Renault 8, priskokom vpred..
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
toto
mato: A vedel by si spravit z dvoch zvodov jedny? Zvody na ktore pasuje sanie maju vyvod horizontalne a ja potrebujem vertikalne, smerom dolu. Teda jednu dieru zaslepit, a prirubu na vyfuk priparit na ine miesto.
Je to take trochu uchylne riesenie, ale na exoeriment staci..
Je to take trochu uchylne riesenie, ale na exoeriment staci..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
toto
Mato, ja ti to rovno donesiem ukazat, to bude najjednoduchsie
Niekedy tento tyzden po robote by som sa zastavil. OK?
Niekedy tento tyzden po robote by som sa zastavil. OK?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
-
- Posts: 76
- Joined: Tue Oct 30, 2007 3:02 pm
- Location: Bratislava
zasvinene sviecky...
Taka hlupa otázka... Kde tankujes???
Ja som len raz vyskúsal lamačský TANK AND GO a jazdil som prískokom vpred...
Neviem ako Renault ale favorit so zlým tesnením medzi karburátorom a motorom jazdí tiež prískokom... + skapíňa na volnobehu
Veľa trbpezlivosti pri hľadaní!
Ja som len raz vyskúsal lamačský TANK AND GO a jazdil som prískokom vpred...
Neviem ako Renault ale favorit so zlým tesnením medzi karburátorom a motorom jazdí tiež prískokom... + skapíňa na volnobehu
Veľa trbpezlivosti pri hľadaní!
toto
tankujem na AGIP/ESSO, ked sa neda tak JET alebo Slovnaft..
Ale v case ked sa tie problemy zacali objavovat som tankoval vyhradne na JET. Ale benzinom to nebude..
Ale v case ked sa tie problemy zacali objavovat som tankoval vyhradne na JET. Ale benzinom to nebude..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Pozor JET je teraz Lukoil a kvalitu benzinu mozes spravit flaskovym testom
Navod:
Do cistej suchej flase (sklo, PET) nalejes cca 0,5 litra benzinu a nechas si to na policke cca 2-3 dni potom skontrolujes ci su na spodku usadeniny a ci su tam vodove gulicky, an ano tak je to humus ak nie tak je to dobre.
Tato metoda je na zistenie pritomnosti vody a necistot.
Druha metoda je poslat vzorku do Slovnaft VURUP (www.vurup.sk)
Navod:
Do cistej suchej flase (sklo, PET) nalejes cca 0,5 litra benzinu a nechas si to na policke cca 2-3 dni potom skontrolujes ci su na spodku usadeniny a ci su tam vodove gulicky, an ano tak je to humus ak nie tak je to dobre.
Tato metoda je na zistenie pritomnosti vody a necistot.
Druha metoda je poslat vzorku do Slovnaft VURUP (www.vurup.sk)
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
toto
No ked som tam chodieval ravidelne, bol to este JET
Hento nieje zly napad, aj tak musim naplnit kanister
Hento nieje zly napad, aj tak musim naplnit kanister
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
No najlepsia metoda ako sa zbavit vody v nadrzi bez rozoberania je naliat tam 1 liter liehu (staci aj denaturak 95% - cca 2,50EUR) a ten ma taku vlastnost ze naviaze na seba vodu a potom je lahko spalitelna. Potom staci iba vyjazdit to co na najnizsi objem benzinu v nadrzi.Majmajko wrote:asi dotahuju tu metodu primiesavania vody do benzinu pre lepsie spalovanie do prakse
Cele sa to riadi jednoduchym vzorcom:
ak mam v nadrzi 0,5 dcl vody tak po naviazani sa (zriedenim) s 1 litrom liehu 95% mi vznikne cca 1,1 litra liehu 90% ktory stale dobre hori.
Sem-tam si len tak pre zaujimavost robim tu skusku vo flaske a to Vam poviem ze niekedy najdem celkom slusny kal na spodku a preto pouzivam kvalitne palivove filtre.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.