vymena motora

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Mon Sep 21, 2009 1:30 pm

ha !!auto ide !!! jak traktor , ale ide !!! no mam iny problem SEM S NAVRHMY !!!!!! motorovy olej vo vyfuku !!! prasknuta hlava a prerazenie tesnenia som uz vylucil tak sem s inymi napadmi.. hlava je ok.. aspon na pohlad / a taketo mnozstvo by to nespravilo/ a tesnenie je nove.. takze ?? piste .. podtlakova pumpa, taky ten system prepojenia hadic.. myslim konkretne tu odkial ide ohriaty vzduch z klukovky do tej hnedej plastovej krabicky na boku sania a tak dalej.. prosim pomozte !! uz mam nachystanych 5 litrov benzinu / ze to podpalim/ a nabitu beretu../ ze sa od.ebem
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Mon Sep 21, 2009 2:06 pm

tak ma nieco napadlo
Image

co ak sa mi to niekde v bode A upchalo alebo neviem co a olej sa mi valí bodom B do sania a to vlastne sposobuje ze mi to za a /male "a"/ nestaruje ,
a za b /male "b"/ ze mam plny vyfuk oleja a auto dimy jak T72 pocas bojoveho manevru popripade skusajte !! aj hovadiny..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Mon Sep 21, 2009 8:06 pm

Tak v prvom rade mizne ti olej :?:
Koľko dcl na koľko km ?

To že máš olej v saní je do istej miery normálne, tiež som ho tam mal dokiaľ som odvetrávanie kľuky a oil catch tank nenapojil na pidi atmosferický filter, odvtedy tam mám len trošku ktorú požiera 20 ročný slimák.

Že by sa tam niečo upchalo a vytlačilo olej z motora do sania nie je možné, skôr by ti vystrelila mierka oleja a pekne vyfarbila motor. :idea:
Ak máš také pochybnosti, vypoj hadičku odvetrávania kľuky, spoj ju s hadičkou odvetrávania víka ventilov a nechaj ju vyvedenú mimo motor prípadne do plastovej fľaše ale tak aby tam bola dierky na odchádzanie olejových výparov, uvidíš koľko ti tam toho natečie, takto to mali Rallye verzie.

Návrh: zmeraj tlaky vo valcoch :idea:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Tue Sep 22, 2009 12:55 am

no dieslove motory nemaju ason tieto odvetravacku od ventilov.. a akonahle sa mi ho podari nastartovat tak do sania mi na.ebe asi tak pol litra oleja.. tlaky budem kontrolovat rano.. tak uvidim ale toto vsetko som nejak vylucil.. ten motor som skladal sama ja som na robotu strasna svina.. co sa tohto tyka tak som pedant.. uvidim rano po tlakoch a dam vediet..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Tue Sep 22, 2009 7:29 pm

ak do zajtra na nic nepridem motor ide von.. nemam nervy a ani cas to takto riesit... to sa mi oplati opravit ten co tam bol predtym ...
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Thu Sep 24, 2009 5:48 pm

takze .. symptomy tie iste ale nova liecba.. po konzultacii s tvoma tipkami mi bolo oznamene ze ak ten motor dlho stal /co aj stal/ budu zalepene kruzky.. takze .. riesenie , vraj mam dat dolu streky a naliat tam petrolej.. popripade donho rozdrvit a rozpustit kocku ci dve naftalínu.. tak radte a poradte.. alebo mam pouzit nejaky 5w40 syntetiku olej ???

pls navrhy..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Thu Sep 24, 2009 11:32 pm

Image

takze napadlo ma ze pokial tlak ktory vznika v motore nastaci odchadzat cestou klasickeho odvetravania vid "Y" vytvara tlak na olejovu hladinu ktora je v olejovej vani a pod urovnou ktorej sa nachadza zvod z kondenzacnej nadoby . vid "X" takze pri tomto tlaku je mozne aby vytlacalo olej cestou ktorou by vlastne olej mal dolu stekat a nie vystupovat.. overil som si to na radu vasu /anarki , erickson/ a pouzil som dve nadoby a do ktorych som tieto hadice napojil aby som zistil kadial sa to derie von.. a bolo to cestou "X".. v zivote by ma toto nenapadlo.. mno.. skuste mi poradit moznu pricinu.. zatial vsetkych napadlo len ze je but ten motor vylagrovany / co pojdem hned vykonat jeden teply rozhovor do Malaciek alebo su len zalepene kruzky.. v tomto pripade by som poprosil nejake navrhy na odstranenie zavady teda aspon tie ktore nezahrnaju demontaz hlavy a olejovej vane a prekruzkovania.. nato nemam ani cas a hlavne peniaze.. dakujem vsetkym ktory toto precitali do konca a tym co poradia tiez..

