Vibračný (hlučný) chod ventilátora klímy na THALI r.v.2006

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
Haluska Jozef
Posts: 2
Joined: Sat Dec 05, 2009 12:53 pm

Vibračný (hlučný) chod ventilátora klímy na THALI r.v.2006

Post by Haluska Jozef » Sat Dec 05, 2009 1:26 pm

Prosím poraďte mi niekto ako sa k ventilátoru dostať.Zrejme bude treba demontovať palubovku. Bol by som veľmi povďačný servisnému manuálu, elektro dokumentácii,respektíve za každý podrobnejší popis na opravu thalie.
Zo servisom nemám dobré skúsenosti a rád by som zistil čo hluk spôsobuje.
Za pomoc vopred ďakujem.

User avatar
Andrej Rosák
Posts: 351
Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
Location: Velky Grob

ventilator

Post by Andrej Rosák » Mon Dec 07, 2009 3:29 pm

treba skusit PANTE REI alebo ine velke knihkupectvo, sekciu auto-moto a najst knihu JAK NA TO .... v týchto nákupných ošialoch pred vianocných, sa dá celá prečítať bez toho aby vás niekto vyrusoval :-)
ale hukot ventilátora na Megane a R5 sa dá odstrániť prečistením ložiska .... da sa k nemu dostat z kufra motora... myslím, že aj Cilo/Thalia je na tom podobne. Len treba dat dolu vela plastov.

User avatar
Andrej Rosák
Posts: 351
Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
Location: Velky Grob

clio - thalia

Post by Andrej Rosák » Fri Dec 18, 2009 1:48 pm

Dnes som kukol v Pantharei Clio II. myslím že je zhodné s Thaliou a ventilátor sa vytahuje z motoroveho priestou. vraj je to jednoduché :-)

Haluska Jozef
Posts: 2
Joined: Sat Dec 05, 2009 12:53 pm

Vďaka za radu, demontáž ventilátora vyriešená.

Post by Haluska Jozef » Fri Jan 01, 2010 12:39 pm

Zasa som sa raz nechal napáliť autorizovanému servisu v Žiline.
Tam mi totiž povedali, že k venilátoru sa dostanú po demontovaní
palubovky a ventilátor bude pravdepodobne traba aj tak vymeniť,čo bude
na pol dňa robota, nech sa objednám.Ta že malá rada pre všetkých, pomôžme si radšej my, ako dať zarobiť veľké peniaze "SERVISOM".
Prístup k ventilátoru na tálkach je totiž pre trocha zdatných jednoduchý.
Po otvorení kapoty, na ľavej strane pod oknom sa demontuje kryt. Pozor
úplne vľavo hore je istici cuplík,treba kryt nadzdvihnúť. Kto vymieňal peľový
filter to dobre pozná. Naľavo hore je ešte jeden kryt ktorý treba demontovať.
Pod ním sú na vrchu dva šróbky, ktorá sa demontujú,vytiahnu sa konektory a ventilátor sa nakloní k sebe a vytiahnesmerom hore. Nič čo sa nedá zvládnuť
Mne to trvalo cca 15 minút. A mimochodom ten hluk robil nasatý list zo stromu, ktorý som vyhodil (neviem ako sa tam dostal) vrtulku premazal, keď
už bol vetrák von a všeko dal speť.Asi 20minut práce a oprava zadarmo!!!

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Fri Jan 01, 2010 1:47 pm

No jo co dodat, autorizovny servis, vymienaci..
Napis kludne meno servisu, ved aj zla reklama je reklama..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

Post Reply