R5 1.7 54kW a 69kW

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

R5 1.7 54kW a 69kW

Post by MiKo » Sat Mar 28, 2009 11:13 pm

Caute vsetci. Viete mi niekto poradit, ci su velke rozdiely v kablovacke motorov 1721cm3 - 54kW(GTX) a 69kW(GTE)? Budem mat vela roboty ked chcem prehodit motor z GTE do GTX. Mam GTX s mrtvym motorom a mam na diely pojazdne GTE. Skuste dat navod. Dakujem. MiKo.

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Sun Mar 29, 2009 3:17 pm

GTX je jednobodový vstrek a GTE je 4bodový vstrek. Iný riadiaci comp a káblovanie tiež.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Sun Mar 29, 2009 8:12 pm

správne ...
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Sun Mar 29, 2009 9:37 pm

..a jiné brzdy, jiné tlumiče, jiná zadní náprava, jiná převodovka, jiné poloosy,....jiné auto 8)
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Mon Mar 30, 2009 7:03 am

Aj to je sice pravda,ale GTX na GTE by nemal byt problém,aspon co sa motora týka.Aj ked radšej kupit druhú GTE a diely čo mas nechať na ňu.O jednej GTE by som aj vedel za cca 800€
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Mon Mar 30, 2009 7:14 am

Ja poznam rozdiely, chcem svoju GTX s mechanikou GTE. Momentalne chcem motor s prevodovkou a poloosami, ostatne neskor. Otazka stoji na kablovacku. Treba rozobrat aj palubovku alebo je rozdiel len v motorovom priestore..

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Mon Mar 30, 2009 3:54 pm

Miko:

V každom prípade treba rozobrať kabeláž pod spolujazdcovou palubovkou (relátka a počítač). Ale čo všetko by sa muselo dorábať na zväzkoch, čo idú v ľavom nosníku a v pravom nosníku Ti asi neodpovieme.
Okrem toho na GTE sú dve palivové čerpadlá, neviem ako na GTX.
Možno sú rozdiely v budíkoch?
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Mon Mar 30, 2009 6:16 pm

Takze asi najrozumnejsie rozobrat obe palubovky a preniest GTE do prazdneho GTX. Ak sa nemylim tak druhe cerpadlo na GTE je priamo na motore takze by nemal byt problem. Budiky chcem z GTE tiez, okrem trochu inej funkcie stavu oleja su aj podstatne krajsie..

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Mon Mar 30, 2009 9:43 pm

Obe čerpadlá sú vzadu na nádržiach. Pozor meniť palubovku je dosť blbá robota.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Tue Mar 31, 2009 6:58 am

Kabelaz je iná na túti.uz len kvôli tlaku a vyske oleja.Najjednoduchšie riesenie je oholit kasňu z GTX a prehadzovať veci z GTE do nej.palubovku netreba rušať pokiaľ nevrzga a podobne.Prehodiť len budiky
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Tue Mar 31, 2009 5:31 pm

Nadrz je tam len jedna ci nie?
Inu moznost ako to oholit a prehadzat asi nemam takze sa mam na co tesit..

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Tue Mar 31, 2009 8:19 pm

V GTE sú dve nádrže. Veľká je rovnaká na všetkých a na malej je aj to druhé malé prečerpávacie čerpadlo.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Wed Apr 01, 2009 7:53 am

A ta druha nadrz je niekde blizko tej normalnej? Toto som ozaj nevedel, naco to tam vlastne je..?

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Apr 01, 2009 7:55 am

Lebo je to smadne :-)

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Apr 01, 2009 8:11 am

miko: to je rezerva, ma asi 5L. Ale da sa odtial vyhodit. :lol: Mondrejka to tak mal na svojom GTE.
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

Post Reply