novy vzduchac - slaby tah

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
User avatar
mano
člen RCC
Posts: 137
Joined: Sun Jun 29, 2008 8:53 pm
Location: BA
Contact:

novy vzduchac - slaby tah

Post by mano » Wed Jul 22, 2009 10:20 pm

Mam problem. vymenil som vzduchovy na mojej r4. akosi slabsie taha. aj trhne obcas. moze mat malo vzduchu, alebo vela vzduchu? co sposobuje co? filter som dopasovaval, lebo origo nemali. je taky isty, len ta diera co ide na karb bola vacsia. tak som spravil redukciu. je mozne ze to slabo tesni a potom taha vzduch bokom a to je pricina problemov? alebo treba nastavit karbec? lebo na tom starom filtri to islo. ale ten uz bol totalne ceirny zvnutra. pls help. dak vopred.mano

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Wed Jul 22, 2009 10:23 pm

No vo výnimočnom prípade je možné že na starom zabitom filtry si mal karburátor správne nastavený a teraz keď si dal nový filter tak si motor dokáže potiahnuť viac vzduchu a máš chudobnejšiu zmes.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Andrej Rosák
Posts: 351
Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
Location: Velky Grob

redukcia

Post by Andrej Rosák » Fri Jul 24, 2009 2:58 pm

Podobny problem je s R5 D, ked das prec bubon spred vzduchoveho filtra ... myslim si, ze si zmenil objem nasavacieho potrubia a to nedodáva dostatok vzduchu do karburatora.
strata tahu, ked ho vytočíš a podobne.

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Fri Jul 24, 2009 3:54 pm

Kup origo a nemusis pasovat a mat slaby tah... :D
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
mano
člen RCC
Posts: 137
Joined: Sun Jun 29, 2008 8:53 pm
Location: BA
Contact:

Post by mano » Fri Jul 24, 2009 7:52 pm

nasavacie poturbie je to iste, filter je rozmerovo ten isty ako povodny. origo filter som nevedel zohnat. kukali na mna v perome ze ci mi sibe. skusim priskrtit vzduch a uvidim, alebo naopak dat uplne prec filter.

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Sun Jul 26, 2009 6:09 pm

Tak v tej Perome by sa mali polepsit....
Moj Stefan je odnich tak neviem preco tak kukali...
To vies casto neobiednavaju veci na poriadne auta :-)

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon Jul 27, 2009 7:28 am

No ja som tam minuly tyzden kupoval filter na R8. A tiez je o trosicku vyssi, ale zmestil sa. To nieje rovnaky aj ako na R4?

Inak ta zmena chodu bude sposobena tym cistym filtrom, alebo ze si pri de/montazi niekde mocnejsie zatlacil a na karburatore alebo sani sa spravila skulinka kde teraz prisava vzduch.

Skus najprv nastavit zmes, pripadne nastartovat vytocit a rukou zapchat karburator a pocuvat ci niekde nesaje falosny vzduch..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
mano
člen RCC
Posts: 137
Joined: Sun Jun 29, 2008 8:53 pm
Location: BA
Contact:

Post by mano » Wed Jul 29, 2009 10:07 am

jedine kde by mohol cucat falosny vzduch je medzi karbcom a filtrom ako je ta guma tam, ju som musel prisposobit z diery na filtri 5cm som musel spravit dieru asi 3,8cm. uz si nepamatam. tak som tam napchal tu gumu zo stareho filtra do tej velkej diery na novom. asi by to chcelo lepsie utesnit.

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Jul 29, 2009 10:18 am

Tam by to vadit nemalo. Ono falosny vzduch je vtedy, ked ti taha vzduch uz do zmesi, tym padom ti robi chudobnu. Cize pod veko karburatora, pod karburator, medzi zvody a hlavu.

Co som si vsimol na mojej R8, tak aj ked mam uvolnene vyfukove zvody, alebo tlmic, tak auto na volnobehu nedrzi poriadne otacky a pri zoslapnuti plynu z volnobehu lubi skapat. Zjavne chybaju protitlaky. V otackach je to jedno.

Ja byt tebou nastavim zmes.
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

Post Reply