R5 problemy s kurenim
Posted: Sat Aug 22, 2009 10:30 pm
Zdravim vsetkych nadsencov a znalcov R5, auticka, do ktoreho sa clovek dokaze zalubit a nedokaze sa s nim rozlucit.
Kedze som clovek, ktoremu sa deju rozne naschvaly pravidelne a vo vsetkych smeroch, tak s prichodom leta mi zacal ten moj chrust kurit a s prichodom tych najvacsich horucav sa mi pokazil patent na otvranie okna sofera, co je u trojdverovej verzie tohto vozu dost pruser.
Mam za sebou komplet prerabku R11 a R9, cize teleso kurenia som v oboch pripadoch montoval a demontoval viackrat, no absolutne si uz nespominam na to, ako to bolo mechanicky vyriesene. Preto sa chcem obratit na skusenejsich kutilov co maju skusenost s R5. Potrebujem hlavne poradit s tym, ci sa da k telesu kurenia a jeho mechanickym castiam dostat aj bez demontovania celej palubovky, alebo je nevyhnutne odstrojit komplet celu palubku. Uvazoval som aj nad tym, ze kde je vacsia pravdepodobnost zavady, ci doslo k vyskoceniu lanka na ovladacom otocnom knofliku na palubovke, alebo skor sa nieco ulomilo, alebo vyskocilo lanko na telese. Totiz krutit s fidlatkom na palubke mozem aj do zblbnutia, nic sa nedeje a hlavne citim iba minimalny odpor, co sa vtedy, ked este vsetko fungovalo, vobec nedalo povedat. Velmi by mi pomohlo, keby ma tu niekto trosku nanavigoval ze kde najdem skrutky a uchytavacie patenty palubovky a ako postupovat pri demontovani. Auticko je rocnik 1990. Za kazdy postreh, pripomienku, budem nesmierne vdacny.
S pozdravom a prijanim vsetkeho dobreho, Fedo.
Ps: ak sa u niekoho najde zbytocny mechanicky patent na otvaranie okna sofera z trojdverovej R5-ky, tak ho kupim. Moze byt aj elektro verzia, hlavne nech sa to da volajako otvarat a zatvarat. Dakujem.
Kedze som clovek, ktoremu sa deju rozne naschvaly pravidelne a vo vsetkych smeroch, tak s prichodom leta mi zacal ten moj chrust kurit a s prichodom tych najvacsich horucav sa mi pokazil patent na otvranie okna sofera, co je u trojdverovej verzie tohto vozu dost pruser.
Mam za sebou komplet prerabku R11 a R9, cize teleso kurenia som v oboch pripadoch montoval a demontoval viackrat, no absolutne si uz nespominam na to, ako to bolo mechanicky vyriesene. Preto sa chcem obratit na skusenejsich kutilov co maju skusenost s R5. Potrebujem hlavne poradit s tym, ci sa da k telesu kurenia a jeho mechanickym castiam dostat aj bez demontovania celej palubovky, alebo je nevyhnutne odstrojit komplet celu palubku. Uvazoval som aj nad tym, ze kde je vacsia pravdepodobnost zavady, ci doslo k vyskoceniu lanka na ovladacom otocnom knofliku na palubovke, alebo skor sa nieco ulomilo, alebo vyskocilo lanko na telese. Totiz krutit s fidlatkom na palubke mozem aj do zblbnutia, nic sa nedeje a hlavne citim iba minimalny odpor, co sa vtedy, ked este vsetko fungovalo, vobec nedalo povedat. Velmi by mi pomohlo, keby ma tu niekto trosku nanavigoval ze kde najdem skrutky a uchytavacie patenty palubovky a ako postupovat pri demontovani. Auticko je rocnik 1990. Za kazdy postreh, pripomienku, budem nesmierne vdacny.
S pozdravom a prijanim vsetkeho dobreho, Fedo.
Ps: ak sa u niekoho najde zbytocny mechanicky patent na otvaranie okna sofera z trojdverovej R5-ky, tak ho kupim. Moze byt aj elektro verzia, hlavne nech sa to da volajako otvarat a zatvarat. Dakujem.