R5 chyba motora

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

climo
Posts: 14
Joined: Tue Oct 27, 2009 4:12 pm

R5 chyba motora

Post by climo » Tue Oct 27, 2009 4:40 pm

zdravim mam R5 campus ale po prejdeni asi 20 km motor prestane mat tah postupne spomaluje a pri druhom a prvom prevodovom stupni ho trha az zhasne a po opetovnom nastartovani ide zas ale uz len chvilu a zacne toto iste zase a postupne sa to stupnuje az sa s nim neda ani pohnut. Po chvili statia ide ale zas to zacne a treba ho vkuse vypinat a startovat dookola a ani na volnobehu nejde do vysokych otacok a ceresnicka na torte je to jednobodovy vstrek a nemaju v celom Velkom Krtisi diagnosticku zasuvku.
Co by podla vas s tym mohlo byt alebo ak mate prosim el. schemy alebo parametre jednotlivych el. suciastok na takyto motor sa ozvyte kedze sa ucim autoelektroniku vedel by som si to premerat

Vdaka

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Oct 27, 2009 5:01 pm

nebude zaneseny palivovy filter? ten si pozeral?

climo
Posts: 14
Joined: Tue Oct 27, 2009 4:12 pm

Post by climo » Tue Oct 27, 2009 6:03 pm

filter je novy asi dvojmesacny ten to nebude jedine ze by bol daky vadny alebo co ale zaneseny neni

User avatar
fast
Posts: 207
Joined: Thu May 05, 2005 10:15 am
Location: Bratislava
Contact:

Post by fast » Tue Oct 27, 2009 6:34 pm

Tipnem si....zapalovacia cievka. Ked sa zohreje zacne prerazat. Matus uz vie o com to je. Jo a skontrolovat veko rozdelovaca ci nieje vnutry popraskane, niesu ryhy a je stredovy uhlik. Na fuegu mi vydrzal asi 3 tyzdne. Prejavilo sa to tak ako pises.
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee

climo
Posts: 14
Joined: Tue Oct 27, 2009 4:12 pm

Post by climo » Tue Oct 27, 2009 7:21 pm

hlavu na rozdelovaci mam tiez menenu asi 3 tyzdne dozadu a ani som nebol nikde skoro... no tu cievku musim pozret volako

climo
Posts: 14
Joined: Tue Oct 27, 2009 4:12 pm

Post by climo » Wed Oct 28, 2009 2:39 pm

este mam otazku ta inducka bude dobra aj z ineho motora ci to musi byt taky isty?

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Wed Oct 28, 2009 6:47 pm

Áno, cievka ako taká tam pôjde hoc zo žiguláka :D
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

climo
Posts: 14
Joined: Tue Oct 27, 2009 4:12 pm

Post by climo » Wed Oct 28, 2009 6:54 pm

tak sa pytam lebo sak nas ucili ze napr v embecke ked sa spravi tranzistorove zapalovanie treba dat inu cievku koli indukcnosti a odporu tak sa pytam :D

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Thu Oct 29, 2009 12:39 am

Áno, to platí pre auta s riadením zapaľovania napr. tranzistorovým, lenže obyčajná R5 s jednokomorákom nič také nemala, mala to až R19 :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

climo
Posts: 14
Joined: Tue Oct 27, 2009 4:12 pm

Post by climo » Thu Oct 29, 2009 2:26 pm

sak ja mam elektronicke

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Thu Oct 29, 2009 5:01 pm

Máš verziu s tranzistorovým riadením :?:
Keď hej tak potom musíš zohnať cievku z auta ktoré malo rovnaké alebo podobné riedenie.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

climo
Posts: 14
Joined: Tue Oct 27, 2009 4:12 pm

Post by climo » Thu Oct 29, 2009 5:51 pm

neviem ci zrovna tranzistor ale urcite neni kontaktne klasicke sak mam elektronicke vstrekovanie tak bude aj zapalovanie riadene

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Thu Oct 29, 2009 7:25 pm

Jáj, tak to nie, ty máš jednobod :oops: kua musím sa naučiť čítať :D ty tam máš riadiacu jednotku a trafo zapaľovanie. Cievka je klasický valec aký bol v R5 C1J Dacii, žiguli, škodovke. To trafo zapaľovanie je u jednobodov totožné takmer so všetkými ostatnými, prakticiky len generuje iskru na pokyn riadiacej jednotky takže sa tam pripája len šťava a výstup na otáčkomer. Takže môžeš vyskúšať akékoľvek trafo zapaľovanie z R5, R9,R11,R19 kde sú motory Cléon s jednobodmi. :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

climo
Posts: 14
Joined: Tue Oct 27, 2009 4:12 pm

Post by climo » Thu Oct 29, 2009 7:28 pm

no ved jasne hadam najdem a bude to ono uz som zufaly sakra

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Thu Oct 29, 2009 10:29 pm

Robo, 5ka (atmo, i Rapid/Express) s motorem C1J elektronický zapalování má, naopak R19 se stejným motorem ho nemá :) Asi jim zbylo hodně starejch cívek z 18ky, tak je mrskali do 19ek :D
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

Post Reply