Seriove cislo a STK
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Seriove cislo a STK
Zle spravy. Dnes som bol na regulernej EK a STK, vsetko by bolo ako vzdy keby nenastal problem so seriovym cislom, ktore technik na aute nenasiel.
Presviedcanie ze osmicky take cislo na kasni nemaju nestacilo. Stitky im proste nestacia a kym nebude cislo na kasni tak nebude ani STK. odkedy plati ten novy cestny zakon tak sa vsetko zopsulo...
Poradili mi ze si mam poziadat o vynimku na ministerstve alebo co a este ist aj na kontrolou originality.
Toto uz fakt nie je normalne!!!
Treba vymysliet co s tym lebo tu nejde len o mna ale o ostane klubove auta
Presviedcanie ze osmicky take cislo na kasni nemaju nestacilo. Stitky im proste nestacia a kym nebude cislo na kasni tak nebude ani STK. odkedy plati ten novy cestny zakon tak sa vsetko zopsulo...
Poradili mi ze si mam poziadat o vynimku na ministerstve alebo co a este ist aj na kontrolou originality.
Toto uz fakt nie je normalne!!!
Treba vymysliet co s tym lebo tu nejde len o mna ale o ostane klubove auta
Renault R8 1132 r.v. 1970
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
Se nestačim divit ,již jsem o tomto problému slyšel,dodělat (vyrazit do karoserie) výrobní číslo samozřejmě jde,ale já bych být váma v tomto neustupoval. Držel bych se jedné věty " Vozidlo musí splňovat podmínky platné v den uvedení do provozu " tedy například k roku 1970. Dále na vozidle musí být dodělány vyjímky platné z pozdějších novel o provozu vozidel na pozemních komunikacích.Neznám vaše zákony a vyhlášky, u nás v CZ to je třeba povinné koncové mlhové světlo červené barvy. Není li nikde ve vašich zákonech a vyhláškách písemně uvedeno,že se musí výrobní číslo dodělat (vyrazit) do rámu auta,tak bych ho tam nedával a hádal se s tím technikem na STK, ať on dokáže,kde je toto písemně v zákoně nebo vyhlášce napsáno !!! Jejich vlastní přiblblá nařízení bych vůbec nerespektoval.Kdyby i nadále technik trval na dovyražení výrobního čísla,tak bych podal celou stížnost do správního řízení a čekal na rozhodnutí vyššího orgánu.Kdyby i ten neuvedl problém do pořádku,tak jsou ještě SOUDY. Není li to nařízení opravdu nikde právně zakotveno,tak bych se toho nebál a soudil !!!
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
stym vyrazenim je to asi najschodnejsie riesenie. nepoviem keby mali nejaku knizku kde su zobrazene miesta kde to vyrobne cislo hladat ale oni cakaju ze im ho ukazem aby si ho skontrolovali... lenze ako ked za 7 rokov co vlastnim auto vzdy na stk aj na policii stacil stitok a respektoval sa stav auta. teraz je blby zakon ze VIN cislo musi proste byt inak sa STK neda spravit. uz to mam potvrdene z dalsieho zdroja ze od minuleho roka sa to proste vyzaduje natvrdo.
Renault R8 1132 r.v. 1970
Navrhujem zozbierať čo najviac majiteľov podobne postihnutých áut, najať si právnika a povymetať súdy. Najprv Slovenské a potom Európsky.
Toto je názorný príklad diskriminácie a policajného štátu čo sa deje u nás.
Vykastrovať, obesiť a rozštvriť Placku, Kalipanáka, Filcku a vôbec celú "chvalabohu už bývalú" vládnu garnitúru.
Toto je názorný príklad diskriminácie a policajného štátu čo sa deje u nás.
Vykastrovať, obesiť a rozštvriť Placku, Kalipanáka, Filcku a vôbec celú "chvalabohu už bývalú" vládnu garnitúru.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Ja tiez nechapem načo isiel Alex na STK a EK na vlastnu past, ked sme sa za zraze bavili o tom ze zavola Marianovi.. ale OK. Nase stare auta by tento system najradsej videl na srotiovisku.
Co sa tyka cisla, moje auto je z roku 1966, nikdy nezvarane a nelakovane a cislo mam vyrazene pri sedacke spolujazdca, ako su lyziny sedacky, hned jak sa otvoria dvere. Alex, ty mas auto z 1970, som myslel ze to tiez uz budes mat, pretoze som si myslel ze sa to nerobilo len do roku 1966... skus to este kuknu alebo sa zamysliet ci ti nevyvarali podlahu, alebo to tam nezhnilo
Prosim ta, chod na "veteransku" STK a ser na tento sku..ený systém, Slovensko je plne debilov, a uz s tym nic nenarobime.
