Renault 8 - dvojvalec

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Jun 22, 2010 8:59 am

anarki: motor v R8 nastastie nieje take hadickove sialenstvo ako GTT :)
Odvetranie kluky je jedna asi 2 cm hruba hadica ktora smeruje z veka na zem. (Al Gore ma ma hned radsej). Dalsie hadice su len podtlak na rozdelovac, privod paliva a vodovodne.

Odmietam uverit ze to je palivovy problem. To nieje 4 bodovy vstrek, to je karburator, on nema tusenia ktory valec prave z neho taha palivo! Keby isli nepravidelne na preskacku alebo cely ok, ale vzdy rovnake dva a dva?

Tesnenie medzi sanie a hlavu som daval nove! Okrem toho je sanie dvojkanalove, cize od karbca ide "rura" spolocne na 1a2 a 3a4 valec. 2a3 ma spolocny akurat vyfukovy zvod.

Tesnenie pod karbec nove nemam. AC pumpa uz presla aj mne niekolkokrat hlavou, opat mi ale nesedi ze by nehoreli len tie iste dva valce!

A elektrika? Vymenili sme komplet cievku, rozdelovac, kable, palec, sviecky z dvoch funkcnych aut. Tam viac elektriky nieje!!!

Nepochopte ma nespravne, ja som povdacny za vsekty napady, ale nejake dalsie nemate? ;)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Tue Jun 22, 2010 12:06 pm

Takze tento problem vidim na fyzicku kontrolu to znamena hlava dole, bud bude zle tesnenie pod hlavou alebo tam bude prasklina v hlave. Zaroven si mozes dat dole karbom z piestov a dat nove tesnenie pod hlavu.

Tiez si myslim ze na tom motore nie je ina elektrika potrebna na chod motora ako je ramienko rozdelovaca a kablik co ide z neho na cievku.

Voda sa Ti nestraca?
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Jun 22, 2010 1:17 pm

Ci sa straca voda tazko povedat, tolko som s tym autom este nepojazdil aby sa to ukazalo, ale chladic bolo stale rovnako plny ked som pozeral. Ci fuka do vody som neskusal, to nas vtedy nepadlo..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
R4CV
člen RCC
Posts: 418
Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
Location: Topoľčany
Contact:

Post by R4CV » Tue Jun 22, 2010 8:25 pm

Meniť AC pumpu, keď nepália dva valce nemá logiku, ale za pokus nič nedáš. Čo ak náhodou?
Nerušiť!!! K L O N U J E M

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Tue Jun 22, 2010 11:08 pm

Veď to :) celá tá porucha nemá logiku :idea:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

safy
Posts: 7
Joined: Sat Jan 09, 2010 5:24 pm

Post by safy » Wed Jun 23, 2010 1:05 pm

Mondrejka wrote:Ak su dobre tlaky tak su pravdepodobne dobre aj ventily lebo tesnia ked to tlaci. Vidim to teda jedine na problem elektricky alebo palivovy. Na elektricky staci premerat, na palivovy treba zistit ci karburator a sanie tesní a ci je privod paliva ako aj karbec OK.

Pozri ci funguje na rozdelovaci podtlakovy regulator a tie hadice ako pise Anarki.
Kedze si pisal ze iskru hadze tak daj dole cele sanie a vymen tesnenie co je na hlave valcov a pretesni aj prirubu karbeca, klasika tesnenie natrete RTV-ckom aby si mal istotu.
Komprese bude dobrá,pouze když ventily uzavírají,tedy nejsou trvale otevřené nebo podpálené,ale o jejich bezchybné funkci to nevypovídá nic.Pořád si myslím to,co jsem psal,že se ty dva válce prostě neplní směsí,nemají co spalovat.

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Jun 23, 2010 1:45 pm

No ale sviecky su mokre od benzinu!!
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

safy
Posts: 7
Joined: Sat Jan 09, 2010 5:24 pm

Re: toto

Post by safy » Wed Jun 23, 2010 11:36 pm

matus wrote:No ale sviecky su mokre od benzinu!!
Hází to jiskru opravdu v horní úvrati?I ocelový řetěz může přeskočit o zub,setkal jsem se s tím u Fiata 125 P.

