Seriove cislo a STK

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Seriove cislo a STK

Post by Alex » Wed Jul 07, 2010 9:11 am

Zle spravy. Dnes som bol na regulernej EK a STK, vsetko by bolo ako vzdy keby nenastal problem so seriovym cislom, ktore technik na aute nenasiel.
Presviedcanie ze osmicky take cislo na kasni nemaju nestacilo. Stitky im proste nestacia a kym nebude cislo na kasni tak nebude ani STK. odkedy plati ten novy cestny zakon tak sa vsetko zopsulo...
Poradili mi ze si mam poziadat o vynimku na ministerstve alebo co a este ist aj na kontrolou originality.
Toto uz fakt nie je normalne!!! :evil:

Treba vymysliet co s tym lebo tu nejde len o mna ale o ostane klubove auta
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Jul 07, 2010 10:53 am

nevravel som ti aby si my zavolal !
a ty nemas cislo u spolujazdca dole?

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Wed Jul 07, 2010 11:02 am

nemam. nie kazda osmicka to mala a popravde som nevidel este taku co to ma. keby som ti aj zavolal tak sa tym nic nevyriesi. toto je centralny problem. mam z toho taky pocit ze si vsetci co nemame na kasni cisla budeme muset tie cisla dorobit. :?
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Wed Jul 07, 2010 11:15 am

Zober vyrazace a vyraz si to sam
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
Pavel Vypler
člen RCC
Posts: 692
Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
Location: Kolín,Česká Republika
Contact:

Post by Pavel Vypler » Wed Jul 07, 2010 11:28 am

Se nestačim divit :shock: ,již jsem o tomto problému slyšel,dodělat (vyrazit do karoserie) výrobní číslo samozřejmě jde,ale já bych být váma v tomto neustupoval. Držel bych se jedné věty " Vozidlo musí splňovat podmínky platné v den uvedení do provozu " tedy například k roku 1970. Dále na vozidle musí být dodělány vyjímky platné z pozdějších novel o provozu vozidel na pozemních komunikacích.Neznám vaše zákony a vyhlášky, u nás v CZ to je třeba povinné koncové mlhové světlo červené barvy. Není li nikde ve vašich zákonech a vyhláškách písemně uvedeno,že se musí výrobní číslo dodělat (vyrazit) do rámu auta,tak bych ho tam nedával a hádal se s tím technikem na STK, ať on dokáže,kde je toto písemně v zákoně nebo vyhlášce napsáno !!! Jejich vlastní přiblblá nařízení bych vůbec nerespektoval.Kdyby i nadále technik trval na dovyražení výrobního čísla,tak bych podal celou stížnost do správního řízení a čekal na rozhodnutí vyššího orgánu.Kdyby i ten neuvedl problém do pořádku,tak jsou ještě SOUDY. Není li to nařízení opravdu nikde právně zakotveno,tak bych se toho nebál a soudil !!!
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz

User avatar
Pavel Vypler
člen RCC
Posts: 692
Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
Location: Kolín,Česká Republika
Contact:

Post by Pavel Vypler » Wed Jul 07, 2010 11:30 am

Mondrejka wrote:Zober vyrazace a vyraz si to sam

Každé auto ,v našem případě Renaulty ,kde je toto číslo dodatečně vyražené, díky tomuto ztrácejí hodnotu néjen finanční,ale hlavně historickou a sběratelskou !!!
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Wed Jul 07, 2010 12:26 pm

stym vyrazenim je to asi najschodnejsie riesenie. nepoviem keby mali nejaku knizku kde su zobrazene miesta kde to vyrobne cislo hladat ale oni cakaju ze im ho ukazem aby si ho skontrolovali... lenze ako ked za 7 rokov co vlastnim auto vzdy na stk aj na policii stacil stitok a respektoval sa stav auta. teraz je blby zakon ze VIN cislo musi proste byt inak sa STK neda spravit. uz to mam potvrdene z dalsieho zdroja ze od minuleho roka sa to proste vyzaduje natvrdo.
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Jul 07, 2010 12:37 pm

nevyrazat ... je to lachsie riesenie no nesuhlasim...
oslovim renault ako postupovat...

