Výfukové zvody na Cléon

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Výfukové zvody na Cléon

Post by Anarki » Sat Oct 09, 2010 7:48 pm

Jedného krásneho dňa mi začalo fúkať výfukové plyny okolo tesnenia na zvodoch. Myslel som si že prdlo tesnenie ale na moje prekvapenie boli všetky matice uvoľnené a po ich pritianutí sa problém odstránil. Chcem sa opýtať, či je to normálne aby sa takto uvoľnili matice pri tej dilatácii liatinových zvodov :?:
Pomôže tomu keď som dal medzi matice a podložky navyše podložky so zúbkami :?:

Takisto mám jeden malý veľký problém. Jeden štift mi vyšiel von aj so závitom, nedal sa abslolútne nijako utiahnuť ani slabo. Našťastie je to spodný štift a vadný je len jeden.

Viem že najlepšie by bolo vybrať motor von, navŕtať väčšiu dieru a narezať nový väčší závit a kúpiť väčší štift no to je riešenie ktoré je v nedohľadne. S autom jazdím každý deň a v okolí nemám nikoho kto by bol ochotný sa s tým srať.

Podrží to nejaké lepidlo či tekutý kov :?: Alebo nie sú nejaké špeci šruby ktoré by si tam narezali závit a zahryzli sa do toho na smrť :D

Vopred vďaka za rady :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Sat Oct 09, 2010 7:55 pm

Pokial si nemal pod matkami perovky alebo spominane zubate podlozky, je lahko mozne ze vybraciami a teplotnymi vykyvmi sa matky povolia.

Pokial ti nevysiel uplne cely zavit, skus na stift namotat silikonovu pasku (co pouzivaju vodari). Pokial je to hladke, zostava uz len nejaka chemicka kotva, len aby to nenarusilo hlavu!!

A nevies sa tam vobec dostat? AZe by si si pozical od niekoho o ciso vacsi zavitnik, pripadne nejaky exoticky srob co ma len o pol cisla vacsi zavit (Withfort, ci ako sa to pise)? Teda pokial je dostatocna diera v zvodoch..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sat Oct 09, 2010 8:22 pm

Tzv. tekuty kov by to mohol udrzat, mam s tym dobre skusenosti.

Len hladaj taky co udrzi aj vyssie teploty..

:arrow: matus:

Teflonova paska strhnuty zavit neudrzi, skusal som :)

Ak existuje chemicka kotva, ktora nie je moc zrnita a je vhodna do vysokych teplot (zatial som sa s takou nestretol-netvrdim ze neexistuje..) tak by to mohlo byt riesenie..

Urcite je tekuty kov lacnejsi..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sat Oct 09, 2010 9:38 pm

Matúš - Perovky som nemal, zubatky som dal až dnes.
Závit tam nie je žiadny, vyšiel von aj s celým štiftom.
Prístup je tam ako do žalúdku Baracka Obamu :D musel som si vykĺbiť rameno a zlomiť zápästie aby som sa tam dostal s kľúčom. :(

Toho narušenia sa bojím aj ja, radšej by som tam mrskol tú šrubu čo je o 0,5 veľkosti závitu väčšia. :idea: Ale tekutému kovu či dobrému lepidlu sa nebránim. :idea: :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sat Oct 09, 2010 10:35 pm

Ked vacsi stift tak nie o 0,5 to strhnes znova, ked tam zavit nie je vobec tak tam skus narezat novy-vacsi, lenze to by chcelo to zhodit a uz aj nove tesnenie tym padom..

Nejake to lepidlo stoji za pokus ale ak je ozaj uplne strhnuty ten zavit tak to asi nepomoze..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sun Oct 10, 2010 10:52 am

Mal som na mysli o 0,5 závitu väčší štift (s ním narezať závit) a kombinácia s lepidlom. To by už mohlo podržať. :idea:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sun Oct 10, 2010 9:57 pm

Viem co si myslel a k tomu som odpovedal. O pol zavitu je to .icovina, som strojar, viem co hovorim...
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

Post Reply