Zdravim vsetkych nadsencov a znalcov R5, auticka, do ktoreho sa clovek dokaze zalubit a nedokaze sa s nim rozlucit.
Kedze som clovek, ktoremu sa deju rozne naschvaly pravidelne a vo vsetkych smeroch, tak s prichodom leta mi zacal ten moj chrust kurit a s prichodom tych najvacsich horucav sa mi pokazil patent na otvranie okna sofera, co je u trojdverovej verzie tohto vozu dost pruser.
Mam za sebou komplet prerabku R11 a R9, cize teleso kurenia som v oboch pripadoch montoval a demontoval viackrat, no absolutne si uz nespominam na to, ako to bolo mechanicky vyriesene. Preto sa chcem obratit na skusenejsich kutilov co maju skusenost s R5. Potrebujem hlavne poradit s tym, ci sa da k telesu kurenia a jeho mechanickym castiam dostat aj bez demontovania celej palubovky, alebo je nevyhnutne odstrojit komplet celu palubku. Uvazoval som aj nad tym, ze kde je vacsia pravdepodobnost zavady, ci doslo k vyskoceniu lanka na ovladacom otocnom knofliku na palubovke, alebo skor sa nieco ulomilo, alebo vyskocilo lanko na telese. Totiz krutit s fidlatkom na palubke mozem aj do zblbnutia, nic sa nedeje a hlavne citim iba minimalny odpor, co sa vtedy, ked este vsetko fungovalo, vobec nedalo povedat. Velmi by mi pomohlo, keby ma tu niekto trosku nanavigoval ze kde najdem skrutky a uchytavacie patenty palubovky a ako postupovat pri demontovani. Auticko je rocnik 1990. Za kazdy postreh, pripomienku, budem nesmierne vdacny.
S pozdravom a prijanim vsetkeho dobreho, Fedo.
Ps: ak sa u niekoho najde zbytocny mechanicky patent na otvaranie okna sofera z trojdverovej R5-ky, tak ho kupim. Moze byt aj elektro verzia, hlavne nech sa to da volajako otvarat a zatvarat. Dakujem.
R5 problemy s kurenim
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Tak v prvom rade vitaj medzi nami.
Čo sa týka kúrenia, buď sa ti ulomila úchytka lanka ovládania klapky pred radiátorom na strane kúrenia alebo sa tá úchytka ulomila na strane ovládania. Doporučujem najprv pozrieť to ovládanie, častejšie sa to zvyklo polámať tam. Dá sa to vypáčiť, pre lepší prístup je lepšie zdemontovať popolník (ak máš tú novšiu a vybavenejšiu verziu palubky)
Ak sa to zlomilo na strane kúrenia, dá sa k tomu čiastočne dostať keď zdemontuješ konzolu autorádia (4 skrutky po stranách a dve západky spredu) Ak sa tam odtiaľ nedostaneš tak už len odstrojiť a odklopiť dohora celú palubku.
Prevencia - všetky lanká poriadne namazať. Keď už to budeš opravovať.
Držím palce.
Čo sa týka kúrenia, buď sa ti ulomila úchytka lanka ovládania klapky pred radiátorom na strane kúrenia alebo sa tá úchytka ulomila na strane ovládania. Doporučujem najprv pozrieť to ovládanie, častejšie sa to zvyklo polámať tam. Dá sa to vypáčiť, pre lepší prístup je lepšie zdemontovať popolník (ak máš tú novšiu a vybavenejšiu verziu palubky)
Ak sa to zlomilo na strane kúrenia, dá sa k tomu čiastočne dostať keď zdemontuješ konzolu autorádia (4 skrutky po stranách a dve západky spredu) Ak sa tam odtiaľ nedostaneš tak už len odstrojiť a odklopiť dohora celú palubku.
Prevencia - všetky lanká poriadne namazať. Keď už to budeš opravovať.
Držím palce.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
V pohode, na upevňovacie patenty sa vykašli, ak sú polámané tak stále môžeš vyvŕtať dierku a upevniť pohyblivú časť lanka pomocou skrutky a matičky. Ak sa ulomil držiak obalu lanka ktorý je prichytený kovovým plieškom o plast tak tam ten pliešok vyhodíš a stiahneš to sk páskou.
Ešte raz držím palce
Ešte raz držím palce
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Anarki:
Velmi spravne rady:)
Tiez som s tym mal problemy:)
Velmi spravne rady:)
Tiez som s tym mal problemy:)
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR