RENAULT CLIO 1.9D
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
RENAULT CLIO 1.9D
caute, chcem sa spytat na jednu vec. Mam Renault Clio 1.9D rocnik 92 a no mam taky problem s vrtulou na chladici, nedavno som mal stk a no skusal som ci vsetko funguje ako ma a no jedina vec s ktorou som mal problem bola vrtula lebo som mal teplotu uz takmer na maxime a nezoplo ju, skusali sme vrtulu ci funguje a ta ide, skusali sme menit cislo na chladici aj ked neviem ci to malo daky vyznam a no neviem co este treba skusist?? Snad bude vediet niekto poradit.
Prívodné káble k vrtuli budú niekde v konektore zatečené a zaoxidované, choďte po nich až k relátkovej skrinke, je možné že odišlo relé.
Inak najjednoduchšie (a trochu barbarské) je potiahnuť nové káble rovno od batérie, mínus primo na vrtuľu a plus cez čidlo. Takto to bude na 100 percent fungovať za každých okolností.
Inak najjednoduchšie (a trochu barbarské) je potiahnuť nové káble rovno od batérie, mínus primo na vrtuľu a plus cez čidlo. Takto to bude na 100 percent fungovať za každých okolností.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Andrej Rosák
- Posts: 351
- Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
- Location: Velky Grob
rele
Ahoj, podla mna je to rele spinania ... najcastejsie sa zahumusia prívodné kontakty alebo sa ti donho nieco dostane a nespína ale musís vyskúsat vsetko komplikované aby si prisiel na to ze to je jednoduché
dakujem
caute, vdaka za tolko odpovedi som rad ze ste mi poradili, isto skusim postupne a ked bude casu vsetko a snad nieco pomoze mozno aj to na ten vypinac do kabiny by nebolo zle. jozo-ke ano isto funguje skusal som ho napajat priamo na bateriu.
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Chlapci, vypínač v kabině bych doporučil až jako poslední možnost, a to ještě jako pouze paralelní zapojení k automatickýmu spínání funkčním čidlem.
Pokud máte přístrojovku s budíkem teploty, kontrolkou přehřátí a funkčním ventilátorem spínaným funkčním čidlem, jsou to v podstatě 3 na sobě nezávislý jak to mám nazvat? Prostě něco, co nedopustí uvaření. Některý přístrojovky nemají budík (čili o 1 něco míň), ale jen kontrolku, která když se rozsvítí, může být už pozdě - a u diesela už pozdě je spíš, než u benzíňáku - nehledě na to, že může prasknout žárovka kontrolky, může se uklepat kabel od čidla spínajícího tu kontrolku,...a pak co? Ventilátor s čidlem je nezávislý na sledování čehokoliv ze strany řidiče - fouká si sám kdy a jak dlouho uzná za vhodný. Nefunguje-li, musí řidič sledovat budík (je-li), hlídat kontrolku, a do toho se dostanete do situace, kdy je vaše pozornost upoutána na řešení nějaký složitý dopravní situace, zrovna se pár sekund nedíváte na přístroje, zkrátka - hlídání tý teploty a ruční sepnutí ventilátoru je něco, co vyžaduje sledovat i něco jinýho než jen řídit, v letadle na tohle bývá druhý pilot, v autě se spolujezdec kochá krajinou, telefonuje, či ještě kecá do řízení. Velmi snadno řidič může tohle neuhlídat, věřte mi, mám s tím velmi horké a bolestivé zkušenosti 99x to zapnete, ale stačí posté 1x nezapnout..
Rozhodně doporučuju najít problém a vyřešit ho - jak tu je napsáno - kontakty v konektorech, relé ventilátoru (uvnitř může být zoxidovaný), někde bude třeba uklepaný kabel...a až to bude funkční samo, může se dotáhnout do kabiny 2-linka na ruční spínání podle potřeby, např.v kolonách, při častých jízdách v kopcích, s vozíkem,...jako jediný prvek ovládací ventilátor to rozhodně NEDOPORUČUJU.
Pokud máte přístrojovku s budíkem teploty, kontrolkou přehřátí a funkčním ventilátorem spínaným funkčním čidlem, jsou to v podstatě 3 na sobě nezávislý jak to mám nazvat? Prostě něco, co nedopustí uvaření. Některý přístrojovky nemají budík (čili o 1 něco míň), ale jen kontrolku, která když se rozsvítí, může být už pozdě - a u diesela už pozdě je spíš, než u benzíňáku - nehledě na to, že může prasknout žárovka kontrolky, může se uklepat kabel od čidla spínajícího tu kontrolku,...a pak co? Ventilátor s čidlem je nezávislý na sledování čehokoliv ze strany řidiče - fouká si sám kdy a jak dlouho uzná za vhodný. Nefunguje-li, musí řidič sledovat budík (je-li), hlídat kontrolku, a do toho se dostanete do situace, kdy je vaše pozornost upoutána na řešení nějaký složitý dopravní situace, zrovna se pár sekund nedíváte na přístroje, zkrátka - hlídání tý teploty a ruční sepnutí ventilátoru je něco, co vyžaduje sledovat i něco jinýho než jen řídit, v letadle na tohle bývá druhý pilot, v autě se spolujezdec kochá krajinou, telefonuje, či ještě kecá do řízení. Velmi snadno řidič může tohle neuhlídat, věřte mi, mám s tím velmi horké a bolestivé zkušenosti 99x to zapnete, ale stačí posté 1x nezapnout..
Rozhodně doporučuju najít problém a vyřešit ho - jak tu je napsáno - kontakty v konektorech, relé ventilátoru (uvnitř může být zoxidovaný), někde bude třeba uklepaný kabel...a až to bude funkční samo, může se dotáhnout do kabiny 2-linka na ruční spínání podle potřeby, např.v kolonách, při častých jízdách v kopcích, s vozíkem,...jako jediný prvek ovládací ventilátor to rozhodně NEDOPORUČUJU.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85