Thalia zlyhanie elektroniky

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
Červo
Posts: 2
Joined: Thu Feb 04, 2010 11:49 am

Thalia zlyhanie elektroniky

Post by Červo » Thu Feb 04, 2010 12:04 pm

Mám dosť veľký problém s elektronikou na Renatulte Thalii r.v. 2001 model clio II 1,4 8v.
Neustále mi „ cvaká “ respektíve zopína smerovkové relé aj keď je smerovková páčka v nulovej polohe pri prvom rannom naštartovaní mi dokonca aj bliká ľavá smerovka ako na palubovke tak aj svetlá no asi po dvoch minútach to prestane ostane už len cvakanie, ktoré trvá 24 hodín v kuse ( doslova ). Neviem si s tým poradiť vymenil som smerovkové relé ktoré ma stálo 50 Eur. Skúsil som vymeniť aj páčku ale ani to nepomohlo a ani v servise mi nevedeli pomôcť a to tam to auto bolo týždeň. A teraz sa k tomu pridalo aj svietenie kontrolky zadnej hmlovky na palubovej doske vždy keď šliapnem na pedál brzdy a neustále mi svietia kontrolky servo a airbag (niekedy zhasnú na pár minút). Obidva tieto problémy sú až pop otoční kľúčika do I a vyššej polohy v nulovej polohe je to v poriadku. Neviete mi prosím niekto poradiť kde mohla nastať chyba? Toto auto už bolo havarované, nie mnou takže ani neviem v akom rozsahu, asi rok dozadu a problémy začali len minulý mesiac.
:(

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Thu Feb 04, 2010 6:40 pm

Nájdi skúseného autoelektrikára a daj mu to pozrieť. :idea:
Na servisy sa vykašli a na autorizované už dupľom. :roll:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
fast
Posts: 207
Joined: Thu May 05, 2005 10:15 am
Location: Bratislava
Contact:

Post by fast » Thu Feb 04, 2010 8:42 pm

ked nastartujes zober si merak a zmeraj napetie na baterke ci alternator dobija baterku.
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee

User avatar
Andrej Rosák
Posts: 351
Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
Location: Velky Grob

kable

Post by Andrej Rosák » Fri Feb 05, 2010 8:39 am

Skus najst svorkovnice ktoré vedú z palubovky do smerovie a t d ...
alebo skus zistit ako bolo burane auto a tam hladat poškodenu svorkovnicu alebo existuje horsia moznost... poškodená palubovka.... skus si od niekoho pozicat a vymenit na chvilu , aj ked asi tazko ti to niekto pozicia....

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Fri Feb 05, 2010 8:43 am

ja by som skor nikde hladal zlu kostru.. mne tak pri pusteni jednotiek svetiel zacal stierat zadny stierac.. a ked som pustil radio na plno tak mi blikali hmlovky.. to bol kabaret v garazi ked to chalani videli.. este mesiac ma volali "stroboskop"
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
Andrej Rosák
Posts: 351
Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
Location: Velky Grob

kostra

Post by Andrej Rosák » Fri Feb 05, 2010 8:48 am

Myslíš tú na Pražskom orloji ..... ???
...ale samozrejme ze s kablami treba kontrolovať aj ukostrenie :lol: :lol: :lol:

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Fri Feb 05, 2010 10:49 pm

poodpájaj svetlá so smerovkemi,mám na mysli pätice z nich a po jednom pripájaj,pri jednom z nich ti urobí problem,môže prerážať na svetle a s relátkom a ostatným to nemá nič spoločne.Začal by som spomínanou ľavou stranou,popr vezmi merak do ruky a meraj a pripájaj žiarovky postupne,nie cele svetla naraz.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

Červo
Posts: 2
Joined: Thu Feb 04, 2010 11:49 am

Post by Červo » Sat Mar 13, 2010 12:44 pm

Takže auto je už vďaka bohu v poriadku ale stálo to veľa úsilia drôty boli v pár bodoch roztopené akurát ako prechádzali od spínacej skrinky do poistkovej skrinky bol to len malý spoj a tak isto aj v predu pri ľavej smerovke ale keďže som vymenil smerovkovú páčku späť za starú nenapadlo ma že aj ona je fuč takže musel som meniť smerovkovú páčku poistkovú skrinku kde boli zvarene kontakty a tak znovu výstražný trojuholník a k tomu sa pridali zvarené káble na úseku asi 2 m. väčšinu káblov sa nám podarilo opraviť a najviac poškodené sme nahradili novými. Problém bol že nová smerovková páčka nemala vypínač pre predné hmlovky takže sme museli na palubovú dosku umiestniť osobitne. Auto zatiaľ šliape ako hodinky. Ďakujem vám všetkým za odozvu. :wink:

Post Reply