Kurenie Rencel piaty

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Kurenie Rencel piaty

Post by krestan » Thu Oct 15, 2009 3:13 pm

prosim o motlidbu , na podporu pracovnej moralky kedze idem opravovat kurenie v r5.. nekuri mi to ani .... nic.. nech pan stoji primne.. enter
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Thu Oct 15, 2009 3:39 pm

Tak v tomto je najlepsim odbornikom Anarki, snad nieco vytvori.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Thu Oct 15, 2009 5:43 pm

ja uz som to robil.. len sa mi do toho 2x nechce..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Fri Oct 16, 2009 3:42 pm

Smelo do toho. Jacques je pri Tebe. :D
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sun Dec 20, 2009 10:00 pm

Milujem tú časť svojho auta ktorá drichme pod kapotou :twisted:
CBMT - (Cléon Boľšoj Moščnosti Turbovy) niektoré vlastnosti má rovnaké ako jeho menovec RBMK . V lete sa to pri svižnej jazde hreje ako ďas musím dávať chladnejší termostat. V zime sa to nechce za nič na svete zohriať, keď to za pomoci Eberspachera a krytiny pred chladičom zohrejem, prejdem pár desiatok kilometrov, super, fúka horúci vzduch z radiátora. Lenže stačí aby som ho poriadne prehnal a ten studený vzduch ktorým ho preplňujem celý motor ochladí na polovicu :x A mám po teple v kokpite. Zistil som to až minule pri -15 stupňoch, nemohol sa takto schladiť náprom vzduchu, krytina je vedená popred celý chladič cez 3/4 IC a pokračuje pod celým motorom až po riadenie. :? A radiátor zase nemá taký prietok vody ani schopnosť odovzdávania tepla aby celý motor "schladil" za cca. 45 sekúnd.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Sun Dec 20, 2009 10:28 pm

co ti poradim ??? nasavat teply vzduch od motora ??? to by bola ale pekna blbost.. pocitam ze ked tam mas sneka ze mas aj intercooler/ak nie si blazon/ skus zakrit aj ten.. sice ti asi o par konikov klesne vykon ale nebude sa ti tak chladit motor.. btw poznam par tipkov co si motor na zimu obalovali termofoliou.. neveril by si ale fungovalo to.. myslim taku tu foliu co je aj v lekarnicke.. odraza 90 percent vyzareneho tepla..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Mon Dec 21, 2009 1:09 am

Vzhľadom k tomu, že zima končí za 24 - 48 hodín s tým nebudem robiť nič ale štve ma to :)
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Andrej Rosák
Posts: 351
Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
Location: Velky Grob

výhrev

Post by Andrej Rosák » Fri Mar 05, 2010 3:33 pm

... asi skusim tu termofoliu, lebo ked teraz chodim dlhsie trate (30Km x2) tak rano mrznem a popoludni sa to uz da vydrzat.... Predtým som chodil trate do 10 km denne a to sa ani nezohrial.
Pre porovnanie s prvou R5 co som mal tak toto nekuri vôbec. Prvá sa vykúrila dost rýchlo. Už po par km pekne fukal teplý vzduch, teraz prejdem 35 km a nic... fuka len pekny vlazny vzduch...

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Fri Mar 05, 2010 11:52 pm

Andrej do uvahy pripadaju 2-3 varianty.. prva je ze vodny system a hlavne radiator je uz tak zaneseny ze nestiha pojat to teplo, za druhe v kureni je na klapke ktora ti presmerovava hnany vzduch taka guma.. strasne rada sa odtrha zvetra sprachnivie, a tym padom ti prepusta aj studeny vzduch , alebo je v prdeli vodna pumpa a uz nedokaze vytvorit taku cirkulaciu.. co by sa ale odrazilo na samotnom prehrievani motora.. skuk otvorit kapotu a pred chladic /nie pred cely.. staci polovica/ daj nejaky karton alebo kobercek.. do aprila , ci maja ho tam kludne mozes mat.. hadam to pomoze..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
Andrej Rosák
Posts: 351
Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
Location: Velky Grob

mam

Post by Andrej Rosák » Tue Mar 09, 2010 10:03 am

to som uz spravil... po asi 100 m zacne fukat na sklo teplejsi vzduch... po asi 10 km ako tak teply do auta a po 20 km je nieco citit ... ale ked je vonku -10 tak je to slabé .... nutná výbava su rukavice a ciapka. :-)

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Tue Mar 09, 2010 8:24 pm

Alebo nezávislé kúrenie :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Tue Mar 09, 2010 8:36 pm

:arrow: Anarki:

To uz by si nebol 1. a jediny... :shock:
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Wed Mar 10, 2010 12:04 am

Rád sa tejto zvláštnosti vzdám v prospech ďalšieho Renaulťáka, zvlášť ak to bude päťkár. :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Wed Mar 10, 2010 7:52 am

Tazko sa asi najde dalsi az taky pacient ako ty :P
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Andrej Rosák
Posts: 351
Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
Location: Velky Grob

kuri

Post by Andrej Rosák » Wed Mar 10, 2010 9:29 am

Nad Anarkiho kurenim som rozmýslal... ale je to pre mna drahe... skôr ma oslovilo kurenie z karosy od Krestana :-)

Ale vcera som uvaril motor ... tahal som staru R5 do kopca... a mal som zakrytý priezor k chladiču. ked som ho dal prec tak zasa nekúril....
Toto mi robil aj starý R a ked som kukal do okruhov vody tak som zistil, ze nemá termostat... s coho vyplýva, teoreticky, že tento nový R má termostat v háji zelenom a tak sa tesím na výmenu ... len aby nemrzlo :-)

Post Reply