koní
20 - 25 tisíc to tam strčím celý iný motor silnejší aj o 50 percent.
80 - 100 litrov no comment to by som obiehal Veyrony, Sixteeny, GTR a spol :lol:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Gemini
Posts: 182
Joined: Tue Feb 17, 2009 7:41 pm
Location: Trenčín
Contact:

Post by Gemini » Mon Mar 02, 2009 5:54 pm

na preplnovanom motore sa dviha vykon lahko, skus to tak na atmo 1.4ke ako ja :) mojich 25k navrch ma stalo 10 000,no vsetko sam a doma
R5 old => R5 Turbo (in progress...)

Post Reply