Renault 8 - dvojvalec
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
toto
No neviem, naradie by mal mat kazdy vlastne.. Som aj rozmyslal ze nieco spolocne, ale to mas tak... ked to budes potrebovat, bude to mat niekto iny. A vsedci vieme, ze ked je nieco vsetkych, je to nikoho a tak to potom castokrat aj vyzera..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
hadam asi aj ano.... skusil by som nasledujuce.. ja som to skusil a fungovalo to.. do litra benzinu namiesat asi 2dcl nafty a v ttejto zmesi potom zozdrtit a nasledne rozpustit asi 4-5 tabliet naftalinu.. napojit na karburator a nastartovat.. ponechat nastartovane asi 2 minut az hodinu.. mne o povolilo za tych asi 2 minut.. rozdiel bol pocutelny okamzite a vykon siel o 60-70 percent hore.. nic sa tym nepokazi a za skusku to stoji.. ked to rozpusti zalepene kruzky v diesli tak hadam aj v benzinaku..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE
RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390
Renault 5 1,7 GTE
RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390
toto
Stale nerozumiem pojmu zalepene kruzky? Co je na nich zalepene?
odlepene a potom sa za 5min zalepili!?
odlepene a potom sa za 5min zalepili!?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Vsak zmeraj tie tlaky a vysledok napovie riesenie,nemusia to byt kruzky mozu to byt aj ventily.
To znamena ze keby boli tie tlaky slabe tak daj dole hlavu a pozri sedla ventilov ak budu podpalene tak ich iba zabrus pastou.
Ak budu tlaky dobre tak sa pozri este na vole ventilov a ci sa otvaraju ako maju.
Dalsia moznost je ze je zly rozdelovac, ze sa odtrhove ramienko dostatocne neotvara pre 2 a 3 valec, malo by tam byt tak 0,4mm vôla na kazdy zo 4-roch bodoch na oske.
Tak aspon mas co robit cez vikend.
To znamena ze keby boli tie tlaky slabe tak daj dole hlavu a pozri sedla ventilov ak budu podpalene tak ich iba zabrus pastou.
Ak budu tlaky dobre tak sa pozri este na vole ventilov a ci sa otvaraju ako maju.
Dalsia moznost je ze je zly rozdelovac, ze sa odtrhove ramienko dostatocne neotvara pre 2 a 3 valec, malo by tam byt tak 0,4mm vôla na kazdy zo 4-roch bodoch na oske.
Tak aspon mas co robit cez vikend.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
Zalepené krúžky sú vtedy, keď netesnia. Do drážky v pieste sa dostane karbón, olej a pod., to tam stvrdne a nedovolí krúžku sa pohybovať a tesniť.
Teória: olej v motore sa dostal na piest pri poslednom naštartovaní, lebo stieracie krúžky neboli v "práci". V priebehu rokov ten olej uschol a pri naštartovaní ich postupne zalepil.
Teória: olej v motore sa dostal na piest pri poslednom naštartovaní, lebo stieracie krúžky neboli v "práci". V priebehu rokov ten olej uschol a pri naštartovaní ich postupne zalepil.
Nerušiť!!! K L O N U J E M
toto
Tlaky zmerane:
11,5 - 11 - 10 - 11 (1,2,3,4)
Takze? Carovny prutik?!
safy: motor bezal niekolko km ako mal a potom po 5minutovom odstaveni zacal robit psie kusy... Takze skor nie.
11,5 - 11 - 10 - 11 (1,2,3,4)
Takze? Carovny prutik?!
safy: motor bezal niekolko km ako mal a potom po 5minutovom odstaveni zacal robit psie kusy... Takze skor nie.
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Matus: Napadla ma posledná vec.
Sú všetky motorové hadice priechodné (Odvetrávanie kľuky, obmedzenie škodlivín a pod.) Lebo mne sa Cacabus správal rovnako v zime keď mi zamrzol vodno olejový sajrajt v hadičkách. Tiež to dochlo, chodilo na dva tri valce, iskru hádzalo všade a prečisťovanie sviečok nemalo žiadny zmysel
Viem že teraz nemrzne ale nejaký 20 ročný sajrajt prípadne šikovne prehnutá hadica by to mohla robiť.
Takisto by som skúsil točiť kľukou a pri vytočených sviečkach poriadnym kompresorom fúkať do sania (prípadne zdemontovať sanie ak máš k tomu prístup. Znie to šialene ale u jednej Eboly som takto pomohol vyriešiť problém s nepravidelným pálením.
Last kombat: AC pumpa je O.K. Alebo si tam už dal nizkotlaké čerpadlo pre karburátory Viem že 1 a 4 valec páli ale pre istotu či je celá membrána a pod.
Sú všetky motorové hadice priechodné (Odvetrávanie kľuky, obmedzenie škodlivín a pod.) Lebo mne sa Cacabus správal rovnako v zime keď mi zamrzol vodno olejový sajrajt v hadičkách. Tiež to dochlo, chodilo na dva tri valce, iskru hádzalo všade a prečisťovanie sviečok nemalo žiadny zmysel
Viem že teraz nemrzne ale nejaký 20 ročný sajrajt prípadne šikovne prehnutá hadica by to mohla robiť.
Takisto by som skúsil točiť kľukou a pri vytočených sviečkach poriadnym kompresorom fúkať do sania (prípadne zdemontovať sanie ak máš k tomu prístup. Znie to šialene ale u jednej Eboly som takto pomohol vyriešiť problém s nepravidelným pálením.
Last kombat: AC pumpa je O.K. Alebo si tam už dal nizkotlaké čerpadlo pre karburátory Viem že 1 a 4 valec páli ale pre istotu či je celá membrána a pod.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Ak su dobre tlaky tak su pravdepodobne dobre aj ventily lebo tesnia ked to tlaci. Vidim to teda jedine na problem elektricky alebo palivovy. Na elektricky staci premerat, na palivovy treba zistit ci karburator a sanie tesní a ci je privod paliva ako aj karbec OK.
Pozri ci funguje na rozdelovaci podtlakovy regulator a tie hadice ako pise Anarki.
Kedze si pisal ze iskru hadze tak daj dole cele sanie a vymen tesnenie co je na hlave valcov a pretesni aj prirubu karbeca, klasika tesnenie natrete RTV-ckom aby si mal istotu.
Pozri ci funguje na rozdelovaci podtlakovy regulator a tie hadice ako pise Anarki.
Kedze si pisal ze iskru hadze tak daj dole cele sanie a vymen tesnenie co je na hlave valcov a pretesni aj prirubu karbeca, klasika tesnenie natrete RTV-ckom aby si mal istotu.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.