novy vzduchac - slaby tah
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
novy vzduchac - slaby tah
Mam problem. vymenil som vzduchovy na mojej r4. akosi slabsie taha. aj trhne obcas. moze mat malo vzduchu, alebo vela vzduchu? co sposobuje co? filter som dopasovaval, lebo origo nemali. je taky isty, len ta diera co ide na karb bola vacsia. tak som spravil redukciu. je mozne ze to slabo tesni a potom taha vzduch bokom a to je pricina problemov? alebo treba nastavit karbec? lebo na tom starom filtri to islo. ale ten uz bol totalne ceirny zvnutra. pls help. dak vopred.mano
No vo výnimočnom prípade je možné že na starom zabitom filtry si mal karburátor správne nastavený a teraz keď si dal nový filter tak si motor dokáže potiahnuť viac vzduchu a máš chudobnejšiu zmes.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Andrej Rosák
- Posts: 351
- Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
- Location: Velky Grob
redukcia
Podobny problem je s R5 D, ked das prec bubon spred vzduchoveho filtra ... myslim si, ze si zmenil objem nasavacieho potrubia a to nedodáva dostatok vzduchu do karburatora.
strata tahu, ked ho vytočíš a podobne.
strata tahu, ked ho vytočíš a podobne.
toto
No ja som tam minuly tyzden kupoval filter na R8. A tiez je o trosicku vyssi, ale zmestil sa. To nieje rovnaky aj ako na R4?
Inak ta zmena chodu bude sposobena tym cistym filtrom, alebo ze si pri de/montazi niekde mocnejsie zatlacil a na karburatore alebo sani sa spravila skulinka kde teraz prisava vzduch.
Skus najprv nastavit zmes, pripadne nastartovat vytocit a rukou zapchat karburator a pocuvat ci niekde nesaje falosny vzduch..
Inak ta zmena chodu bude sposobena tym cistym filtrom, alebo ze si pri de/montazi niekde mocnejsie zatlacil a na karburatore alebo sani sa spravila skulinka kde teraz prisava vzduch.
Skus najprv nastavit zmes, pripadne nastartovat vytocit a rukou zapchat karburator a pocuvat ci niekde nesaje falosny vzduch..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
toto
Tam by to vadit nemalo. Ono falosny vzduch je vtedy, ked ti taha vzduch uz do zmesi, tym padom ti robi chudobnu. Cize pod veko karburatora, pod karburator, medzi zvody a hlavu.
Co som si vsimol na mojej R8, tak aj ked mam uvolnene vyfukove zvody, alebo tlmic, tak auto na volnobehu nedrzi poriadne otacky a pri zoslapnuti plynu z volnobehu lubi skapat. Zjavne chybaju protitlaky. V otackach je to jedno.
Ja byt tebou nastavim zmes.
Co som si vsimol na mojej R8, tak aj ked mam uvolnene vyfukove zvody, alebo tlmic, tak auto na volnobehu nedrzi poriadne otacky a pri zoslapnuti plynu z volnobehu lubi skapat. Zjavne chybaju protitlaky. V otackach je to jedno.
Ja byt tebou nastavim zmes.
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!