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Jun 24, 2010 10:16 am

Napad skontrolovat ci pali presne ta sviecka ktora ma v presne ten cas ktory ma mi uz niekto vnukol (Alojz).

Keby bola posunuta reataz, asi by sa to odzrkadlilo na vsetkych valcoch rovnako, nie?
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Fri Jun 25, 2010 1:29 am

Za to nič nedáš, zhodiť víko ventilov, víčko rozdeľovača a pri otáčaní kľukou sledovať kedy je ktorý ventil otvorený a ktorý valec páli.


Videl som Ebolu s posunutým rozvodom a chod motora bol strašný, neviem na koľko valcov to išlo ale k stabilnému chodu to malo ešte ďalej než ja na zraz RCČR. :D
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Sun Oct 03, 2010 8:05 pm

Takze zahada rozlustena.
Bolo to presne to co to urcite byt nemohlo. Karburator!

Po tom co som do auta nahodil druhy motor, supol som nan ten povodny karbec. A co to robilo? Nedrzalo otacky, smrdelo nespalenym benzinom a dymylo ako cipnute TDI. Na rozdiel od predosleho motora sice isla ako drak a v otackach na vsetky valce, ale inak to iste.

Rozhodil som karbec a zistil ze tesnenie pod tryskou akceleracnej pumpicky neplnilo ucel a doslova preplavovalo karbec. Zjavne si podtlakom tade prisaval palivo. Z nejakeho dovodu bola zmes ktora sa dostala do 2,3 valca priliz bohata na to aby sa vznietila, zato v 1,4 valci sa nejakym vplyvom dlhsieho kanaliku dokazala zapalit. Cierne a v benzine vykupane sviecky davaju uz teraz tiez vacsi zmysel.

Preco sa to tesnenie rozpadlo zrovna po natankovani, netusim. Pravda vsak je ze sa to cestou z pumpy stale zhorsovalo, cize to tesnenie povolovalo pomalicky. To cesnenie je maly fibrovy kruzok okolo trisky..

Vymeneny karbec, slape to OK.

P.S. Uplne zbytocne som zhodil z funkcneho motora hlavu, odhliadnuc od toho ze som ho uplne zbytocne vymontoval. Zaroven ty ktory tvrdili ze treba vymenit/skontrolovat karbec, maly ste pravdu :(

Takze ponaucenie znie, ked nieco nefunguje, skontrolujte vsetko, aj ked sa zda ze je to "urcite" dobre!!!

Dalsie zistenie, ktore sa uz netyka tohoto problemu ale teraz som sa s nim stretol. Pokial motor ide, ide do otacok, ale pri jazde straca z otackami vykon, resp ho nema vobec, moze za to:
a) bordel v karburatore, priliz chudobna zmes
b) zapchaty vyfuk, zpriecena/zhnita vnutorna prepazka

Vyskusane naraz. Ked som sa nasral a motor poriadne vytocil, vyfukove plyny si vyrazili cestu cez stenu tlmica :) Samozrejme zo znacnym rachotom....
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sun Oct 03, 2010 8:45 pm

No karbec je zložitejšie zariadenie než sa na prvý pohľad môže zdať. :D :wink: Napr. ten môj je taký tarzan že pri meraní lietajú emisie hore dolu, hadičky, regulátor, čerpadlo, filter paliva aj vzduchu, IC všetko nové viackrát skontrolované a robí to stále. Takisto nemôžem používať sytič iba na chvíľu a v mrazoch lebo uchľastám motor. :idea: Keď som tam na chvíľu mrskol nezladený karbec s vybehanými membránami a popraskanými tesneniami tak to držalo nastavené emisie ako striekačka. Skoro ma j.blo. :twisted: Môj karbec bol viackrát rozobratý skoro do tla, preplachovaný v technickom benzíne aj roztoku na karburátory ktorý som zháňal dva roky a stále nič. Keď zoženiem ovú klapku tak otryskujem a pretesním ten druhý karbec. :idea: Teraz to už neriešim, kým ide dovtedy ho držím, keď zdochne nadobro tak to vymením. :idea:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

Post Reply