R5 1.7 54kW a 69kW
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Všetko sa dá, nastavovací regulátor tlaku paliva, väčšie vstreky, programovateľná riadiaca jednotka + štandardné úpravy (športový filter, ladený výfuk, ostrejšia vačka) záleží ako ďaleko chceš s tým motorom zájsť a koľko máš známych na emisnej kontrole
Inak najlacnejší a najúčinnejší tuning u R5 GTE je zástavba motora F16ie z Clia.
Inak najlacnejší a najúčinnejší tuning u R5 GTE je zástavba motora F16ie z Clia.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
nieje to až taký problém ako to vyzerá a zdá sa,sú tam iste komplikácie s hadicami na vodu ale dá sa to.Poznám chalana čo to má a auto funguje a čo tak R5 GT 1,7 turbo z Volva??MiKo wrote:F16ie je sen, videl som to, vlezie tam fakt natesno:) Zatial som sa len pytal na moznosti od skusenejsich, malokedy sa podari tu komunikovat ako dnes...
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
Je minimálne jeden exmplár R5 s motorom F16ie a to v Košiciach kde s tým brázdi cesti Pali Herc prezývaný Oreille
Dekódovanie označenia môjho auta:
Ošnečkovaný - prepĺňaný, osadený turbodúchadlom
Cacabus Quintus - Rendlík Piaty (latina)
GT - Grand Turismo (originálne značenie ho má v názve)
Blue Storm 5 - Modrý Blesk číslo 5 (domáca prezývka)
Ultimate Sensational Orgasm - niečo v tom zmysle že pri akcelerácii na plný plyn a pri kopanci od Turba prežívam orgazmus
Cléon - to je označenie motorov ktoré vznikli spoluprácou Renualtu a Volva od roku 1972 až do 1996 sa dával sériovo do kosoštvorcov. Zvyklo sa im hovoriť Céčkové motory alebo C-type. Vo svojej histórii tam má miesto aj špeciál dávaný do R5 GT Turbo, je to takisto Cléon no trochu upravený a disponujúci príslušenstvom aké žiadne konkurenčné motory nemali (tlakový karburátor, chladič karburátora, elektromagnetický ventil ktorý privádzal studený vzduch do sania atď atď. )
Family - rodina (anglicky) Akože patrím do rodiny keď mám ten motor
Dekódovanie označenia môjho auta:
Ošnečkovaný - prepĺňaný, osadený turbodúchadlom
Cacabus Quintus - Rendlík Piaty (latina)
GT - Grand Turismo (originálne značenie ho má v názve)
Blue Storm 5 - Modrý Blesk číslo 5 (domáca prezývka)
Ultimate Sensational Orgasm - niečo v tom zmysle že pri akcelerácii na plný plyn a pri kopanci od Turba prežívam orgazmus
Cléon - to je označenie motorov ktoré vznikli spoluprácou Renualtu a Volva od roku 1972 až do 1996 sa dával sériovo do kosoštvorcov. Zvyklo sa im hovoriť Céčkové motory alebo C-type. Vo svojej histórii tam má miesto aj špeciál dávaný do R5 GT Turbo, je to takisto Cléon no trochu upravený a disponujúci príslušenstvom aké žiadne konkurenčné motory nemali (tlakový karburátor, chladič karburátora, elektromagnetický ventil ktorý privádzal studený vzduch do sania atď atď. )
Family - rodina (anglicky) Akože patrím do rodiny keď mám ten motor
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
toto
Este doplnim, ze Cleon je Francuzske mesto kde bola fabrika na vyrobu menovanych motorov. Niekedy je mozne sa strenut aj z oznacenim Sierra pre tento motor, hlavne u anglicanov.
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Oreille nieje člen RCC,len občasný prispievateľ na fórum.
a ešte raz pre vysvetlenie: Oreille má R5 F16ie a iný chalan z KE má R5 1,7turbo z Volva 440, na R5 CZ fóre má nick Boost
tu je Oreilleho 5ka http://www.renault5.cz/forum/viewtopic.php?t=56&start=0
a ešte raz pre vysvetlenie: Oreille má R5 F16ie a iný chalan z KE má R5 1,7turbo z Volva 440, na R5 CZ fóre má nick Boost
tu je Oreilleho 5ka http://www.renault5.cz/forum/viewtopic.php?t=56&start=0
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
toto
MiKo maj prosim so mnou strpenie. Zostava mesiac do zrazu, tak mam trosku plne ruky prace.
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Tak abyste se nehádali, GTX mohlo mít i obyčejný kotouče vpředu, i ventilovaný Není totiž GTX jako GTX. To se slabou 1.7kou mělo jednoduchý (54-55kW), to se silnou 64kW mělo ventilovaný (stejný jako GTE, GTT), vzadu vždy bubny.
Svody měly některý 5ky GTE litinový, některý plechový. Proč a kdy ty a jindy ony nevím
Svody měly některý 5ky GTE litinový, některý plechový. Proč a kdy ty a jindy ony nevím
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85