Seriove cislo a STK

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Thu Jul 08, 2010 10:37 am

ale maroš nonono. dnes uz sa aj technik na stk musi kryt tak sa im ani necudujem.
kazdopadne nabuduce to uz zvazim a mozno aj ja budem stk riesit veteransky :D
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Jul 08, 2010 1:30 pm

Nevidim dovod preco by som nemohol ist s dobre fungujucim autom na normalnu STK. S mojou v poradi druhou R8 som bol na STK (zial len jednej) a presiel som len s klasickym zapisom "netesnost motora a prevodovky a korozia kabiny vodica" co tam pisu len aby tam nieco napisali. Myslim ze Alexova osmicka moze ist bez problemov na STK..

Co sa tyka cisel na kasni, podla toho co som vedel sa zacali razit niekedy v 1970, ze ich ma Maros a aj Automat je zaujimave. Moja prva osmicka (1964) to cislo nemala, Ruppeldt ma tiez nejake exemplare kde to cislo nieje..

Najskor to bude tak ako pisal JK, iked mam pocit ze vsetky osmicky sa vyrabali v Billancourt..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Pavel Vypler
člen RCC
Posts: 692
Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
Location: Kolín,Česká Republika
Contact:

Post by Pavel Vypler » Thu Jul 08, 2010 1:57 pm

Na R8 jsem vyražené číslo nikdy neviděl, na R12 bylo vyražené jen na některých bez ohledu na rok výroby,na mojí vyražené číslo není a to samé bylo i na ostatních modelech.
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Thu Jul 08, 2010 4:11 pm

Alex wrote:tak aby som upokojil tuto debatu, uz som po uspesnej EK a STK.

Nedalo mi to a este vcera vecer som chytil smyrgel a po polhodinke brusenia bolo cislo na svete :D
uz na zaciatku tejto cinnosti som nasiel naznak cisla ale bolo to velmi plytke a slabo viditelne tak som musel poriadne zabrusit aj do plechu. na kofole vam ukazem ako to vyzera. cize VINko bolo na svete a problem s STK zazehnany. ci uz to cislo je povodne alebo ho tam pred rokmi niekto vyrazil uz je v podstate jedno aspon to nemusim robit ja.
Vidis, taky smirgel treba mat vzdy po ruke a v pripade potreby pouzit. Len na vonkajsie pouzitie!
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
maroxe
Posts: 1121
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Thu Jul 08, 2010 11:34 pm

Na STK s nasimi autami netreba ist na blind, to je moj nazor, ja som tiez vela krat presiel, ale mnohi osmickari nepresli, a to je loteria. Teraz je to este prisnejsie.
Ani moja prva osmicka nemala cislo vyrazene, bola rocnik 1964, tato osmicka 1966 uz ho ma vyrazene. Skor to vidim tak ze na niektore typy to vyrazali, alebo mozno v mototechne to dorazali... Myslim ze aj na Cortinach Mk3 sa cisla vyrazali az tu, a mnohe aj s chybami...
Sexgrafik Renault Classic Clubu

Post Reply