autoteplomer + voltmeter

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Re: autoteplomer + voltmeter

Post by Anarki » Sat Jan 29, 2011 9:43 pm

Ten kľúč na sviečky aj uťahovák na filter stoja za starú belu. :!:
Najlepší uťahovák na filter je ten čo má sťahovanie z reťaze (reťaz z ozubených kolies - rozvodov).
Chabá konštrukcia kľúča na sviečky je sama o sebe vypovedajúca o jeho životnosti, zvlášť pre majiteľov
hliníkových hláv valcov.
Voltmeter a teplomer môžu byť fajn.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Andrej Rosák
Posts: 351
Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
Location: Velky Grob

Re: autoteplomer + voltmeter

Post by Andrej Rosák » Mon Jan 31, 2011 8:56 pm

Ten teplomer uspesne pouzivam uz rok... mam ho napojeny na osvetlenie palubovky a cidlo v blatniku
Voltmeter som mal v predchadzajucej R5 lebo ma hnevalo dobijanie. Obycajny rucickovy do 20V ma stal asi 45,-Sk a fungoval kym mi ho nerozbil fetak sa mi vlamal do auta...

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Re: autoteplomer + voltmeter

Post by Mondrejka » Fri Feb 04, 2011 12:17 pm

Tak som vcera kupil ten teplomer aj ten voltmeter na akumulatory.

K teplomeru: ta vlocka znamena ze je zapnuta indikacia pipanim pri nizkych teplotach, tieto teploty sa daju nastavit standartne je to prednastavene na -1 a +3.
ked to vypnete tak pipat nebude. Nevyhoda tohto teplomera je ze nie je podsvieteny (da sa to vask dorobit nejakou LED-kou)

Ten voltmeter je klasicky 6 diodovy merak od 11,5 do 15,5 volta v tomto rozsahu je 6 diod s tym ze pri kazdej je uvedene napatie a ma aj nejaku farbu a popis ci je to dobre alebo zle. za 2,99 sa to naozaj oplati pre tych co nevedia robit s multimetrom.

Konkretne to ma tieto hodnoty:
11,5 - cervena bateria nie je schopna nastartovat vozidlo
12,0 - oranzova bateria je slaba
12,6 - zelena bateria je OK
13,5 - oranzova slabo dobija
14,0 - zelena dobija OK
15,5 - cervena prebija
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Re: autoteplomer + voltmeter

Post by Alex » Fri Feb 04, 2011 2:12 pm

len ci pobezi aj s dynamom, vies ake boli problemy stym merakom co mam z GME.
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

Re: autoteplomer + voltmeter

Post by matus » Fri Feb 04, 2011 5:48 pm

teplomer pobezi, sak nemeria napatie...
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Fri Feb 04, 2011 9:13 pm

Mne sa na teplomere nepaci rozdiel cca 1°C IN/OUT ked mera na rovnakom mieste..

Kluc na filtre je v pohode, standard.. :arrow: Anarki: Ak dotahujes filter ako vol tak asi potrebujes retazovy, za tie prachy svoju sluzbu splni..

Merak na baterky nemali, takze som ho ani nevidel, svieckovy kluc nie je z tych najpevnejsich, ale myslim ze by tiez stacil..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Re: autoteplomer + voltmeter

Post by Anarki » Sat Feb 05, 2011 2:27 pm

Miko: Filter doťahujem rukami a ešte nikdy sa nepovolil.
Lenže pri dnešných cenách výmeny oleja nerobím len svoje auto.
Iný mechanici sú dementi čo to uťahujú ako za volom.
Ďalšia várka volov mechanikov to síce neuťahujú ako za volom ale nenamažú tesniacu gumičku filtra čiže to vôbec nejde ľahko povoliť.
Zjavne si s ním ešte nerobil, inak by si vedel, že keď je filter poriadne utiahnutý alebo zasratý od oleja tak sa to prešmykuje dookola.
Povoliť to ide aj s ním, to áno ale za tú cenu, že ten filter pokrivím alebo strčím medzi filter a kľúč preložený brúsny papier.
Reťazový som kúpil za +/- rovnakú cenu, mám ho dodnes a povolil som s ním doteraz všetko. Ak sa pozrieš na ukončenie väčšiny filtrov
tak zistíš, že reťazový ti do tej drážky krásne zapadá. :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sun Feb 06, 2011 12:12 am

Na bezne pouzitie urcite bude stacit, v blizkej dobe budem menit olej tak ho vyskusam.

Kupil som ho aby som nemusel na zle pristupnom filtri znova pouzit patentky na povolovanie..

Ja robim len svoje auta takze ma nazaujima ako dotahuju iny..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Re: autoteplomer + voltmeter

Post by Anarki » Sun Feb 06, 2011 12:19 am

Ty ho budeš používať a zdielať s ním radosti/útrapy ak si s kúpou spokojný nieť čo riešiť :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sun Feb 06, 2011 8:14 pm

Pouzil som uz viackrat, uplna spokojnost, dokonca by som retazovy pouzit nemohol lebo pod filtrom je taka ´miska´ na pripadny stekajuci olej..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

maro
Posts: 35
Joined: Sun Mar 07, 2010 10:57 am
Location: Košice
Contact:

Re: autoteplomer + voltmeter

Post by maro » Tue Jan 03, 2012 9:14 pm

ja to mám v druhom aute doplnené takto:

Image
R4 GTL 1985
http://thermical.sk/

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Wed Jan 04, 2012 12:40 am

Pekne, uplna kontrola..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Re: autoteplomer + voltmeter

Post by Majmajko » Wed Jan 04, 2012 10:27 am

co to vsetko ukazuje cece ... vsak to vyzera skoro rovnake...

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Wed Jan 04, 2012 4:43 pm

Ja tam vidim
-Voltmeter
-Tlak oleja 2x
-Teplota oleja
-Teplota vody
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

maro
Posts: 35
Joined: Sun Mar 07, 2010 10:57 am
Location: Košice
Contact:

Re: autoteplomer + voltmeter

Post by maro » Wed Jan 04, 2012 6:46 pm

tak tak, tlak motorového oleja, voltmeter, tlak paliva v rampe, pod tým teplota vody a teplota oleja v prevodovke (veľmi dôležité pre životnosť - nad 130 stupňov je smrť prevodovky)
R4 GTL 1985
http://thermical.sk/

Post Reply