marian letko
Ak mi mozes pomoct tak mi porad ako ste odpojili ten konektor a ako sa k nemu vlastne dostanem aby som ho mohol odpojit aj ja...
Dakujem
Co to moze byt?????
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
-
- Posts: 13
- Joined: Sun Aug 16, 2009 6:00 pm
- Location: Hlohovec
-
- Posts: 13
- Joined: Sun Aug 16, 2009 6:00 pm
- Location: Hlohovec
Takze Vam popisem presny navod, nakolko som to robil dnes na Megane 1,6.
demontujete stierace, plasty pod stieracmi, rozperu medzi tlmicmi, skrtiacu klapku (toto je nevyhnutne lebo inak sa to kurenie neda vybrat), potom tu prepazku ktora je na 5-tich skrutkach. cela krabica s filtrom a ventilatorom je upevnena iba na 4 skrutkach (jedna pri baterke, jedna pri tej demontovanej prepazke, dve zvrchu), potom sa to da rozpolit a vytiahnut najprv tu krabicu s kabinovym filtrom (vratane klimoveho radiatora, lebo ten je ne hadiciach takze ho netreba demontovat) a potom tu cast s ventilatorom, na ktorej je zboku namontovana taka mala skatulka (5x9cm) (servopohom skrtiacej klapky) a ten sa da bud vymenit aebo ho mozete rozobrat a uvidite ze v nom je jeden motorcek ako z auticka na autodrahu a 5 umelohmotnych planetovych koliesok ktore budu mat pravdepodobne zlamane niektore zuby. To auto ktore som robil malo zlamane zuby na dvoch kolieskach, a spravili sme to tak ze som to proste odpojil.
celkova dlzka rozoberania bola asi 2 hodiny (pretoze tie stierace isli tazko dole a tak som dlho s nimi kyval a stiekal uvolnovacom az nakoniec povolili), zlozenie asi 1,5 hodiny.
Montaz je opak demontaze.
Alebo sa da proste cvaknut ten kabel co ide do toho servopohonu a je to vybavene. Netreba dokonca nic vyberat staci mat sikovne cvakacky ktore sa zmestia medzi ventilator a karoseriu
Zaverom som spokojny ze ja mam v mojom nahradnom aute mechanicky ovladanu klapku.
demontujete stierace, plasty pod stieracmi, rozperu medzi tlmicmi, skrtiacu klapku (toto je nevyhnutne lebo inak sa to kurenie neda vybrat), potom tu prepazku ktora je na 5-tich skrutkach. cela krabica s filtrom a ventilatorom je upevnena iba na 4 skrutkach (jedna pri baterke, jedna pri tej demontovanej prepazke, dve zvrchu), potom sa to da rozpolit a vytiahnut najprv tu krabicu s kabinovym filtrom (vratane klimoveho radiatora, lebo ten je ne hadiciach takze ho netreba demontovat) a potom tu cast s ventilatorom, na ktorej je zboku namontovana taka mala skatulka (5x9cm) (servopohom skrtiacej klapky) a ten sa da bud vymenit aebo ho mozete rozobrat a uvidite ze v nom je jeden motorcek ako z auticka na autodrahu a 5 umelohmotnych planetovych koliesok ktore budu mat pravdepodobne zlamane niektore zuby. To auto ktore som robil malo zlamane zuby na dvoch kolieskach, a spravili sme to tak ze som to proste odpojil.
celkova dlzka rozoberania bola asi 2 hodiny (pretoze tie stierace isli tazko dole a tak som dlho s nimi kyval a stiekal uvolnovacom az nakoniec povolili), zlozenie asi 1,5 hodiny.
Montaz je opak demontaze.
Alebo sa da proste cvaknut ten kabel co ide do toho servopohonu a je to vybavene. Netreba dokonca nic vyberat staci mat sikovne cvakacky ktore sa zmestia medzi ventilator a karoseriu
Zaverom som spokojny ze ja mam v mojom nahradnom aute mechanicky ovladanu klapku.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Ešte treba povyhánať švaby a hluk ustane celkom.
Typ na zapečené stierače:
Treba povoliť maticu, ale nechať ju nasadenú. Potom nasadiť kvalitné blicky medzi stierač a maticu, tak, aby boli orientované oproti ramienku. Jednou rukou stlačiť blicky a druhou pridržovať ramienko stierača tak, aby ťah bliciek neohýbal osku. Zatiaľ mi to vždy povolilo na prvý šup.
Typ na zapečené stierače:
Treba povoliť maticu, ale nechať ju nasadenú. Potom nasadiť kvalitné blicky medzi stierač a maticu, tak, aby boli orientované oproti ramienku. Jednou rukou stlačiť blicky a druhou pridržovať ramienko stierača tak, aby ťah bliciek neohýbal osku. Zatiaľ mi to vždy povolilo na prvý šup.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle