R5 1,4 C3J 760
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
R5 1,4 C3J 760
Ahoj, vzhlede k tomu, že se tady problémy s jednobodovým vstřikem řeší docela často bych se chtěl zeptat.Nevíte někdo, na základě čeho funguje na tomhle motoru "sytič"? konkrétně který z čidel se o to stará? Musím v zimě startovat na několikrát, zřejmě aby čerpadlo dodalo správný tlak benzínu a když nastartuju udrží se vyšší otáčky tak 10 vteřin, pak klesnou a kdybych nepřidával plyn pedálem, tak by chcípnul. Tohle musim dělat do doby než se zahřeje motor, pak už je směs zřejmě dostačující k teplotě a udrží se sám. jinak čerpadlo je už měněné. má na to vliv lambda, nebo spíš čidla teplotní.Díky
Honza :mn7:
[b] <> Renault Super 5 Campus[/b], 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
[b] <> Renault Super 5 Spring[/b], 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
[b] <> Renault Super 5 Campus[/b], 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
[b] <> Renault Super 5 Spring[/b], 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Re: R5 1,4 C3J 760
No povedal by som skor, ze to bude niektore cidlo teploty. Bud nasavaneho vzduchu alebo chladiacej kvapaliny. Motor proste nevie ze je zima. Vybral by som obe a premeral ci hodnoty zodpovedaju tym ake tam maju byt.
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Re: R5 1,4 C3J 760
Tu sa tento problem riesil, myslim si ze bud to bude to cidlo teploty alebo potom ten motorcek ktory bude urcite stacit vycistit a premazat.
http://forum.renaultcc.sk/viewtopic.php?f=3&t=1591
http://forum.renaultcc.sk/viewtopic.php?f=3&t=1591
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.