Riadiaca jednotka - problemy, upravy...
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Riadiaca jednotka - problemy, upravy...
Kedze v inej teme sa rozbehla diskusia k riadiecej jednoteke tak je to presunute sem ....
sup do debaty...
sup do debaty...
Hmmm, to s tym T3 vyzera dost husto . Ja neviem, nehovorim ze to nefunguje, ale mne sa ten karburator fakt nepaci , ale to je asi zalezitost vkusu. Ja mam radsej vstrekovanie . Fuego ma tiez tento pretlakovy zazrak, ale nejako som tomu nikdy na chut neprisiel (2 z 3och mojich turbin boli vstrekovania). Teraz experimentujem s trochu dospelejsim vstrekovanim (Digifant z VW Corrado) na jednom mojom motore, tak uvidime ci to bude stat za to, lebo uz som prekopal pol motora, nove potrubia som vyrabal, skrtiacu klapku som daval inu, prevaral sanie krizom krazom, tak dufam ze to aspon bude fungovat
. Ak by sa niekto pytal preco, tak preto lebo seriove fuegacke vstrekovanie je komplikovane a nespolahlive (kopec snimacov, kablov a doslova podtlakohadickobitie ) . A ak to nebude fungovat, tak mam este jeden karbec v zalohe
. Ak by sa niekto pytal preco, tak preto lebo seriove fuegacke vstrekovanie je komplikovane a nespolahlive (kopec snimacov, kablov a doslova podtlakohadickobitie ) . A ak to nebude fungovat, tak mam este jeden karbec v zalohe
Renault Fuego 2,0i
Renault Fuego - kasna s klietkou
Mal som vsetky modely Fuega ake sa robili, okrem TD :)
Renault Fuego - kasna s klietkou
Mal som vsetky modely Fuega ake sa robili, okrem TD :)
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
uprava RJ nieje len tak... nemam s tym skusenosti, ale poznam ludi co s tym skusenosti maju celkom slusne Smile . Ale napr ten digifant som volil prave kvoli jeho maximalnej jednoduchosti a tajne dufam ze bude bezproblemov fungovat aj bez zasahu. Na jednom golfe sme z neho vytlacili 272k a 340Nm a RJ bola v seriovom nedotknutom stave.
Renault Fuego 2,0i
Renault Fuego - kasna s klietkou
Mal som vsetky modely Fuega ake sa robili, okrem TD :)
Renault Fuego - kasna s klietkou
Mal som vsetky modely Fuega ake sa robili, okrem TD :)
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Dnes som zistil ze spominana riadiaca jednotka ktoru som sa pokusal napratat do fuega je vadna Exclamation Crying or Very sad Crying or Very sad . Diagnostika povedala "chyba riadiacej jednotky" . Preto to pravdepodobne aj pri testovacom starte islo tak ako to islo, cize nie moc dobre. Cize bud zozeniem dalsiu taku RJ, alebo sa s tym mozem rozlucit a pristupit k alternative menom karburator Sad Crying or Very sad z coho ma ale velmo srdco boli. Digifant z G60tky sa voooooobec nezhana lahko a k tomuto som sa dostal tiez uplnou nahodou (ajked radsej by som sa ani nedostal Exclamation ). Takze s upravou RJ som prezatial asi tiez skoncil...
... ach tej roboty ... tej roboty ...
... ach tej roboty ... tej roboty ...
Renault Fuego 2,0i
Renault Fuego - kasna s klietkou
Mal som vsetky modely Fuega ake sa robili, okrem TD :)
Renault Fuego - kasna s klietkou
Mal som vsetky modely Fuega ake sa robili, okrem TD :)
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Veď to mám dosť kremíkových šmejdov v robote nieto aby som ešte riešil kremík aj pod kapotou Určite ma za to veľa ľudí sprdne ale ja stále tvrdím zlatý karbec
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
nie je nad plne programovatelnu riadiacu jednotku, kde si spravite sami co chcete.....a aj pocas behu motora, ziadne vyspajkovavanie integracov a tak......
najlacnejsie su MegaSquirt, Dicktator a pod......potom uz lepsieEMS, DTA Fast, Haltech, MoTeC - - - kto sa na co citi....
ja robim motor na riadiacke Haltech, sekvencny vstrek + 4klapka......a je to dost hustee
najlacnejsie su MegaSquirt, Dicktator a pod......potom uz lepsieEMS, DTA Fast, Haltech, MoTeC - - - kto sa na co citi....
ja robim motor na riadiacke Haltech, sekvencny vstrek + 4klapka......a je to dost hustee
R5 old => R5 Turbo (in progress...)
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Nič proti programovateľným riadiacim jednotkám, mám rád svoj karbec. Ak raz budú chlpatý u nás vyzbrojeným EMP tak sa len zasmejem a pôjdem ďalej
Aj keď uznávam, že atmosferický motor nemá toľko možností zvýšenia výkonu motoru.
No u prepĺňaného je to trochu jednoduchšie.
Za 8 tisíc viem dvihnúť na GTT výkon o 25 koní
20 - 25 tisíc to tam strčím celý iný motor silnejší aj o 50 percent.
80 - 100 litrov no comment to by som obiehal Veyrony, Sixteeny, GTR a spol
Aj keď uznávam, že atmosferický motor nemá toľko možností zvýšenia výkonu motoru.
No u prepĺňaného je to trochu jednoduchšie.
Za 8 tisíc viem dvihnúť na GTT výkon o 25 koní
20 - 25 tisíc to tam strčím celý iný motor silnejší aj o 50 percent.
80 - 100 litrov no comment to by som obiehal Veyrony, Sixteeny, GTR a spol
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]