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Wed Jul 07, 2010 9:02 pm

urob STK niekde inde a máš vybavené... :wink:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Wed Jul 07, 2010 10:53 pm

Navrhujem zozbierať čo najviac majiteľov podobne postihnutých áut, najať si právnika a povymetať súdy. Najprv Slovenské a potom Európsky.

Toto je názorný príklad diskriminácie a policajného štátu čo sa deje u nás. :roll:

Vykastrovať, obesiť a rozštvriť Placku, Kalipanáka, Filcku a vôbec celú "chvalabohu už bývalú" vládnu garnitúru.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
maroxe
Posts: 1121
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Thu Jul 08, 2010 8:08 am

Ja tiez nechapem načo isiel Alex na STK a EK na vlastnu past, ked sme sa za zraze bavili o tom ze zavola Marianovi.. ale OK. Nase stare auta by tento system najradsej videl na srotiovisku.
Co sa tyka cisla, moje auto je z roku 1966, nikdy nezvarane a nelakovane a cislo mam vyrazene pri sedacke spolujazdca, ako su lyziny sedacky, hned jak sa otvoria dvere. Alex, ty mas auto z 1970, som myslel ze to tiez uz budes mat, pretoze som si myslel ze sa to nerobilo len do roku 1966... skus to este kuknu alebo sa zamysliet ci ti nevyvarali podlahu, alebo to tam nezhnilo :shock:
Prosim ta, chod na "veteransku" STK a ser na tento sku..ený systém, Slovensko je plne debilov, a uz s tym nic nenarobime.
Sexgrafik Renault Classic Clubu

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Thu Jul 08, 2010 8:55 am

presne tak ako pise Maros, pod to sa podpisem.
Co sa tyka cisiel, tak by mali byt vyrazene pri spolujazdcovi na kazdom aute, pochybujem, ze to robili iba na niektorych autach, nedava to zmysel.
Aj moj tatko ma vyrazene cislo, ja uz nie, lebo to klampiar odrezal.
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Thu Jul 08, 2010 10:03 am

Neznám systém vyrážení čísel na osmičkách, ale věřil bych tomu, že některý to měly a některý neměly vyražený. U některých novějších byl VIN na různých místech, asi podle výrobního závodu. Takže některý starý R5 ho měly v kufru, některý pod spolujezdcovou sedačkou, některý R18 vpředu na podběhu, některý v kufru.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Thu Jul 08, 2010 10:08 am

tak aby som upokojil tuto debatu, uz som po uspesnej EK a STK.

Nedalo mi to a este vcera vecer som chytil smyrgel a po polhodinke brusenia bolo cislo na svete :D
uz na zaciatku tejto cinnosti som nasiel naznak cisla ale bolo to velmi plytke a slabo viditelne tak som musel poriadne zabrusit aj do plechu. na kofole vam ukazem ako to vyzera. cize VINko bolo na svete a problem s STK zazehnany. ci uz to cislo je povodne alebo ho tam pred rokmi niekto vyrazil uz je v podstate jedno aspon to nemusim robit ja.

a preco som bol osobne?
dosteloval som si motor na emisnej a presvedcil sa ze su podvozkove sucasti v pohode. napr. take brzdy ma na zraze tahali doprava a a vcera na brzde to bolo potvrdene aj hodnotami. trochu som a snimi pohral a dnes na brzde uz boli hodnoty vyrovnanejsie a aj auto brzdi lepsie.

Takze aj preto som bol osobne, btw. nebolo to az tak naslepo ako sa zda. ak niekto bude potrebovat dam mu cislo :o

btw. problem ostava stale otvoreny pre osmicky bez vinka (do roku 1966?) 4CV a starsie 4rky...
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
maroxe
Posts: 1121
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Thu Jul 08, 2010 10:27 am

ak to nebolo naslepo, tak potom OK, jasne ze je dobre ist na STK ale pri nasich autach treba mat background. No a vidis ze si nakoniec nasiel cislo, Šaňo, zase som mal pravdu. Zase som mal pravdu. :lol:
Sexgrafik Renault Classic Clubu

Post Reply