Renault 8 - dvojvalec
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
toto
anarki: motor v R8 nastastie nieje take hadickove sialenstvo ako GTT
Odvetranie kluky je jedna asi 2 cm hruba hadica ktora smeruje z veka na zem. (Al Gore ma ma hned radsej). Dalsie hadice su len podtlak na rozdelovac, privod paliva a vodovodne.
Odmietam uverit ze to je palivovy problem. To nieje 4 bodovy vstrek, to je karburator, on nema tusenia ktory valec prave z neho taha palivo! Keby isli nepravidelne na preskacku alebo cely ok, ale vzdy rovnake dva a dva?
Tesnenie medzi sanie a hlavu som daval nove! Okrem toho je sanie dvojkanalove, cize od karbca ide "rura" spolocne na 1a2 a 3a4 valec. 2a3 ma spolocny akurat vyfukovy zvod.
Tesnenie pod karbec nove nemam. AC pumpa uz presla aj mne niekolkokrat hlavou, opat mi ale nesedi ze by nehoreli len tie iste dva valce!
A elektrika? Vymenili sme komplet cievku, rozdelovac, kable, palec, sviecky z dvoch funkcnych aut. Tam viac elektriky nieje!!!
Nepochopte ma nespravne, ja som povdacny za vsekty napady, ale nejake dalsie nemate?
Odvetranie kluky je jedna asi 2 cm hruba hadica ktora smeruje z veka na zem. (Al Gore ma ma hned radsej). Dalsie hadice su len podtlak na rozdelovac, privod paliva a vodovodne.
Odmietam uverit ze to je palivovy problem. To nieje 4 bodovy vstrek, to je karburator, on nema tusenia ktory valec prave z neho taha palivo! Keby isli nepravidelne na preskacku alebo cely ok, ale vzdy rovnake dva a dva?
Tesnenie medzi sanie a hlavu som daval nove! Okrem toho je sanie dvojkanalove, cize od karbca ide "rura" spolocne na 1a2 a 3a4 valec. 2a3 ma spolocny akurat vyfukovy zvod.
Tesnenie pod karbec nove nemam. AC pumpa uz presla aj mne niekolkokrat hlavou, opat mi ale nesedi ze by nehoreli len tie iste dva valce!
A elektrika? Vymenili sme komplet cievku, rozdelovac, kable, palec, sviecky z dvoch funkcnych aut. Tam viac elektriky nieje!!!
Nepochopte ma nespravne, ja som povdacny za vsekty napady, ale nejake dalsie nemate?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Takze tento problem vidim na fyzicku kontrolu to znamena hlava dole, bud bude zle tesnenie pod hlavou alebo tam bude prasklina v hlave. Zaroven si mozes dat dole karbom z piestov a dat nove tesnenie pod hlavu.
Tiez si myslim ze na tom motore nie je ina elektrika potrebna na chod motora ako je ramienko rozdelovaca a kablik co ide z neho na cievku.
Voda sa Ti nestraca?
Tiez si myslim ze na tom motore nie je ina elektrika potrebna na chod motora ako je ramienko rozdelovaca a kablik co ide z neho na cievku.
Voda sa Ti nestraca?
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
toto
Ci sa straca voda tazko povedat, tolko som s tym autom este nepojazdil aby sa to ukazalo, ale chladic bolo stale rovnako plny ked som pozeral. Ci fuka do vody som neskusal, to nas vtedy nepadlo..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Komprese bude dobrá,pouze když ventily uzavírají,tedy nejsou trvale otevřené nebo podpálené,ale o jejich bezchybné funkci to nevypovídá nic.Pořád si myslím to,co jsem psal,že se ty dva válce prostě neplní směsí,nemají co spalovat.Mondrejka wrote:Ak su dobre tlaky tak su pravdepodobne dobre aj ventily lebo tesnia ked to tlaci. Vidim to teda jedine na problem elektricky alebo palivovy. Na elektricky staci premerat, na palivovy treba zistit ci karburator a sanie tesní a ci je privod paliva ako aj karbec OK.
Pozri ci funguje na rozdelovaci podtlakovy regulator a tie hadice ako pise Anarki.
Kedze si pisal ze iskru hadze tak daj dole cele sanie a vymen tesnenie co je na hlave valcov a pretesni aj prirubu karbeca, klasika tesnenie natrete RTV-ckom aby si mal istotu.
toto
No ale sviecky su mokre od benzinu!!
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
toto
Napad skontrolovat ci pali presne ta sviecka ktora ma v presne ten cas ktory ma mi uz niekto vnukol (Alojz).
Keby bola posunuta reataz, asi by sa to odzrkadlilo na vsetkych valcoch rovnako, nie?
Keby bola posunuta reataz, asi by sa to odzrkadlilo na vsetkych valcoch rovnako, nie?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Za to nič nedáš, zhodiť víko ventilov, víčko rozdeľovača a pri otáčaní kľukou sledovať kedy je ktorý ventil otvorený a ktorý valec páli.
Videl som Ebolu s posunutým rozvodom a chod motora bol strašný, neviem na koľko valcov to išlo ale k stabilnému chodu to malo ešte ďalej než ja na zraz RCČR.
Videl som Ebolu s posunutým rozvodom a chod motora bol strašný, neviem na koľko valcov to išlo ale k stabilnému chodu to malo ešte ďalej než ja na zraz RCČR.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
toto
Takze zahada rozlustena.
