ale maroš nonono. dnes uz sa aj technik na stk musi kryt tak sa im ani necudujem.
kazdopadne nabuduce to uz zvazim a mozno aj ja budem stk riesit veteransky
Seriove cislo a STK
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
toto
Nevidim dovod preco by som nemohol ist s dobre fungujucim autom na normalnu STK. S mojou v poradi druhou R8 som bol na STK (zial len jednej) a presiel som len s klasickym zapisom "netesnost motora a prevodovky a korozia kabiny vodica" co tam pisu len aby tam nieco napisali. Myslim ze Alexova osmicka moze ist bez problemov na STK..
Co sa tyka cisel na kasni, podla toho co som vedel sa zacali razit niekedy v 1970, ze ich ma Maros a aj Automat je zaujimave. Moja prva osmicka (1964) to cislo nemala, Ruppeldt ma tiez nejake exemplare kde to cislo nieje..
Najskor to bude tak ako pisal JK, iked mam pocit ze vsetky osmicky sa vyrabali v Billancourt..
Co sa tyka cisel na kasni, podla toho co som vedel sa zacali razit niekedy v 1970, ze ich ma Maros a aj Automat je zaujimave. Moja prva osmicka (1964) to cislo nemala, Ruppeldt ma tiez nejake exemplare kde to cislo nieje..
Najskor to bude tak ako pisal JK, iked mam pocit ze vsetky osmicky sa vyrabali v Billancourt..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
Vidis, taky smirgel treba mat vzdy po ruke a v pripade potreby pouzit. Len na vonkajsie pouzitie!Alex wrote:tak aby som upokojil tuto debatu, uz som po uspesnej EK a STK.
Nedalo mi to a este vcera vecer som chytil smyrgel a po polhodinke brusenia bolo cislo na svete
uz na zaciatku tejto cinnosti som nasiel naznak cisla ale bolo to velmi plytke a slabo viditelne tak som musel poriadne zabrusit aj do plechu. na kofole vam ukazem ako to vyzera. cize VINko bolo na svete a problem s STK zazehnany. ci uz to cislo je povodne alebo ho tam pred rokmi niekto vyrazil uz je v podstate jedno aspon to nemusim robit ja.
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
Na STK s nasimi autami netreba ist na blind, to je moj nazor, ja som tiez vela krat presiel, ale mnohi osmickari nepresli, a to je loteria. Teraz je to este prisnejsie.
Ani moja prva osmicka nemala cislo vyrazene, bola rocnik 1964, tato osmicka 1966 uz ho ma vyrazene. Skor to vidim tak ze na niektore typy to vyrazali, alebo mozno v mototechne to dorazali... Myslim ze aj na Cortinach Mk3 sa cisla vyrazali az tu, a mnohe aj s chybami...
Ani moja prva osmicka nemala cislo vyrazene, bola rocnik 1964, tato osmicka 1966 uz ho ma vyrazene. Skor to vidim tak ze na niektore typy to vyrazali, alebo mozno v mototechne to dorazali... Myslim ze aj na Cortinach Mk3 sa cisla vyrazali az tu, a mnohe aj s chybami...
Sexgrafik Renault Classic Clubu