hodne zdaru..god save a queen
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Fri Sep 25, 2009 12:21 am

Existujú aditíva na rozlepenie piestnych krúžkov ale nečakaj zázraky na počkanie, trvá to istý čas. :idea:
Či je alebo nie je motor vylágrovaný sa dá zistiť aj tribologickým testom oleja ktorý je v motore. :idea: Samozrejme pokiaľ má ten olej niečo najazdené, čerstvý olej nič neukáže. :idea:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Fri Sep 25, 2009 4:06 pm

je tam cerstvy.. a este ... poradili mi vytiahnut streky a do kompresneho priestoru vstreknut ci naliat naftu v ktorej su rozpustene naftalinove gulicky.. vraj to funguje..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Mon Sep 28, 2009 10:46 am

no kruzky povolili a motor slape jak hodinky.. okrem toho ze mi stale vyviera voda je to fajn.. pricina.. neviem .. nejakke navrhy ?? prasknuta hlava, tesnenie, alebo zla vodne pumpa ?? navrhy prosim
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Mon Sep 28, 2009 12:57 pm

Mas velmi pevne nervy. Ja uz by som to asi vzdal.
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Mon Sep 28, 2009 1:08 pm

Ak sa ti na vicku oleja robi taky biely humus tak urcite je zle minimalne tesnenie pod hlavou. Prasklina v hlave sa hlada tazko ale su na to spraye ktore ukazuju praskliny (pouzivaju to zvaraci na identifikaciu zvaru, vacsinou su to 2 alebo 3 spraye v sade) ale neprespokladam ze je hlava prasknuta ale ked tam mas ten humus skus len vymenit tesnenie pod hlavou, ked to budes mat dole pozri ci je rovna a ak nie hned ju nechaj zarovnat. vodna pumpa to bude vtedy ak mas cisty olej. Teoreticky to moze byt upchaty chladic to sa da vacsinou preplachnut prudom vody z hadice. Ja to preplachujem tak ze odpojim spodnu hadicu z chladica, do tej hadice napcham hadicu z vodovodu a pustim co to ide, a potom z chladica z tej otvorenej casti vypadnu niekedy pekne sracky, vodu pustam dovtedy kym nevyteka cista kvapalina. Vselijake sracky co sa predavaju mozu sposobit akurat tak ze ti zacne tiect chladic a radiator kurenia kedze auto je uz starsie.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Mon Sep 28, 2009 2:42 pm

prave ze olej je cisty.. skusim vyhodit tu vodnu pumpu a uvidim aka je.. nahradnu mam tak hadam to pojde.. + prirpravil som si 4%kysly roztok na preplachnutie motora tak uvidim co to spravy.. tesnenie.. hmm daval som tam nove.. no nic nieje nemozne..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Tue Sep 29, 2009 11:15 am

MiKo wrote:Mas velmi pevne nervy. Ja uz by som to asi vzdal.
ja som to nevzdal a MOTOR SLAPE !!!!!!!!!!!!!!!!! neprehrieva sa a ide tak na 70 percent.. startuje velmi slusne.. tak uvidim este musim doladit predstrek aby to tak strasne nerachotilo.. skusal som a stichlo to o polovicu.. a aj tah sa vyrazne zlepsil.. na mondrejkovu radu som vymenil chladic, a po zapojeni som pouzil 2l octu a vodu.. nechal nastartovane asi hodinu a potom som ten bordel vypustil.. skoda ze som si nespravil foto.. humus.. dnes to skompletizujem a pojdem sa poriadne previezt.. uz sa trasiem jak Karol Vojtila !!!
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Sep 29, 2009 11:34 am

to tie 2l octu je ten 4% roztok ?

Post Reply