R5 chyba motora

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Fri Oct 30, 2009 4:43 pm

Práve toto mi nejako nesedelo, novšia 19-ka staršia technológia. :D
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

climo
Posts: 14
Joined: Tue Oct 27, 2009 4:12 pm

Post by climo » Sat Oct 31, 2009 4:27 pm

no lidi cievka nepomohla ale motor na volnobehu akoby striela do sania pri vysokych otackach a ked je auto v pohybe motor ma tah len pri zosliapnuti pedala asi o 3 centi dalej uz nejde ako by mal a cim viac sa dupe tym menej ide

User avatar
jura
člen RCC
Posts: 187
Joined: Mon Sep 21, 2009 7:42 pm
Location: Nitra

Post by jura » Sat Oct 31, 2009 5:27 pm

skús si skontrolovať káble od rozdeľovača k sviečkam...neprehodil si nejakú...ja som mal tento istý problém a bolo to v kábloch...

climo
Posts: 14
Joined: Tue Oct 27, 2009 4:12 pm

Post by climo » Sat Oct 31, 2009 7:09 pm

no ale ked vypnem motor a nastratujem ide zas normalne chvilu potom zas nema tah

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sat Oct 31, 2009 9:48 pm

Snímač otáčok kľuky, v akom je stave. :?:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

climo
Posts: 14
Joined: Tue Oct 27, 2009 4:12 pm

Post by climo » Sat Oct 31, 2009 9:55 pm

coja viem mal by byt dobry sak bez neho prakticky nejde auto a totoide len po case prestane vypnem nastartujema zas ide neviem netusim

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Sun Nov 01, 2009 11:31 am

Toto mi robilo na GTEcku.vymenil som sviečkove káble,hlavu a palec rozdeľovača a nové sviečky pre istotu.Po výmene vsetko fungovalo na 1*.Ak by bol zlý snímac otáčok kluky na prevodovke.tak auto by len točilo a nic.Ak by odchádzalo,tak za studená štartuje a ked sa zohreje zmeni sa vnútorný odpor a opät nenatočis.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Sun Nov 01, 2009 1:16 pm

Zkontroloval bych teplotní čidla motoru. Jestli je typ motoru C3JA700 a vstřikování Bendix, bude to mít čidlo teploty chladící kapaliny v záslepce na straně hlavy nad převodovkou. Jeho odpor by měl být tento:
  • 0°C ...31-35 ohmů
    25°C ...9,7-10,3 ohmů
    80°C ...1,16-1,35 ohmů
    100°C ...0,63-0,74 ohmů
Čidlo teploty směsi v sacím potrubí je v sání shora vlevo a odpor má mít tento:
  • 0°C ...7500 ohmů
    25°C ...3400 ohmů
    80°C ...450 ohmů
    100°C ...185 ohmů
Jestli je typ motoru C3J B702, nebo x760 nebo x762 a vstřikování Renix, v sání shora vlevo je čidlo teploty nasávaného vzduchu a v sání vzadu vpravo je čidlo teploty sacího potrubí, jejich parametry mají být shodné a konkrétně tyto:
  • 0°C ...7500 ohmů
    25°C ...3400 ohmů
    80°C ...450 ohmů
    100°C ...185 ohmů
Roberte, zkontroluj mi to, jestli jsem se neupsal, dík.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

climo
Posts: 14
Joined: Tue Oct 27, 2009 4:12 pm

Post by climo » Sun Nov 01, 2009 5:05 pm

vymenil som kabel od cievky do rozdelovaca vydrzalo asi 70 kilometrov potom zas robilo bordel a slo na tri valce este skusim svieckove kable sviecky a ten palec

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sun Nov 01, 2009 7:21 pm

A nezabudni spolu s palcom vymeniť aj hlavu rozdeľovača. :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

climo
Posts: 14
Joined: Tue Oct 27, 2009 4:12 pm

Post by climo » Sun Nov 01, 2009 9:44 pm

hlavu mam novu

climo
Posts: 14
Joined: Tue Oct 27, 2009 4:12 pm

Post by climo » Sun Nov 29, 2009 6:56 pm

no lidi bolo to zrejme palivove cerpadlo cera som vymenil ide ako nove

Post Reply