nádrž...

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
User avatar
Andrej Rosák
Posts: 351
Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
Location: Velky Grob

nádrž...

Post by Andrej Rosák » Wed May 19, 2010 7:26 am

Ahojte, neviete nahodou niekto aku velkosť palivovej nádrže montovali do R5 Campus Diesel ročník ´90 ???
na predchadzajucej R5 to bolo 45 litrov a aj druha nadrž bola taka ale tu mi to nejak nesedí... vyzera to na 30 litrov ale nožno mám pokazený ukazovatel stavu nádrže. Ked klesne na minimum tak natankujem do plna a narvem tam 30 l. Nechcem isdt na doraz, lebo natahovat naftu do filtra a cerpadla je strasná otrava ... robil som to 2 krát na starej R5 lebo som podcenil ukazovatel a vzdialenost k benzínke a raz cistil system .... :-) Ď!

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Wed May 19, 2010 12:06 pm

Oficiální údaj je 43 litrů všechny super5ky kromě GTturbo/GTE, ty mají přídavnou nádrž 7 litrů, celkem 50. Něco navíc lze natlačit pokud natankuješ úplně po hrdlo a maximálně odvzdušňuješ, jinak při tankování po první vypnutí pistole (pokud to palivo nijak extrémně nepění, což u nafty někdy může být), měla by v nádrži zůstat část prázdná z důvodu tepelný roztažnosti paliva.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
Andrej Rosák
Posts: 351
Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
Location: Velky Grob

vypnutie

Post by Andrej Rosák » Wed May 19, 2010 12:38 pm

.. ono po "prvom" vypnutí som skusal dotankovat a oblial som seba a aj okolie naftou.... :-(
Skôr ma mätie ukazovatel stavu paliva... problem je ze mam inu palubovku ako v predchadzajucej R5 a ručička obcas kmita v tempe tachometra :-)
Asi skusim vyjazdit nadrž až kým nezostanem stáť a uvidím kolko potom natlacim do nadrze.

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Wed May 19, 2010 12:45 pm

A keby si tam das budikovku zo starej?

Mozno je ta co mas zla, alebo je v haji plavak (zasekava sa)..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Andrej Rosák
Posts: 351
Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
Location: Velky Grob

budiky

Post by Andrej Rosák » Wed May 19, 2010 1:07 pm

to by bolo moc narocne. Tento R5 ma uplne inu celu palubovku ... Akoby z R4. Ale uvazujem ze vymontujem len ukazovatel paliva a napojim ho na kable... :-)

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Wed May 19, 2010 5:50 pm

Neskusal si ju len vymenit, nesedi to na konektory ci ako?

Ak mas rovnaky motor tak by to malo fungovat, samozrejme v praxi to moze byt inak:)
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Andrej Rosák
Posts: 351
Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
Location: Velky Grob

palubovka

Post by Andrej Rosák » Wed May 19, 2010 10:28 pm

Je ina. Totalne. Aj konektory. Motor je rovnaky ale ostatne je ine:cerpadlo, plechy, interier, vyfuk,... Hovri sa mu Campus ... :-)

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Thu May 20, 2010 12:55 pm

odporucam ti skontrolovat plavak. moze byt na nom vydrate vynutie, pripadne bude zanesene. riesil som podobnu zalezitost na osmicke a novy plavak to vyriesil.
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

Post Reply