Renault 8 - dvojvalec

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Thu Jun 10, 2010 1:26 pm

Tak usporiadaj zbierku na klubove vybavenie, ja urcite prispejem. Proste ak niekto bude potrebovat tak ho moze pouzit.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Jun 10, 2010 1:40 pm

No neviem, naradie by mal mat kazdy vlastne.. Som aj rozmyslal ze nieco spolocne, ale to mas tak... ked to budes potrebovat, bude to mat niekto iny. A vsedci vieme, ze ked je nieco vsetkych, je to nikoho a tak to potom castokrat aj vyzera.. :(
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Jun 10, 2010 1:50 pm

no jo tiez som na tom ze vzdy je si kde pozicat... ale idem kupit ja tiez Mato ma presvedcil...
jo jeden stroboskop mam od Alojza len klasika.. isiel som ho pouzit... 2x blikol a hotovo... tak ho este aj opravit musim dat....
len vcul som CO kupil tak musim nasetrit....

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Thu Jun 10, 2010 3:18 pm

myslim ze by to nikoho nenasralo keby sa z klubovych financii kupilo nieco take. az tak drahe to nie je a urcite to aspon raz za rok niekto bude potrebovat.
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
Pavel Vypler
člen RCC
Posts: 692
Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
Location: Kolín,Česká Republika
Contact:

Post by Pavel Vypler » Thu Jun 10, 2010 5:57 pm

Dávám za pravdu Matušovi, kdykoli sme koupili nějaké nářadí,tak dlouho v dílně nevydrželo , každý druhý s ním zacházel jak .... , nebo se postráceli komponenty, jen těch gola sad a klíčů a vrtaček....,když si to koupí každý sám,chová se k tomu úplně jinak :!:
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Jun 10, 2010 9:49 pm

ono budeme radi aby sme mali na ine veci ...
kupovat taketo spolocne urcite nie...
ale nazad k teme ...
Slaby (ziadny) tlak moze spravit to, ze by benzin nezapalilo v komore vobec? ... ani raz?

User avatar
krestan
Posts: 518
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Fri Jun 11, 2010 6:51 am

hadam asi aj ano.... skusil by som nasledujuce.. ja som to skusil a fungovalo to.. do litra benzinu namiesat asi 2dcl nafty a v ttejto zmesi potom zozdrtit a nasledne rozpustit asi 4-5 tabliet naftalinu.. napojit na karburator a nastartovat.. ponechat nastartovane asi 2 minut az hodinu.. mne o povolilo za tych asi 2 minut.. rozdiel bol pocutelny okamzite a vykon siel o 60-70 percent hore.. nic sa tym nepokazi a za skusku to stoji.. ked to rozpusti zalepene kruzky v diesli tak hadam aj v benzinaku..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Fri Jun 11, 2010 2:14 pm

Stale nerozumiem pojmu zalepene kruzky? Co je na nich zalepene?
odlepene a potom sa za 5min zalepili!?
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Fri Jun 11, 2010 3:59 pm

Vsak zmeraj tie tlaky a vysledok napovie riesenie,nemusia to byt kruzky mozu to byt aj ventily.

To znamena ze keby boli tie tlaky slabe tak daj dole hlavu a pozri sedla ventilov ak budu podpalene tak ich iba zabrus pastou.

Ak budu tlaky dobre tak sa pozri este na vole ventilov a ci sa otvaraju ako maju.

Dalsia moznost je ze je zly rozdelovac, ze sa odtrhove ramienko dostatocne neotvara pre 2 a 3 valec, malo by tam byt tak 0,4mm vôla na kazdy zo 4-roch bodoch na oske.

Tak aspon mas co robit cez vikend.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
R4CV
člen RCC
Posts: 418
Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
Location: Topoľčany
Contact:

Post by R4CV » Fri Jun 11, 2010 9:15 pm

Zalepené krúžky sú vtedy, keď netesnia. Do drážky v pieste sa dostane karbón, olej a pod., to tam stvrdne a nedovolí krúžku sa pohybovať a tesniť.

Teória: olej v motore sa dostal na piest pri poslednom naštartovaní, lebo stieracie krúžky neboli v "práci". V priebehu rokov ten olej uschol a pri naštartovaní ich postupne zalepil. :?:
Nerušiť!!! K L O N U J E M

safy
Posts: 7
Joined: Sat Jan 09, 2010 5:24 pm

Post by safy » Sat Jun 12, 2010 11:27 am

A co zatuhlá vahadla na těch dvou válcích?Nemusí být nefunkční,stačí,že po dlouhém odstavení se prostě nehýbou lehce.Na to stačí i trochu nemrznoucí směsi v oleji.Nebo váznoucí ventily ve vodítkách?Pokud je zapalování i směs v pořádku /nepochybuji / hledal bych to tam. :)

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon Jun 21, 2010 9:49 am

Tlaky zmerane:
11,5 - 11 - 10 - 11 (1,2,3,4)

Takze? Carovny prutik?!

safy: motor bezal niekolko km ako mal a potom po 5minutovom odstaveni zacal robit psie kusy... Takze skor nie.
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
R4CV
člen RCC
Posts: 418
Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
Location: Topoľčany
Contact:

Post by R4CV » Mon Jun 21, 2010 9:42 pm

Skús to opäť pokusne naštartovať na čistič bŕzd.
Možno to pôjde, ale neviem čo by to znamenalo. :?:
Nerušiť!!! K L O N U J E M

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Mon Jun 21, 2010 9:54 pm

Matus: Napadla ma posledná vec.

Sú všetky motorové hadice priechodné :?: (Odvetrávanie kľuky, obmedzenie škodlivín a pod.) Lebo mne sa Cacabus správal rovnako v zime keď mi zamrzol vodno olejový sajrajt v hadičkách. :idea: Tiež to dochlo, chodilo na dva tri valce, iskru hádzalo všade a prečisťovanie sviečok nemalo žiadny zmysel :idea:

Viem že teraz nemrzne :) ale nejaký 20 ročný sajrajt prípadne šikovne prehnutá hadica by to mohla robiť. :idea:

Takisto by som skúsil točiť kľukou a pri vytočených sviečkach poriadnym kompresorom fúkať do sania (prípadne zdemontovať sanie ak máš k tomu prístup. Znie to šialene ale u jednej Eboly som takto pomohol vyriešiť problém s nepravidelným pálením. :idea:

Last kombat: AC pumpa je O.K. :idea: :?: Alebo si tam už dal nizkotlaké čerpadlo pre karburátory :?: Viem že 1 a 4 valec páli ale pre istotu či je celá membrána a pod. :idea:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Tue Jun 22, 2010 8:09 am

Ak su dobre tlaky tak su pravdepodobne dobre aj ventily lebo tesnia ked to tlaci. Vidim to teda jedine na problem elektricky alebo palivovy. Na elektricky staci premerat, na palivovy treba zistit ci karburator a sanie tesní a ci je privod paliva ako aj karbec OK.

Pozri ci funguje na rozdelovaci podtlakovy regulator a tie hadice ako pise Anarki.
Kedze si pisal ze iskru hadze tak daj dole cele sanie a vymen tesnenie co je na hlave valcov a pretesni aj prirubu karbeca, klasika tesnenie natrete RTV-ckom aby si mal istotu.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

Post Reply