R5 1.7 54kW a 69kW

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sun May 31, 2009 4:13 pm

Všetko sa dá, nastavovací regulátor tlaku paliva, väčšie vstreky, programovateľná riadiaca jednotka + štandardné úpravy (športový filter, ladený výfuk, ostrejšia vačka) záleží ako ďaleko chceš s tým motorom zájsť a koľko máš známych na emisnej kontrole :)

Inak najlacnejší a najúčinnejší tuning u R5 GTE je zástavba motora F16ie z Clia. :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sun May 31, 2009 5:09 pm

F16ie je sen, videl som to, vlezie tam fakt natesno:) Zatial som sa len pytal na moznosti od skusenejsich, malokedy sa podari tu komunikovat ako dnes...

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sun May 31, 2009 5:15 pm

To Anarki:

Mozes mi vysvetlit co znamena oznacenie tvojho vozitka?:)

Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Sun May 31, 2009 7:30 pm

MiKo wrote:F16ie je sen, videl som to, vlezie tam fakt natesno:) Zatial som sa len pytal na moznosti od skusenejsich, malokedy sa podari tu komunikovat ako dnes...
nieje to až taký problém ako to vyzerá a zdá sa,sú tam iste komplikácie s hadicami na vodu ale dá sa to.Poznám chalana čo to má a auto funguje :wink: a čo tak R5 GT 1,7 turbo z Volva??
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sun May 31, 2009 7:38 pm

Aj to uz som videl na par videach ale to je asi dost problem zohnat. A neviem preco ale asi som viac za atmosfericke motory..

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sun May 31, 2009 7:39 pm

Ta 5ka s motorom F16ie je na Slovensku?

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sun May 31, 2009 9:23 pm

Je minimálne jeden exmplár R5 s motorom F16ie a to v Košiciach kde s tým brázdi cesti Pali Herc prezývaný Oreille :D

Dekódovanie označenia môjho auta:

Ošnečkovaný - prepĺňaný, osadený turbodúchadlom

Cacabus Quintus - Rendlík Piaty (latina)

GT - Grand Turismo (originálne značenie ho má v názve)

Blue Storm 5 - Modrý Blesk číslo 5 (domáca prezývka) :lol:

Ultimate Sensational Orgasm - niečo v tom zmysle že pri akcelerácii na plný plyn a pri kopanci od Turba prežívam orgazmus :mrgreen:

Cléon - to je označenie motorov ktoré vznikli spoluprácou Renualtu a Volva od roku 1972 až do 1996 sa dával sériovo do kosoštvorcov. Zvyklo sa im hovoriť Céčkové motory alebo C-type. Vo svojej histórii tam má miesto aj špeciál dávaný do R5 GT Turbo, je to takisto Cléon no trochu upravený a disponujúci príslušenstvom aké žiadne konkurenčné motory nemali (tlakový karburátor, chladič karburátora, elektromagnetický ventil ktorý privádzal studený vzduch do sania atď atď. :) )

Family - rodina (anglicky) Akože patrím do rodiny keď mám ten motor :P
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon Jun 01, 2009 7:32 am

Este doplnim, ze Cleon je Francuzske mesto kde bola fabrika na vyrobu menovanych motorov. Niekedy je mozne sa strenut aj z oznacenim Sierra pre tento motor, hlavne u anglicanov. :)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Mon Jun 01, 2009 7:33 am

MiKo wrote:Ta 5ka s motorom F16ie je na Slovensku?
dokonca v Košiciach a to aj 16V a aj turbovka :wink:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Mon Jun 01, 2009 5:51 pm

Aj chybička sa vlúdi. Tento motor vznikol o hóódne skôr ako spolupráca s Volvom.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Mon Jun 01, 2009 5:52 pm

To Anarki:

Dakujem za vsetky odpovede:)

Bolo to velmi pekne a presne vysvetlene.

Snad sa mi niekedy podari vidiet na vlastne bulvy R5 F16ie, myslim ze Oreille je tiez clen RCC.

To matus:

Kedy dostanem clensky preukaz? Dostal si prihlasku?

To jozo-ke:

V KE je aj R5 F16ie s turbom?

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Mon Jun 01, 2009 8:04 pm

Oreille nieje člen RCC,len občasný prispievateľ na fórum.
a ešte raz pre vysvetlenie: Oreille má R5 F16ie a iný chalan z KE má R5 1,7turbo z Volva 440, na R5 CZ fóre má nick Boost
tu je Oreilleho 5ka http://www.renault5.cz/forum/viewtopic.php?t=56&start=0
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Jun 02, 2009 8:27 am

MiKo maj prosim so mnou strpenie. Zostava mesiac do zrazu, tak mam trosku plne ruky prace.
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Tue Jun 02, 2009 8:04 pm

To matus:

Pohoda, len som nevedel ci nasa skvela a jedinecna posta dorucila prihlasku:)

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Thu Jun 04, 2009 5:14 pm

Tak abyste se nehádali, GTX mohlo mít i obyčejný kotouče vpředu, i ventilovaný :wink: Není totiž GTX jako GTX. To se slabou 1.7kou mělo jednoduchý (54-55kW), to se silnou 64kW mělo ventilovaný (stejný jako GTE, GTT), vzadu vždy bubny.
Svody měly některý 5ky GTE litinový, některý plechový. Proč a kdy ty a jindy ony nevím :)
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

Post Reply