Co sa tyka cisla, moje auto je z roku 1966, nikdy nezvarane a nelakovane a cislo mam vyrazene pri sedacke spolujazdca, ako su lyziny sedacky, hned jak sa otvoria dvere. Alex, ty mas auto z 1970, som myslel ze to tiez uz budes mat, pretoze som si myslel ze sa to nerobilo len do roku 1966... skus to este kuknu alebo sa zamysliet ci ti nevyvarali podlahu, alebo to tam nezhnilo
Prosim ta, chod na "veteransku" STK a ser na tento sku..ený systém, Slovensko je plne debilov, a uz s tym nic nenarobime.
Sexgrafik Renault Classic Clubu
presne tak ako pise Maros, pod to sa podpisem.
Co sa tyka cisiel, tak by mali byt vyrazene pri spolujazdcovi na kazdom aute, pochybujem, ze to robili iba na niektorych autach, nedava to zmysel.
Aj moj tatko ma vyrazene cislo, ja uz nie, lebo to klampiar odrezal.
Co sa tyka cisiel, tak by mali byt vyrazene pri spolujazdcovi na kazdom aute, pochybujem, ze to robili iba na niektorych autach, nedava to zmysel.
Aj moj tatko ma vyrazene cislo, ja uz nie, lebo to klampiar odrezal.
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Neznám systém vyrážení čísel na osmičkách, ale věřil bych tomu, že některý to měly a některý neměly vyražený. U některých novějších byl VIN na různých místech, asi podle výrobního závodu. Takže některý starý R5 ho měly v kufru, některý pod spolujezdcovou sedačkou, některý R18 vpředu na podběhu, některý v kufru.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
tak aby som upokojil tuto debatu, uz som po uspesnej EK a STK.
Nedalo mi to a este vcera vecer som chytil smyrgel a po polhodinke brusenia bolo cislo na svete
uz na zaciatku tejto cinnosti som nasiel naznak cisla ale bolo to velmi plytke a slabo viditelne tak som musel poriadne zabrusit aj do plechu. na kofole vam ukazem ako to vyzera. cize VINko bolo na svete a problem s STK zazehnany. ci uz to cislo je povodne alebo ho tam pred rokmi niekto vyrazil uz je v podstate jedno aspon to nemusim robit ja.
a preco som bol osobne?
dosteloval som si motor na emisnej a presvedcil sa ze su podvozkove sucasti v pohode. napr. take brzdy ma na zraze tahali doprava a a vcera na brzde to bolo potvrdene aj hodnotami. trochu som a snimi pohral a dnes na brzde uz boli hodnoty vyrovnanejsie a aj auto brzdi lepsie.
Takze aj preto som bol osobne, btw. nebolo to az tak naslepo ako sa zda. ak niekto bude potrebovat dam mu cislo
btw. problem ostava stale otvoreny pre osmicky bez vinka (do roku 1966?) 4CV a starsie 4rky...
Nedalo mi to a este vcera vecer som chytil smyrgel a po polhodinke brusenia bolo cislo na svete
uz na zaciatku tejto cinnosti som nasiel naznak cisla ale bolo to velmi plytke a slabo viditelne tak som musel poriadne zabrusit aj do plechu. na kofole vam ukazem ako to vyzera. cize VINko bolo na svete a problem s STK zazehnany. ci uz to cislo je povodne alebo ho tam pred rokmi niekto vyrazil uz je v podstate jedno aspon to nemusim robit ja.
a preco som bol osobne?
dosteloval som si motor na emisnej a presvedcil sa ze su podvozkove sucasti v pohode. napr. take brzdy ma na zraze tahali doprava a a vcera na brzde to bolo potvrdene aj hodnotami. trochu som a snimi pohral a dnes na brzde uz boli hodnoty vyrovnanejsie a aj auto brzdi lepsie.
Takze aj preto som bol osobne, btw. nebolo to az tak naslepo ako sa zda. ak niekto bude potrebovat dam mu cislo
btw. problem ostava stale otvoreny pre osmicky bez vinka (do roku 1966?) 4CV a starsie 4rky...
Renault R8 1132 r.v. 1970