Prosím o pomoc s Renaultom 11 1984

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Sun Feb 21, 2010 3:26 pm

Myslíš ten drát, co visí přes tu "modrou" hadici k topení? Těžko říct, když není vidět odkud vychází. Může to být k čidlu teploty pro budík/kontrolku, nebo k snímači opotřebených brzdových destiček,...nebo....co já vím? Zkus zkoušečkou, jestli je pod proudem (zapalování musíš mít zapnutý, musí svítit kontrolky) a pokud ano, přilož ho na kostru někde a někdo ať kouká na budíky, co to udělá. Oranžová kontrolka je na destičky, červená na teplotu-přehřátí, nebo vyskočí ručička teploměru, máš-li ji. Takových volných kabelů tam bude :D U cívky budou nejspíš 2 konektory zbylý po elektronickým zapalování z toho motoru 1.4.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

21looky
Posts: 10
Joined: Sat Feb 20, 2010 1:42 pm
Location: Košice
Contact:

Post by 21looky » Sun Feb 21, 2010 8:06 pm

No,tak som to dnes skúšal,ale nepodarilo sa mi to vybrať :( neviem kde to drží.len som odšrauboval a prečistil kontakty na kostrenie a prívodný kábel z batérie som taktiež prečistil.Popri čistený som si všimol že tesne pred koncovkou pri štartéri je pretrhnutá/prepálená asi štvrtina hrúbky kábla.Tak som to zaizoloval izolačnou páskou,a vyčistil koncovku brúsnym papierom.Taktiež som vyčistil aj koncovku toho druhého kábla ktorý je prišrubovaný spolu s tím káblom od batérie.taktiež som odšruboval aj vyčistil aj ten 2hý kábel,ktorý ako mi pripadal je kostrenie.vyčistil som taktiež hlavné kostrenie motora,a to bolo riadne posrané.Podľa mňa ani nekostrilo.taktiež aj ti káble na štartéry.Tak som zvedavý čo to zajtra urobí,batériu nabíjam od včerajšieho večera,a zajtra po škole pôjdem skúsiť,čo to urobí,nakoľko som dnes už nemohol s 2hou batériou,lebo bola tak vybitá že mi neišli už ani výstražné smerovky :mrgreen: a ten kábel ktorý my visel pri cievke,tak som ho našruboval dole,kde mi sedela dĺžka kábla aj to,ako bol ten kábel ohnutý.Prikladám foto keď bol kábel ešte odpojený,a naznačujem kde som ho pripojil.
Ďakujem
http://sk.fotoalbum.eu/21looky/a428077/00000022

http://sk.fotoalbum.eu/21looky/a428077/00000022
I love my Mobile phone -Nokia 5530 EM
I have Škoda Octavia 1.9TDi RS r.2006 and I love/like my Renault 11 :)

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sun Feb 21, 2010 9:39 pm

Forum-Technicka cast-Startovanie-stranka 2-je tam obrazok startera..

Vacsina Renaultov ich ma takto vyzerajuce - pri cisle 3 je priruba ktorou je to prisrobovane o ´motor´..

Niekedy byva aj na opacnom konci plechovy ohybany drziak prisrobovany o motor alebo vyfukove zvody..

Mal by si skusit zapojit starter napriamo, tj: tenky kablik na starteri vymenit za svoj s dlzkou po + pol baterie, zapnes klucik tak aby svietili kontrolky a prilozis ten kablik na + pol (pocas behu palivoveho cerpadla), malo by to zacat tocit starterom, ak nie, je v nom zavada..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

21looky
Posts: 10
Joined: Sat Feb 20, 2010 1:42 pm
Location: Košice
Contact:

Post by 21looky » Mon Feb 22, 2010 7:48 pm

No,tak som ho napokon odmontoval aj bez pomoci golových kľúčov.Mám do doma,a po priamo napojení na batériu z ním ani necekne.Takže chyba bude v nom :) . Dnes večer poviem otcovi nech sa mi naňho pozrie,lebo on je vyučený auto-elektrikár.A poviem Vám,bol tam riadne odšraubovaní takže ešte nebol vonku.Aj šruby boli neporušené :D takže dúfam že to len v ňom bola chyba :). A to som ešte neskúšal že či nové sviečky hádžu iskru :D ale ako mi povedal otec,ak bude štartér funkčný,tak potom už ostatné bude maličkosť.
Akonáhle pokročím s mojím Renaultom,alebo budem potrebovať opäť pomoc,tak sa ozvem :)
Zatiaľ Vám všetkým Ďakujem :)

P.S.: Ak budem mať auto hotové,tak tu dám foto aj video,ako ten pekáč funguje :mrgreen: :mrgreen:
I love my Mobile phone -Nokia 5530 EM
I have Škoda Octavia 1.9TDi RS r.2006 and I love/like my Renault 11 :)

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Tue Feb 23, 2010 12:47 am

Jé, že mě to nenapadlo dřív :oops: Mohl jsi to zkusit roztlačit nebo roztáhnout, hned bys věděl jestli to bude vrčet :) Jen nezapomeň - je to karburátor, takže než to nastartuješ, chvíli bude trvat, než čerpadlo natáhne benzín z nádrže až do karburátoru - a to jak při startováním startérem, tak i při případným roztláčení/roztahování. K tomu musíš taky vytáhnout sytič - netahal bych ho úplně nadoraz, ale tak do 2/3-3/4, později optimum najdeš.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Feb 23, 2010 10:46 am

No pomohlo by naliat tak poldeci benzinu priamo cez klapky do karburatora. Chvilku tak pojde kym zacne tahat z nadrze. Funguje to aj s acetonom, ten je dobre prchavy. Vyskusane!
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
R11
Posts: 22
Joined: Tue Nov 24, 2009 9:17 am
Location: Praha a občas Lučenec
Contact:

Post by R11 » Wed Feb 24, 2010 1:30 am

Jan Kalina wrote:... ale startér by na 11ce mohl jít ven vrchem, mně to u 1.4ky C2J šlo lehce. U 1.7ky to bude možná složitější - v 19ce jedině spodem a to je pak porod, nějak mi tam vadily svody nebo co.
Tak skoro bych se hadal, ale na 1.4 jde starter ven prave jen spodem, vrchem vadi svody...nebo se na srazu necham poucit, jak se to dava ven vrchem, minule jsem na tom pohorel natolik, ze jsem musel jet potupne do servisu s celym autem :wink: Ahoj Honzo, uz jsem i tady :wink:
Jirka

Renault 11 GTL, Phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Clio Grandtour, Phase II, 1149 ccm, 55 kW, 5 dv., r.v. 2010

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Wed Feb 24, 2010 11:39 am

Jirko vážně :) Svoji první 9ku s 1.4kou a Weberem 52kW jsem koupil že nestartuje, jen na roztah a že prý v kufru je náhradní startér. No jak by taky mohla, když na motoru nebyl startér a ten v kufru byl ten zřejmě nefunkční, jediný, ne náhradní :D (a po roztažení byl pod kapotou ohňostroj, protože nejenže kabely od startéru volně visely, ale i kabely od svíček byly tak nějak "přivařený" k hlavě a ventilovýmu víku :lol: ) Dal jsem tam pro sichr vyzkoušenej 5kovej normálně vrchem, ze strany od převodovky, dokonce jsem ho musel pak ještě vyndat a montovat znovu, protože tam byl nějakej divnej kabel od baterky - a šlo to celkem fakt snadno. U žádnýho jinýho mi to už tak snadno nikdy nešlo. Asi proto, že to byl můj první startér a poprvé je to vždycky nejlepší :P
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

Post Reply