Vypínanie motora za jazdy
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
-
- Posts: 12
- Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
- Location: Košice
Vypínanie motora za jazdy
Počas jazdy vypína motor z ničoho nič hlavne pri preradovaní do a zo stupna2,vypnú aj vsetky posilovače.Po naštartovaní to hned všetko nabehne pri volnobehu to nerobí.Všetky kontrolky sa rozsvietia aj svetla svietia len zdochne motor ako keby som vypol kluč.Budte taky dobrý a poradte čo to môže byt auto potrebujem skoro každy den a som z toho neštastny.Ide o Scenic 1,6 66kw r.v.1998,typ motora K7MA7,katalyzátor RKAT
toto
No tak na zaciatok. Posilovace vypnu, lebo ich pohana motor. Ked nejde, nejdu ani oni.
Skusme viacej specifikovat kedy zhasina. T.j. pri vymacknuti spojky, pri dani nohy dole z plynu, po pridani... Tak nejak krok za krokom to skuste rozpisat.
A staci ked napisete otazku do jedneho vlakna.
Presunute do technickej casti!
Skusme viacej specifikovat kedy zhasina. T.j. pri vymacknuti spojky, pri dani nohy dole z plynu, po pridani... Tak nejak krok za krokom to skuste rozpisat.
A staci ked napisete otazku do jedneho vlakna.
Presunute do technickej casti!
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
-
- Posts: 12
- Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
- Location: Košice
-
- Posts: 12
- Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
- Location: Košice
-
- Posts: 12
- Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
- Location: Košice
tak povedz me si na rovinu ze to moze byt hocio.. od studeneho spoja niekde v elektrike, az po vahu vzduchu.. ja by som skusil tu diagnostiku co to povie.. nakoniec to bude aj tak len nejaka drobnost..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE
RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390
Renault 5 1,7 GTE
RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390
toto
no diagnostika by v tomto pripade mohla pomoct, mozno..
Skor to vidim na nejaky volnobezny ventil alebo nieco take. Mozno zle cidlo v "snimaci" skrtiacej klapky, ze proste nevie ze ide na volnobeh (je zavreta) a kvoli bohatej zmesi sa udusi. Otazka znie, preco to robi sporadicky? Pozrite sa ci neuvidite niekde odpadnuty, uvolneny konektor v motorovom priestore.
Skor to vidim na nejaky volnobezny ventil alebo nieco take. Mozno zle cidlo v "snimaci" skrtiacej klapky, ze proste nevie ze ide na volnobeh (je zavreta) a kvoli bohatej zmesi sa udusi. Otazka znie, preco to robi sporadicky? Pozrite sa ci neuvidite niekde odpadnuty, uvolneny konektor v motorovom priestore.
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Podla mna ma Matus pravdu, asi to bude ten snimac polohy skrtiacej klapky (minimalne je zle nastaveny, da s s tym pootacat a na zaklade merania multimetra sa da zistit kedy vypina a zapina) pretoze riadiaca jednotka ak nevie ze skrtiaca klapka je zavreta tak proste necha motor chcipnut.Ak by vedela RJ ze je klapka zavreta bude drzat pocitacom nastavene otacky volnobehu. Tento snimac obsahuje dva mikrospinace ktore urcuju koncove polohy skrtiacej klapky. Sporadicka necinnost moze znamenat zle nastavenie alebo ze je moc skrtiaca klapka zakarbonovana alebo zasrata ako to byva zvykom. Navrhujem to dat dole su tam len 4 skrutky a cele to vycistil na namazal nejakym WD, potom skontroloval cinnost toho snimaca.
Ak by to nebolo riesenie tak by to mohla byt lambda sonda a to sa da vyskusat tak ze ju odpojis a pojazdis, ak to nebude robit tak ju treba vymenit. Ak by bola zla vaha vzduchu tak by podla mna ten motor robil stale a isiel by velmi zle.
A v neposlednom rade treba na zaciatok pozret vsetky konektory na motore (moc ich nie je par je na skrtiacej klapke, 4 na vstrekovacoch, nieco na cievkach, snimac otacok je pri prevodovke a este niekolko dalsich) a tie treba rovno prestreknut nejkym kontaktovym sprayom, pretoze pocasie je zle a moze to byt aj obycajna vlhkost.
Ak by to nebolo riesenie tak by to mohla byt lambda sonda a to sa da vyskusat tak ze ju odpojis a pojazdis, ak to nebude robit tak ju treba vymenit. Ak by bola zla vaha vzduchu tak by podla mna ten motor robil stale a isiel by velmi zle.
A v neposlednom rade treba na zaciatok pozret vsetky konektory na motore (moc ich nie je par je na skrtiacej klapke, 4 na vstrekovacoch, nieco na cievkach, snimac otacok je pri prevodovke a este niekolko dalsich) a tie treba rovno prestreknut nejkym kontaktovym sprayom, pretoze pocasie je zle a moze to byt aj obycajna vlhkost.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
-
- Posts: 12
- Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
- Location: Košice
-
- Posts: 12
- Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
- Location: Košice
-
- Posts: 12
- Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
- Location: Košice
-
- Posts: 12
- Joined: Tue Jan 05, 2010 11:28 pm
- Location: Košice
este ma napadlo.. toto iste robilo brachovi na mazde.. blbbol mu hallsenzor.. trvalo to asi mesiac a potom sa porucal nadobro..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE
RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390
Renault 5 1,7 GTE
RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390
Kontaktovy spray je lepsie pouzivat napr tento:
http://wurth.sk/media/katalog2/infolist/02201_sk_A.pdf
a ine ktore riadne smrdia gafrom.
WD40 nie je az tak dlhodobo ucinny aj ked pomoze tak vacsinou na par tyzdnou. Je to skorej dobry mazaci prostriedok ako kontaktovy spray.
http://wurth.sk/media/katalog2/infolist/02201_sk_A.pdf
a ine ktore riadne smrdia gafrom.
WD40 nie je az tak dlhodobo ucinny aj ked pomoze tak vacsinou na par tyzdnou. Je to skorej dobry mazaci prostriedok ako kontaktovy spray.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.