budiky

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Thu Feb 26, 2009 10:03 am

Nie je v tom žiadny problém. Snímač stavu paliva v nádrži zostal originál. Budík ukazuje správne. Neviem ako Tvoj, ale môj neukazuje litre, ale iba pomer stavu paliva k plnej a to je dané iba plavákom.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

Lucia Rosáková
Posts: 76
Joined: Tue Oct 30, 2007 3:02 pm
Location: Bratislava

:-)

Post by Lucia Rosáková » Thu Feb 26, 2009 5:06 pm

Myslel som aj na to, ale s pôvodným ukazovatelom mi signalizuje asi o 5l menej ako s týmto: Pôvodný ukazoval necelých 10l a tento ukazuje tretinu zádrže, čo je 15l. preto som si mylel, ze ho treba upravit.... dnes natankujem a uvidim, čo to spraví. 8)

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Feb 26, 2009 5:32 pm

no mne na 21ke ukazuje velmi exponencialne, takze nejaku presnost 5-10L by som v tom nehladal. Tam ked rucicka klesne na 0 tak mam este min 10L v nadrzi. Potom llen tak polyhava a ked je v nadrzi tusim 7L tak zacne poblikavat kontrolka.

Takze skus kolko ukazuje pri prazdnej nadrzi a to ostatne je len taky "odhadomer" :lol:
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Sat Feb 28, 2009 7:54 pm

Tiež som toho názoru, že ide o odhadomer a rozdiely budú skôr v jednotlivých budíkoch ako typoch.
Plnú mi ukazuje aj po 100 Km. Potom to pomaly klesá do polovice. Pod polovicou to klesá už rýchlejšie, ale kontrolka spoľahlivo zopne asi 50-70 km pred vyprázdnením.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

Lucia Rosáková
Posts: 76
Joined: Tue Oct 30, 2007 3:02 pm
Location: Bratislava

..pokracovanie

Post by Lucia Rosáková » Tue Mar 10, 2009 9:54 pm

Budiky funguju....ale.... zacina mi liezť na nervy, že mi nefunguje "denné počítadlo" Km. To malé počitadlo na tachometri... vie niekto ako ho spojazdniť??? moje pokusy dopadli negativne: raz sa zaseklo pocitanie oboch ocitadiel a raz nepocitalo nic ... alebo je jednoduchsie pohladat na vrakovisku??? Ď.

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Mar 11, 2009 12:03 pm

Toto je tiez asi taka kategoria, rozobrat vycistit a zlozit..
Tazko povedat co nefunguje. Treba to rozobrat, vytiahnut tachometer a podrobne prehliadnut ten mechanizmus, ci tam nieje nieco zlomene alebo nejaka spinka..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Wed Mar 11, 2009 6:29 pm

Prešli mi cez ruky asi tri budíky, ale denné počítadlo je všade out. Podrobne som to neskúmal, som zmierený stým, že funguje zle. :(
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

Lucia Rosáková
Posts: 76
Joined: Tue Oct 30, 2007 3:02 pm
Location: Bratislava

denne pocitadlo

Post by Lucia Rosáková » Fri Mar 13, 2009 8:42 pm

To pocitadlo som mal rozobrate x krat a ale nevsimol som si nic zvlastne.... nerozumiem preco nejde... jediný raz ukazovalo asi 16Km a potom sa zaseklo... ale nádej umiera posledná... snád na y-tý raz sa to podarí :-)

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sun Mar 15, 2009 1:17 pm

Neviem ako je to u budíkoch ktoré majú náhon na bowden, tie som naozaj nerozoberal, no budíkov GTT čo idú na elektrický pohon som mal rozobratých niekoľko a prišiel som na dve závady. Prvá, že sa nadmerne obrúsili kolieska a aj pri vyčistení a premazaní to fungovalo na stole hodinu a zase začali preskakovať. Podotýkam, že kolečka sú plastové :roll: Druhá závada bola tá, že praskla alebo sa celkom ulomila tyčka kolieska. Skúšal som to lepiť no je to nejaký hnusný plast ktorý sa vždy po pár mesiacoch uvoľnil zo zovretia lepidla, prípadne nedržal hneď po zalepení. Najviac sa mi osvedčil gadžovský spôsob, tyčku tesne pri kolečku odrezať, vyrobiť si tyčku z klinca, nahriať ju nad plameňom a takto vyrobiť novú tyčku. Samozrejme sa mi to nepodarilo úplne tak ako som chcel, dierka v strede bola väčšia a kolečko bolo voľné no úplne stačilo dať na kraje kolečka lepidlo, na kovovú tyčku chytilo krásne a kolečko bez pohnutia slúži dodnes :wink: Treba si ale dať veľký pozor na presné vycentrovanie kolečka a tyčky, ak sa tam presne netrafíte (ako raz aj ja :oops: ) tak je kolečko na vyhodenie. :idea:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

Lucia Rosáková
Posts: 76
Joined: Tue Oct 30, 2007 3:02 pm
Location: Bratislava

točí?netočí?

Post by Lucia Rosáková » Sun Mar 22, 2009 8:41 pm

Dnes som zaevidoval zmenu v stave denneho počítada! otočilo sa červené koliečko o 1 čislo.... :lol: a to som prešiel asi 100Km :lol: :lol: :lol: Ale už som si zvykol že sa netočí 8) . Pekný večer všetkým!

Post Reply