R5 1.7 54kW a 69kW
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Miko: to že v tých rokoch nebola kríza, ešte neznamená, že nešetrili. Oni majú jednoduchú matematiku: Ušetrená podložka za 10 centov x 5 mil. vyrobených automobilov sú ušetrené náklady.
Anarki vychádza z vlastnej skúsenosti a v podstate s ním aj súhlasím, pretože sa skutočne nič neudeje odstránením toho železa, dokonca aj odstránením celého stabilizátora. Ale pozor, môžeme to tvrdiť aj vtedy, keď sa auto dostane do kritickej situácie?
Anarki vychádza z vlastnej skúsenosti a v podstate s ním aj súhlasím, pretože sa skutočne nič neudeje odstránením toho železa, dokonca aj odstránením celého stabilizátora. Ale pozor, môžeme to tvrdiť aj vtedy, keď sa auto dostane do kritickej situácie?
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
Preco by malo byt v kritickej situaciiMajmajko wrote:A nieje auto už v kritickej situácii
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Ja by som vedel o niekom takom kto by to vedel...MiKo wrote: Este jedna otazka. Viete mi poradit niekoho sikovneho co by to vedel poprehedzovat za rozumnu odmenu? Najlepsie z okolia TN, DCA, PU, PB.
A okolie IL nic ci jako?
R5 GTE - Raider
Furt Opravuješ Rozbitý Díly Mondeo Turnier ST220
EX - R5 GTE, R5 1.4i, R5 1.6 GTD
Furt Opravuješ Rozbitý Díly Mondeo Turnier ST220
EX - R5 GTE, R5 1.4i, R5 1.6 GTD
Tak prvy start mal byt dnes ale mame problemy takze kto mozte, poradte..
Najskor nejake zakladne info:
Menili sme motor z GTE do GTX, mechanicky bez problemov, pravdepodobne chyba niekde v kabloch.
Od konektora kabloveho zvazku v strede palubky (pri kureni) cez RJ az von je cela motorova kablovacka z GTE (okrem kablov na svetla co idu v nosnikoch).. Vymenene na konektoroch, vsetko sedelo..
Pri prvom/druhom pokuse o start zasvietili kontrolky ako maju ale starter ani netukol. Potom uz svietila len kontrolka park. brzdy(bola zatiahnuta ).. Starter ani raz ani netukol. Viete mi poradit kde moze byt zrada? Darca motora nemal spinacku, bolo to zapojene na spinace zadneho stieraca/ostrekovaca. GTX som povodne startoval tak ze som mal kluc v polohe 2 (zapnute kontrolky) a pod palubkou bolo tlacitko ktore startovalo (bolo to tam uz ked som auto kupil). Teraz mam len spinacku ale neviem ci nie je niekde preruseny/upraveny kabel veduci od konektora spinacky po konektor kabloveho zvazku v strede palubovky . Dalsi problem je v tom ze ked je kluc v polohe 2 tak palivove cerpadlo bezi stale. Ked sme rozpojili konektor kabloveho zvazku pri nosniku na vodicovej strane pod nadrzkou chlad. kvapaliny tak cerpadlo bezi ako ma/ked nenastartujes, vypne..
Cakam na radu
Najskor nejake zakladne info:
Menili sme motor z GTE do GTX, mechanicky bez problemov, pravdepodobne chyba niekde v kabloch.
Od konektora kabloveho zvazku v strede palubky (pri kureni) cez RJ az von je cela motorova kablovacka z GTE (okrem kablov na svetla co idu v nosnikoch).. Vymenene na konektoroch, vsetko sedelo..
Pri prvom/druhom pokuse o start zasvietili kontrolky ako maju ale starter ani netukol. Potom uz svietila len kontrolka park. brzdy(bola zatiahnuta ).. Starter ani raz ani netukol. Viete mi poradit kde moze byt zrada? Darca motora nemal spinacku, bolo to zapojene na spinace zadneho stieraca/ostrekovaca. GTX som povodne startoval tak ze som mal kluc v polohe 2 (zapnute kontrolky) a pod palubkou bolo tlacitko ktore startovalo (bolo to tam uz ked som auto kupil). Teraz mam len spinacku ale neviem ci nie je niekde preruseny/upraveny kabel veduci od konektora spinacky po konektor kabloveho zvazku v strede palubovky . Dalsi problem je v tom ze ked je kluc v polohe 2 tak palivove cerpadlo bezi stale. Ked sme rozpojili konektor kabloveho zvazku pri nosniku na vodicovej strane pod nadrzkou chlad. kvapaliny tak cerpadlo bezi ako ma/ked nenastartujes, vypne..
Cakam na radu
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR