Vypínanie motora za jazdy

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

slavohutas
Posts: 12
Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
Location: Košice

Vypínanie motora za jazdy

Post by slavohutas » Tue Jan 05, 2010 11:39 pm

Počas jazdy vypína motor z ničoho nič hlavne pri preradovaní do a zo stupna2,vypnú aj vsetky posilovače.Po naštartovaní to hned všetko nabehne pri volnobehu to nerobí.Všetky kontrolky sa rozsvietia aj svetla svietia len zdochne motor ako keby som vypol kluč.Budte taky dobrý a poradte čo to môže byt auto potrebujem skoro každy den a som z toho neštastny.Ide o Scenic 1,6 66kw r.v.1998,typ motora K7MA7,katalyzátor RKAT

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Jan 05, 2010 11:56 pm

No tak na zaciatok. Posilovace vypnu, lebo ich pohana motor. Ked nejde, nejdu ani oni.

Skusme viacej specifikovat kedy zhasina. T.j. pri vymacknuti spojky, pri dani nohy dole z plynu, po pridani... Tak nejak krok za krokom to skuste rozpisat.

A staci ked napisete otazku do jedneho vlakna. ;)
Presunute do technickej casti!
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

slavohutas
Posts: 12
Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
Location: Košice

Post by slavohutas » Wed Jan 06, 2010 12:12 am

Pri vyšliapnutí spojky ked radím napr do zákruty ale hlavne ked to prejde cez neutrál

slavohutas
Posts: 12
Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
Location: Košice

Post by slavohutas » Wed Jan 06, 2010 12:14 am

aj pri ubratí nohy s plynu napr pri dojazde na križovatku proste pri podradení,myslel som si že to robí iba za studena ale motor sa zahreje a robí to aj tak,dnes mi to urobilo za hodinku asi 3-krát dodnes bolo vsetko ok zacalo to znicoho nic

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Wed Jan 06, 2010 12:29 am

palivovy filter ??? mal som taky isty problem s dieslom..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

slavohutas
Posts: 12
Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
Location: Košice

Post by slavohutas » Wed Jan 06, 2010 5:22 am

palivovy filter som menil v septembri 09 v tom to asi nebude skúste ešte niečo poradit,íst na diagnostiku ukáže mi niečo?Nemôže to byt niečo zo vstrekovaním paliva a pod.neviem som hotový,doteraz šlapal ako hodinky

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Wed Jan 06, 2010 6:47 am

tak povedz me si na rovinu ze to moze byt hocio.. od studeneho spoja niekde v elektrike, az po vahu vzduchu.. ja by som skusil tu diagnostiku co to povie.. nakoniec to bude aj tak len nejaka drobnost..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Jan 06, 2010 1:51 pm

no diagnostika by v tomto pripade mohla pomoct, mozno..
Skor to vidim na nejaky volnobezny ventil alebo nieco take. Mozno zle cidlo v "snimaci" skrtiacej klapky, ze proste nevie ze ide na volnobeh (je zavreta) a kvoli bohatej zmesi sa udusi. Otazka znie, preco to robi sporadicky? Pozrite sa ci neuvidite niekde odpadnuty, uvolneny konektor v motorovom priestore.
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Wed Jan 06, 2010 3:33 pm

Podla mna ma Matus pravdu, asi to bude ten snimac polohy skrtiacej klapky (minimalne je zle nastaveny, da s s tym pootacat a na zaklade merania multimetra sa da zistit kedy vypina a zapina) pretoze riadiaca jednotka ak nevie ze skrtiaca klapka je zavreta tak proste necha motor chcipnut.Ak by vedela RJ ze je klapka zavreta bude drzat pocitacom nastavene otacky volnobehu. Tento snimac obsahuje dva mikrospinace ktore urcuju koncove polohy skrtiacej klapky. Sporadicka necinnost moze znamenat zle nastavenie alebo ze je moc skrtiaca klapka zakarbonovana alebo zasrata ako to byva zvykom. Navrhujem to dat dole su tam len 4 skrutky a cele to vycistil na namazal nejakym WD, potom skontroloval cinnost toho snimaca.

Ak by to nebolo riesenie tak by to mohla byt lambda sonda a to sa da vyskusat tak ze ju odpojis a pojazdis, ak to nebude robit tak ju treba vymenit. Ak by bola zla vaha vzduchu tak by podla mna ten motor robil stale a isiel by velmi zle.

A v neposlednom rade treba na zaciatok pozret vsetky konektory na motore (moc ich nie je par je na skrtiacej klapke, 4 na vstrekovacoch, nieco na cievkach, snimac otacok je pri prevodovke a este niekolko dalsich) a tie treba rovno prestreknut nejkym kontaktovym sprayom, pretoze pocasie je zle a moze to byt aj obycajna vlhkost.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

slavohutas
Posts: 12
Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
Location: Košice

Post by slavohutas » Wed Jan 06, 2010 5:02 pm

prisiel som akurat z garáže kontakty som zasunul prestriekal som wd40 azatial to beží

slavohutas
Posts: 12
Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
Location: Košice

Post by slavohutas » Wed Jan 06, 2010 5:05 pm

dik za rady budem odpovedat,ked sa nieco vyskytne diky moc vsetkym uvidime zajtra dnes mal scenic volno

slavohutas
Posts: 12
Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
Location: Košice

Post by slavohutas » Wed Jan 06, 2010 5:08 pm

preto som prisiel lebo je velka zima

slavohutas
Posts: 12
Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
Location: Košice

Post by slavohutas » Wed Jan 06, 2010 5:14 pm

musím vsetkych pochvalit necakal som tolko rad ostavam na tomto fore ste vsetci velmi zlaty,ked to vsetko vyskusam dam vediet

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Wed Jan 06, 2010 5:32 pm

este ma napadlo.. toto iste robilo brachovi na mazde.. blbbol mu hallsenzor.. trvalo to asi mesiac a potom sa porucal nadobro..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Thu Jan 07, 2010 11:29 am

Kontaktovy spray je lepsie pouzivat napr tento:

http://wurth.sk/media/katalog2/infolist/02201_sk_A.pdf

a ine ktore riadne smrdia gafrom.

WD40 nie je az tak dlhodobo ucinny aj ked pomoze tak vacsinou na par tyzdnou. Je to skorej dobry mazaci prostriedok ako kontaktovy spray.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

Post Reply