R5 1.7 54kW a 69kW
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Ozaj.
Bol som na tuning zraze a videl som tam modru R5.
Na pohlad vyzerala ako GTE aj budiky boli cervene, a majitel povedal ze v TP ma GTX a nejaka zvlastna edicia.
Takze je tazka dilema ci ma GTX obycajne alebo ventilovane kotuce ked je tolko vselijakych verzii:)
Tato konkretna GTX mala aj bodykit ako GTE, vzadu este mohutnejsie lemy a je z BA.
Bol som na tuning zraze a videl som tam modru R5.
Na pohlad vyzerala ako GTE aj budiky boli cervene, a majitel povedal ze v TP ma GTX a nejaka zvlastna edicia.
Takze je tazka dilema ci ma GTX obycajne alebo ventilovane kotuce ked je tolko vselijakych verzii:)
Tato konkretna GTX mala aj bodykit ako GTE, vzadu este mohutnejsie lemy a je z BA.
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
1. co je u jakýho auta napsaný v TP není vůbec podstatný, protože ani ty a často ani majitel neví, z jakýho auta ty doklady původně jsou a často majitel ani vůbec netuší, že zrovna ty jeho doklady jsou z úplně jinýho auta než na jakým je on má Kdybys měl vyfocený motor, VIN, TP a pár detailů, řeknu ti na 1.pohled jak to je doopravdy a jestli je auto GTX nebo GTEMiKo wrote:Ozaj.
Bol som na tuning zraze a videl som tam modru R5.
Na pohlad vyzerala ako GTE aj budiky boli cervene, a majitel povedal ze v TP ma GTX a nejaka zvlastna edicia.
Takze je tazka dilema ci ma GTX obycajne alebo ventilovane kotuce ked je tolko vselijakych verzii:)
Tato konkretna GTX mala aj bodykit ako GTE, vzadu este mohutnejsie lemy a je z BA.
Viete mi niekto povedat ci je rozdiel v prevodovke z GTE a s motorom 69kW v R19? Dik.
2. žádné dilema - jak jsem psal - motory do 55kW včetně měly nechlazený kotouče (karburátory i stříkačky), nad 55kW měly chlazený (karburátory i stříkačky). GTX se dělalo s výkonem 54-55kW, ale i s 64kW, takže oboje je možné, jde o jiné typy vozu. A že si někdo ke slabýmu motoru někdy dodatečně namontoval chlazený kotouče aby mu to líp brzdilo, to je taky možný, není to nic složitýho.
3. převodovky v GTE byly minimálně 2 odlišně odstupňovaný, v 19ce jich bylo ještě víc. Bys musel dát čísla převodovek.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
Caute.
Prosim poradit:
Na tyci stabilizatora je v strede dvoma skrutkami spojene take hrube Ucko....aku to ma funkciu?
Co sa stane ked to dam odtial do prec?
A problem so spinackou.
Normalne fungovala a teraz tam zrazu nejde zatlacit kluc na doraz..
Dik.
Prosim poradit:
Na tyci stabilizatora je v strede dvoma skrutkami spojene take hrube Ucko....aku to ma funkciu?
Co sa stane ked to dam odtial do prec?
A problem so spinackou.
Normalne fungovala a teraz tam zrazu nejde zatlacit kluc na doraz..
Dik.
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Si si s tou spinackou isty? Ved som ju nepouzival, je to divne..
Stabilizacka sa za ramom motora dviha a v strede tej zdvihnutej roviny je to Ucko. Nie je s nicim spojene, len dvoma skrutkami stiahnute na tej tyci..
Stabilizacka sa za ramom motora dviha a v strede tej zdvihnutej roviny je to Ucko. Nie je s nicim spojene, len dvoma skrutkami stiahnute na tej tyci..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Čoveče nevím na co je ta věc na tom stabilizátoru, možná Robo bude vědět.
Dialogys tomu říká "Přesuvník" - takže když se nad tím zamyslím, název vystihuje funkci-možnost to přesouvat sem tam. Když to lze přesouvat, musí to tedy tím přesunutím jinam splnit nějaký jiný účel, než v původní poloze. Jestli ono se tím nevyrovnává působení stabilizátoru tak, aby na obě strany "stabilizoval" stejně Jde totiž o to, že vpravo je těžší motor, vlevo lehčí převodovka - takže bych bez znalosti skutečný pravdy odhadoval, že ten Přesuvník nebude uprostřed, ale víc vpravo Schválně to změř, já když si vzpomenu, mám tu 2 rámy z R9/11, mrknu možná taky
Dialogys tomu říká "Přesuvník" - takže když se nad tím zamyslím, název vystihuje funkci-možnost to přesouvat sem tam. Když to lze přesouvat, musí to tedy tím přesunutím jinam splnit nějaký jiný účel, než v původní poloze. Jestli ono se tím nevyrovnává působení stabilizátoru tak, aby na obě strany "stabilizoval" stejně Jde totiž o to, že vpravo je těžší motor, vlevo lehčí převodovka - takže bych bez znalosti skutečný pravdy odhadoval, že ten Přesuvník nebude uprostřed, ale víc vpravo Schválně to změř, já když si vzpomenu, mám tu 2 rámy z R9/11, mrknu možná taky
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Přesuvník na tyči stabilizátora u R5 má tri funkcie.
1 - neužitočná (kurvítko)
2 - pochybná keby sa stabilizačná tyč roztrhnla v strede tak ju to podrží pohromade bez väčších škôd na aute. Vzhľadom k štyrom miestam na uchytenie stabilizátora je šanca na vznik skôd bez přesuvníka 1:1000000000
3 - zbytočná záťaž, je to xyz rokov na jednom mieste, nepresúva sa to a navyše to drží vodu a iný sajrajt na tyči. Takže Aui.
1 - neužitočná (kurvítko)
2 - pochybná keby sa stabilizačná tyč roztrhnla v strede tak ju to podrží pohromade bez väčších škôd na aute. Vzhľadom k štyrom miestam na uchytenie stabilizátora je šanca na vznik skôd bez přesuvníka 1:1000000000
3 - zbytočná záťaž, je to xyz rokov na jednom mieste, nepresúva sa to a navyše to drží vodu a iný sajrajt na tyči. Takže Aui.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Anarki
Dakujem, potvrdil si moj cisto technicko-strojarsky nazor.
Dam to do prec a z prdele to odvazim...
Inak je to asi vsade v strede, mam to na dvoch ramoch rovnako..
Dakujem, potvrdil si moj cisto technicko-strojarsky nazor.
Dam to do prec a z prdele to odvazim...
Inak je to asi vsade v strede, mam to na dvoch ramoch rovnako..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Mario Horak wrote:Chlapci, myslíte si že v čase, keď automobilky šetria na každej podložke montujú kus železa na stabilizátor preto, aby si zvýšili výrobné náklady?
Nepamatam si to ale v 1984-1992 nebola kriza...
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR