SERVO
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Klasicke olejove servo s cerpadlom sa neodvzdusnuje, len sa vypusti olej naleje novy, nastartuje sa a pretaca sa volantom doprava a dolava kym to nepojde ako ma, vacsinou staci tak 2-3 krat a je to v poriadku. (Ak by sa to nestratilo ani po 6 nasobnom vytoceni volantu a olej v nadrzke bude speneny, tak treba hladat pricinu v cerpadle, vacsinou staci pretesnit)
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
Re: SERVO
ZAkladna otazka, kvapaliny je dost?
Kedy vrci, v krajnych polohach, alebo hocikde?
Kedy vrci, v krajnych polohach, alebo hocikde?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Re: SERVO
Úprimne - Pusť si hlasnejšie rádio aby si to nepočul
Kengura má bohužiaľ servo na kikit, "moderne" (rozumej poruchovo) riešený pohon malým elektrickým motorčekom namiesto skorodoživotného pohonu od motora.
Otcovi už raz motorček menili, druhýkrát z dvoch spravili jeden ale teraz po dvoch rokoch už to zase štrajkuje. Kvapaliny je dostatok, dokonca bola pred tromi rokmi menená
Kengura má bohužiaľ servo na kikit, "moderne" (rozumej poruchovo) riešený pohon malým elektrickým motorčekom namiesto skorodoživotného pohonu od motora.
Otcovi už raz motorček menili, druhýkrát z dvoch spravili jeden ale teraz po dvoch rokoch už to zase štrajkuje. Kvapaliny je dostatok, dokonca bola pred tromi rokmi menená
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]