Bolo to presne to co to urcite byt nemohlo. Karburator!
Po tom co som do auta nahodil druhy motor, supol som nan ten povodny karbec. A co to robilo? Nedrzalo otacky, smrdelo nespalenym benzinom a dymylo ako cipnute TDI. Na rozdiel od predosleho motora sice isla ako drak a v otackach na vsetky valce, ale inak to iste.
Rozhodil som karbec a zistil ze tesnenie pod tryskou akceleracnej pumpicky neplnilo ucel a doslova preplavovalo karbec. Zjavne si podtlakom tade prisaval palivo. Z nejakeho dovodu bola zmes ktora sa dostala do 2,3 valca priliz bohata na to aby sa vznietila, zato v 1,4 valci sa nejakym vplyvom dlhsieho kanaliku dokazala zapalit. Cierne a v benzine vykupane sviecky davaju uz teraz tiez vacsi zmysel.
Preco sa to tesnenie rozpadlo zrovna po natankovani, netusim. Pravda vsak je ze sa to cestou z pumpy stale zhorsovalo, cize to tesnenie povolovalo pomalicky. To cesnenie je maly fibrovy kruzok okolo trisky..
Vymeneny karbec, slape to OK.
P.S. Uplne zbytocne som zhodil z funkcneho motora hlavu, odhliadnuc od toho ze som ho uplne zbytocne vymontoval. Zaroven ty ktory tvrdili ze treba vymenit/skontrolovat karbec, maly ste pravdu
Takze ponaucenie znie, ked nieco nefunguje, skontrolujte vsetko, aj ked sa zda ze je to "urcite" dobre!!!
Dalsie zistenie, ktore sa uz netyka tohoto problemu ale teraz som sa s nim stretol. Pokial motor ide, ide do otacok, ale pri jazde straca z otackami vykon, resp ho nema vobec, moze za to:
a) bordel v karburatore, priliz chudobna zmes
b) zapchaty vyfuk, zpriecena/zhnita vnutorna prepazka
Vyskusane naraz. Ked som sa nasral a motor poriadne vytocil, vyfukove plyny si vyrazili cestu cez stenu tlmica Samozrejme zo znacnym rachotom....
Bolo to presne to co to urcite byt nemohlo. Karburator!
Po tom co som do auta nahodil druhy motor, supol som nan ten povodny karbec. A co to robilo? Nedrzalo otacky, smrdelo nespalenym benzinom a dymylo ako cipnute TDI. Na rozdiel od predosleho motora sice isla ako drak a v otackach na vsetky valce, ale inak to iste.
Rozhodil som karbec a zistil ze tesnenie pod tryskou akceleracnej pumpicky neplnilo ucel a doslova preplavovalo karbec. Zjavne si podtlakom tade prisaval palivo. Z nejakeho dovodu bola zmes ktora sa dostala do 2,3 valca priliz bohata na to aby sa vznietila, zato v 1,4 valci sa nejakym vplyvom dlhsieho kanaliku dokazala zapalit. Cierne a v benzine vykupane sviecky davaju uz teraz tiez vacsi zmysel.
Preco sa to tesnenie rozpadlo zrovna po natankovani, netusim. Pravda vsak je ze sa to cestou z pumpy stale zhorsovalo, cize to tesnenie povolovalo pomalicky. To cesnenie je maly fibrovy kruzok okolo trisky..
Vymeneny karbec, slape to OK.
P.S. Uplne zbytocne som zhodil z funkcneho motora hlavu, odhliadnuc od toho ze som ho uplne zbytocne vymontoval. Zaroven ty ktory tvrdili ze treba vymenit/skontrolovat karbec, maly ste pravdu
Takze ponaucenie znie, ked nieco nefunguje, skontrolujte vsetko, aj ked sa zda ze je to "urcite" dobre!!!
Dalsie zistenie, ktore sa uz netyka tohoto problemu ale teraz som sa s nim stretol. Pokial motor ide, ide do otacok, ale pri jazde straca z otackami vykon, resp ho nema vobec, moze za to:
a) bordel v karburatore, priliz chudobna zmes
b) zapchaty vyfuk, zpriecena/zhnita vnutorna prepazka
Vyskusane naraz. Ked som sa nasral a motor poriadne vytocil, vyfukove plyny si vyrazili cestu cez stenu tlmica Samozrejme zo znacnym rachotom....
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
No karbec je zložitejšie zariadenie než sa na prvý pohľad môže zdať. Napr. ten môj je taký tarzan že pri meraní lietajú emisie hore dolu, hadičky, regulátor, čerpadlo, filter paliva aj vzduchu, IC všetko nové viackrát skontrolované a robí to stále. Takisto nemôžem používať sytič iba na chvíľu a v mrazoch lebo uchľastám motor. Keď som tam na chvíľu mrskol nezladený karbec s vybehanými membránami a popraskanými tesneniami tak to držalo nastavené emisie ako striekačka. Skoro ma j.blo. Môj karbec bol viackrát rozobratý skoro do tla, preplachovaný v technickom benzíne aj roztoku na karburátory ktorý som zháňal dva roky a stále nič. Keď zoženiem ovú klapku tak otryskujem a pretesním ten druhý karbec. Teraz to už neriešim, kým ide dovtedy ho držím, keď zdochne nadobro tak to vymením.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]