Otáčky motora
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Otáčky motora
Mám ClioII 1.2 r.v.2005 osem ventil 43 kw a jeden problém.Stáva sa mi že po prejdení 10-15 km auto stratí otáčky. Maximálne ich vytočím na 2500. Auto sa správa ako keby sa dusilo.Keď ho vypnem na pol hodinu tak zas chvíľu funguje. Prosím poraďte čo stým.
- Andrej Rosák
- Posts: 351
- Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
- Location: Velky Grob
motor
kedze vsetci su na zraze, skusim ja... Aj ked mam naftu...
Niekto to tu riesil tak odporucam kuknut predchadzajuce temy. Ale myslim ze islo o bohatost zmesy po vypnuti sytica pri zohriati motora. Niekde na bloku motora je snimac. Ten dava zle hodnoty, alebo lambda sonda... Na favorite by to bolo zle tesnenie medzi karburatorom a hlavou valcov...
Ale nech sa vyjadri Anarki!
Niekto to tu riesil tak odporucam kuknut predchadzajuce temy. Ale myslim ze islo o bohatost zmesy po vypnuti sytica pri zohriati motora. Niekde na bloku motora je snimac. Ten dava zle hodnoty, alebo lambda sonda... Na favorite by to bolo zle tesnenie medzi karburatorom a hlavou valcov...
Ale nech sa vyjadri Anarki!
Ja by som sa asi vyjadrovať nemal, mám o 20 rokov staršie auto
Ale keď nikto nič tak skúsim. Vyzerá to na prepínanie motora do núdzového režimu. Bohužiaľ tých príčin čo by to mohli spôsobovať sú desiatky.
Koľko má to auto nabehané ?
Može to byť:
-Zabitý vzduchový filter prípadne vadné čidlo nasávaného vzduchu
-Zabitý palivový filter, poškodené čerpadlo paliva, zlý regulátor tlaku paliva, zanesené vstreky.
-Nekvalitné palivo - tomu ale dávam malú šancu.
-netesný výfuk v okolí lamda sondy, vadná lamda sonda.
Ale keď nikto nič tak skúsim. Vyzerá to na prepínanie motora do núdzového režimu. Bohužiaľ tých príčin čo by to mohli spôsobovať sú desiatky.
Koľko má to auto nabehané ?
Može to byť:
-Zabitý vzduchový filter prípadne vadné čidlo nasávaného vzduchu
-Zabitý palivový filter, poškodené čerpadlo paliva, zlý regulátor tlaku paliva, zanesené vstreky.
-Nekvalitné palivo - tomu ale dávam malú šancu.
-netesný výfuk v okolí lamda sondy, vadná lamda sonda.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Kedze sa dusi za tepla a za studena ide tak predpokladam ze ak mas dobre filtre ako pise Anarki (vzduch, palivo) tak to moze byt cidlo teploty motora, lamda, ale aj snimac vzduchu alebo podtlaku. zle zapalovacie moduly nepredpokladam kedze to ide len sa to dusi.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.