Thalia zlyhanie elektroniky
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Thalia zlyhanie elektroniky
Mám dosť veľký problém s elektronikou na Renatulte Thalii r.v. 2001 model clio II 1,4 8v.
Neustále mi „ cvaká “ respektíve zopína smerovkové relé aj keď je smerovková páčka v nulovej polohe pri prvom rannom naštartovaní mi dokonca aj bliká ľavá smerovka ako na palubovke tak aj svetlá no asi po dvoch minútach to prestane ostane už len cvakanie, ktoré trvá 24 hodín v kuse ( doslova ). Neviem si s tým poradiť vymenil som smerovkové relé ktoré ma stálo 50 Eur. Skúsil som vymeniť aj páčku ale ani to nepomohlo a ani v servise mi nevedeli pomôcť a to tam to auto bolo týždeň. A teraz sa k tomu pridalo aj svietenie kontrolky zadnej hmlovky na palubovej doske vždy keď šliapnem na pedál brzdy a neustále mi svietia kontrolky servo a airbag (niekedy zhasnú na pár minút). Obidva tieto problémy sú až pop otoční kľúčika do I a vyššej polohy v nulovej polohe je to v poriadku. Neviete mi prosím niekto poradiť kde mohla nastať chyba? Toto auto už bolo havarované, nie mnou takže ani neviem v akom rozsahu, asi rok dozadu a problémy začali len minulý mesiac.
Neustále mi „ cvaká “ respektíve zopína smerovkové relé aj keď je smerovková páčka v nulovej polohe pri prvom rannom naštartovaní mi dokonca aj bliká ľavá smerovka ako na palubovke tak aj svetlá no asi po dvoch minútach to prestane ostane už len cvakanie, ktoré trvá 24 hodín v kuse ( doslova ). Neviem si s tým poradiť vymenil som smerovkové relé ktoré ma stálo 50 Eur. Skúsil som vymeniť aj páčku ale ani to nepomohlo a ani v servise mi nevedeli pomôcť a to tam to auto bolo týždeň. A teraz sa k tomu pridalo aj svietenie kontrolky zadnej hmlovky na palubovej doske vždy keď šliapnem na pedál brzdy a neustále mi svietia kontrolky servo a airbag (niekedy zhasnú na pár minút). Obidva tieto problémy sú až pop otoční kľúčika do I a vyššej polohy v nulovej polohe je to v poriadku. Neviete mi prosím niekto poradiť kde mohla nastať chyba? Toto auto už bolo havarované, nie mnou takže ani neviem v akom rozsahu, asi rok dozadu a problémy začali len minulý mesiac.
Nájdi skúseného autoelektrikára a daj mu to pozrieť.
Na servisy sa vykašli a na autorizované už dupľom.
Na servisy sa vykašli a na autorizované už dupľom.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Andrej Rosák
- Posts: 351
- Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
- Location: Velky Grob
kable
Skus najst svorkovnice ktoré vedú z palubovky do smerovie a t d ...
alebo skus zistit ako bolo burane auto a tam hladat poškodenu svorkovnicu alebo existuje horsia moznost... poškodená palubovka.... skus si od niekoho pozicat a vymenit na chvilu , aj ked asi tazko ti to niekto pozicia....
alebo skus zistit ako bolo burane auto a tam hladat poškodenu svorkovnicu alebo existuje horsia moznost... poškodená palubovka.... skus si od niekoho pozicat a vymenit na chvilu , aj ked asi tazko ti to niekto pozicia....
ja by som skor nikde hladal zlu kostru.. mne tak pri pusteni jednotiek svetiel zacal stierat zadny stierac.. a ked som pustil radio na plno tak mi blikali hmlovky.. to bol kabaret v garazi ked to chalani videli.. este mesiac ma volali "stroboskop"
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE
RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390
Renault 5 1,7 GTE
RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390
- Andrej Rosák
- Posts: 351
- Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
- Location: Velky Grob
kostra
Myslíš tú na Pražskom orloji ..... ???
...ale samozrejme ze s kablami treba kontrolovať aj ukostrenie
...ale samozrejme ze s kablami treba kontrolovať aj ukostrenie
poodpájaj svetlá so smerovkemi,mám na mysli pätice z nich a po jednom pripájaj,pri jednom z nich ti urobí problem,môže prerážať na svetle a s relátkom a ostatným to nemá nič spoločne.Začal by som spomínanou ľavou stranou,popr vezmi merak do ruky a meraj a pripájaj žiarovky postupne,nie cele svetla naraz.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
Takže auto je už vďaka bohu v poriadku ale stálo to veľa úsilia drôty boli v pár bodoch roztopené akurát ako prechádzali od spínacej skrinky do poistkovej skrinky bol to len malý spoj a tak isto aj v predu pri ľavej smerovke ale keďže som vymenil smerovkovú páčku späť za starú nenapadlo ma že aj ona je fuč takže musel som meniť smerovkovú páčku poistkovú skrinku kde boli zvarene kontakty a tak znovu výstražný trojuholník a k tomu sa pridali zvarené káble na úseku asi 2 m. väčšinu káblov sa nám podarilo opraviť a najviac poškodené sme nahradili novými. Problém bol že nová smerovková páčka nemala vypínač pre predné hmlovky takže sme museli na palubovú dosku umiestniť osobitne. Auto zatiaľ šliape ako hodinky. Ďakujem vám všetkým za odozvu.