R5 chyba motora
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
R5 chyba motora
zdravim mam R5 campus ale po prejdeni asi 20 km motor prestane mat tah postupne spomaluje a pri druhom a prvom prevodovom stupni ho trha az zhasne a po opetovnom nastartovani ide zas ale uz len chvilu a zacne toto iste zase a postupne sa to stupnuje az sa s nim neda ani pohnut. Po chvili statia ide ale zas to zacne a treba ho vkuse vypinat a startovat dookola a ani na volnobehu nejde do vysokych otacok a ceresnicka na torte je to jednobodovy vstrek a nemaju v celom Velkom Krtisi diagnosticku zasuvku.
Co by podla vas s tym mohlo byt alebo ak mate prosim el. schemy alebo parametre jednotlivych el. suciastok na takyto motor sa ozvyte kedze sa ucim autoelektroniku vedel by som si to premerat
Vdaka
Co by podla vas s tym mohlo byt alebo ak mate prosim el. schemy alebo parametre jednotlivych el. suciastok na takyto motor sa ozvyte kedze sa ucim autoelektroniku vedel by som si to premerat
Vdaka
Áno, to platí pre auta s riadením zapaľovania napr. tranzistorovým, lenže obyčajná R5 s jednokomorákom nič také nemala, mala to až R19
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Máš verziu s tranzistorovým riadením
Keď hej tak potom musíš zohnať cievku z auta ktoré malo rovnaké alebo podobné riedenie.
Keď hej tak potom musíš zohnať cievku z auta ktoré malo rovnaké alebo podobné riedenie.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Jáj, tak to nie, ty máš jednobod kua musím sa naučiť čítať ty tam máš riadiacu jednotku a trafo zapaľovanie. Cievka je klasický valec aký bol v R5 C1J Dacii, žiguli, škodovke. To trafo zapaľovanie je u jednobodov totožné takmer so všetkými ostatnými, prakticiky len generuje iskru na pokyn riadiacej jednotky takže sa tam pripája len šťava a výstup na otáčkomer. Takže môžeš vyskúšať akékoľvek trafo zapaľovanie z R5, R9,R11,R19 kde sú motory Cléon s jednobodmi.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Robo, 5ka (atmo, i Rapid/Express) s motorem C1J elektronický zapalování má, naopak R19 se stejným motorem ho nemá Asi jim zbylo hodně starejch cívek z 18ky, tak je mrskali do 19ek
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85