Prosím poraďte mi niekto ako sa k ventilátoru dostať.Zrejme bude treba demontovať palubovku. Bol by som veľmi povďačný servisnému manuálu, elektro dokumentácii,respektíve za každý podrobnejší popis na opravu thalie.
Zo servisom nemám dobré skúsenosti a rád by som zistil čo hluk spôsobuje.
Za pomoc vopred ďakujem.
Vibračný (hlučný) chod ventilátora klímy na THALI r.v.2006
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
-
- Posts: 2
- Joined: Sat Dec 05, 2009 12:53 pm
- Andrej Rosák
- Posts: 351
- Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
- Location: Velky Grob
ventilator
treba skusit PANTE REI alebo ine velke knihkupectvo, sekciu auto-moto a najst knihu JAK NA TO .... v týchto nákupných ošialoch pred vianocných, sa dá celá prečítať bez toho aby vás niekto vyrusoval
ale hukot ventilátora na Megane a R5 sa dá odstrániť prečistením ložiska .... da sa k nemu dostat z kufra motora... myslím, že aj Cilo/Thalia je na tom podobne. Len treba dat dolu vela plastov.
ale hukot ventilátora na Megane a R5 sa dá odstrániť prečistením ložiska .... da sa k nemu dostat z kufra motora... myslím, že aj Cilo/Thalia je na tom podobne. Len treba dat dolu vela plastov.
- Andrej Rosák
- Posts: 351
- Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
- Location: Velky Grob
clio - thalia
Dnes som kukol v Pantharei Clio II. myslím že je zhodné s Thaliou a ventilátor sa vytahuje z motoroveho priestou. vraj je to jednoduché
-
- Posts: 2
- Joined: Sat Dec 05, 2009 12:53 pm
Vďaka za radu, demontáž ventilátora vyriešená.
Zasa som sa raz nechal napáliť autorizovanému servisu v Žiline.
Tam mi totiž povedali, že k venilátoru sa dostanú po demontovaní
palubovky a ventilátor bude pravdepodobne traba aj tak vymeniť,čo bude
na pol dňa robota, nech sa objednám.Ta že malá rada pre všetkých, pomôžme si radšej my, ako dať zarobiť veľké peniaze "SERVISOM".
Prístup k ventilátoru na tálkach je totiž pre trocha zdatných jednoduchý.
Po otvorení kapoty, na ľavej strane pod oknom sa demontuje kryt. Pozor
úplne vľavo hore je istici cuplík,treba kryt nadzdvihnúť. Kto vymieňal peľový
filter to dobre pozná. Naľavo hore je ešte jeden kryt ktorý treba demontovať.
Pod ním sú na vrchu dva šróbky, ktorá sa demontujú,vytiahnu sa konektory a ventilátor sa nakloní k sebe a vytiahnesmerom hore. Nič čo sa nedá zvládnuť
Mne to trvalo cca 15 minút. A mimochodom ten hluk robil nasatý list zo stromu, ktorý som vyhodil (neviem ako sa tam dostal) vrtulku premazal, keď
už bol vetrák von a všeko dal speť.Asi 20minut práce a oprava zadarmo!!!
Tam mi totiž povedali, že k venilátoru sa dostanú po demontovaní
palubovky a ventilátor bude pravdepodobne traba aj tak vymeniť,čo bude
na pol dňa robota, nech sa objednám.Ta že malá rada pre všetkých, pomôžme si radšej my, ako dať zarobiť veľké peniaze "SERVISOM".
Prístup k ventilátoru na tálkach je totiž pre trocha zdatných jednoduchý.
Po otvorení kapoty, na ľavej strane pod oknom sa demontuje kryt. Pozor
úplne vľavo hore je istici cuplík,treba kryt nadzdvihnúť. Kto vymieňal peľový
filter to dobre pozná. Naľavo hore je ešte jeden kryt ktorý treba demontovať.
Pod ním sú na vrchu dva šróbky, ktorá sa demontujú,vytiahnu sa konektory a ventilátor sa nakloní k sebe a vytiahnesmerom hore. Nič čo sa nedá zvládnuť
Mne to trvalo cca 15 minút. A mimochodom ten hluk robil nasatý list zo stromu, ktorý som vyhodil (neviem ako sa tam dostal) vrtulku premazal, keď
už bol vetrák von a všeko dal speť.Asi 20minut práce a oprava zadarmo!!!
toto
No jo co dodat, autorizovny servis, vymienaci..
Napis kludne meno servisu, ved aj zla reklama je reklama..
Napis kludne meno servisu, ved aj zla reklama je reklama..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!