Page 1 of 2
Riadiaca jednotka - problemy, upravy...
Posted: Tue Feb 17, 2009 12:44 pm
by Majmajko
Kedze v inej teme sa rozbehla diskusia k riadiecej jednoteke tak je to presunute sem ....
sup do debaty...
Posted: Tue Feb 17, 2009 4:24 pm
by Taxman
Hmmm, to s tym T3 vyzera dost husto

. Ja neviem, nehovorim ze to nefunguje, ale mne sa ten karburator fakt nepaci

, ale to je asi zalezitost vkusu. Ja mam radsej vstrekovanie

. Fuego ma tiez tento pretlakovy zazrak, ale nejako som tomu nikdy na chut neprisiel (2 z 3och mojich turbin boli vstrekovania). Teraz experimentujem s trochu dospelejsim vstrekovanim (Digifant z VW Corrado) na jednom mojom motore, tak uvidime ci to bude stat za to, lebo uz som prekopal pol motora, nove potrubia som vyrabal, skrtiacu klapku som daval inu, prevaral sanie krizom krazom, tak dufam ze to aspon bude fungovat

. Ak by sa niekto pytal preco, tak preto lebo seriove fuegacke vstrekovanie je komplikovane a nespolahlive (kopec snimacov, kablov a doslova podtlakohadickobitie

) . A ak to nebude fungovat, tak mam este jeden karbec v zalohe

Posted: Wed Feb 18, 2009 9:38 am
by Mario Horak
Taxman:
Máš skúsenosť aj s úpravou RJ?
Posted: Wed Feb 18, 2009 5:09 pm
by Taxman
uprava RJ nieje len tak... nemam s tym skusenosti, ale poznam ludi co s tym skusenosti maju celkom slusne Smile . Ale napr ten digifant som volil prave kvoli jeho maximalnej jednoduchosti a tajne dufam ze bude bezproblemov fungovat aj bez zasahu. Na jednom golfe sme z neho vytlacili 272k a 340Nm a RJ bola v seriovom nedotknutom stave.
Posted: Thu Feb 19, 2009 9:04 am
by Mario Horak

Keby to bolo len tak, tak sa nepýtam.
Staré Renaulťácke jednotky sa vlastne ani upravovať nedajú, ale mohli by sa nahradiť nejakými, čo sa už dajú.
Pekne sa nám rozsnežilo. Bude aj na snehuliaka?

Posted: Thu Feb 19, 2009 1:13 pm
by Taxman
Dnes som zistil ze spominana riadiaca jednotka ktoru som sa pokusal napratat do fuega je vadna Exclamation Crying or Very sad Crying or Very sad . Diagnostika povedala "chyba riadiacej jednotky" . Preto to pravdepodobne aj pri testovacom starte islo tak ako to islo, cize nie moc dobre. Cize bud zozeniem dalsiu taku RJ, alebo sa s tym mozem rozlucit a pristupit k alternative menom karburator Sad Crying or Very sad z coho ma ale velmo srdco boli. Digifant z G60tky sa voooooobec nezhana lahko a k tomuto som sa dostal tiez uplnou nahodou (ajked radsej by som sa ani nedostal Exclamation ). Takze s upravou RJ som prezatial asi tiez skoncil...
... ach tej roboty ... tej roboty ...
Posted: Thu Feb 19, 2009 1:33 pm
by Mario Horak
Hlavu hore, aj horšie veci sa stávajú. Je to len obyčajný kúsok kremíku

Posted: Thu Feb 19, 2009 10:19 pm
by Anarki
Veď to

mám dosť kremíkových šmejdov v robote nieto aby som ešte riešil kremík aj pod kapotou

Určite ma za to veľa ľudí sprdne ale ja stále tvrdím zlatý karbec

Posted: Tue Feb 24, 2009 5:37 pm
by Gemini
nie je nad plne programovatelnu riadiacu jednotku, kde si spravite sami co chcete.....a aj pocas behu motora, ziadne vyspajkovavanie integracov a tak......
najlacnejsie su MegaSquirt, Dicktator a pod......potom uz lepsieEMS, DTA Fast, Haltech, MoTeC - - - kto sa na co citi....
ja robim motor na riadiacke Haltech, sekvencny vstrek + 4klapka......a je to dost hustee
Posted: Tue Feb 24, 2009 10:36 pm
by Majmajko
len tak pre zujimavost ... co znamena najlacnejsie?
Posted: Wed Feb 25, 2009 12:05 pm
by Gemini
prepacte, budem pisat ceny v korunach, tak ako si ich este pametam
megasquirt cca 8000
dicktator 10-12 000
DTA fast 20-25 000
motec 80-100 000
Posted: Thu Feb 26, 2009 9:49 am
by Mario Horak
V tej cene je aj pripojenie k PC a software, či to treba kupovať (zháňať) zvlášť?
Posted: Thu Feb 26, 2009 10:42 am
by Gemini
softwer je vacsinou volne stiahnutelny, kabel sa kupuje, ale robi doma, RS232 com, ako stare kable na mobily
Posted: Thu Feb 26, 2009 9:03 pm
by Anarki
Nič proti programovateľným riadiacim jednotkám, mám rád svoj karbec.

Ak raz budú chlpatý u nás vyzbrojeným EMP tak sa len zasmejem a pôjdem ďalej
Aj keď uznávam, že atmosferický motor nemá toľko možností zvýšenia výkonu motoru.
No u prepĺňaného je to trochu jednoduchšie.
Za 8 tisíc viem dvihnúť na GTT výkon o 25 koní
20 - 25 tisíc to tam strčím celý iný motor silnejší aj o 50 percent.
80 - 100 litrov no comment to by som obiehal Veyrony, Sixteeny, GTR a spol

Posted: Mon Mar 02, 2009 5:54 pm
by Gemini
na preplnovanom motore sa dviha vykon lahko, skus to tak na atmo 1.4ke ako ja

mojich 25k navrch ma stalo 10 000,no vsetko sam a doma