Page 1 of 1

R5 1,4 C3J 760

Posted: Tue Oct 26, 2010 12:32 pm
by R5
Ahoj, vzhlede k tomu, že se tady problémy s jednobodovým vstřikem řeší docela často bych se chtěl zeptat.Nevíte někdo, na základě čeho funguje na tomhle motoru "sytič"? konkrétně který z čidel se o to stará? Musím v zimě startovat na několikrát, zřejmě aby čerpadlo dodalo správný tlak benzínu a když nastartuju udrží se vyšší otáčky tak 10 vteřin, pak klesnou a kdybych nepřidával plyn pedálem, tak by chcípnul. Tohle musim dělat do doby než se zahřeje motor, pak už je směs zřejmě dostačující k teplotě a udrží se sám. jinak čerpadlo je už měněné. má na to vliv lambda, nebo spíš čidla teplotní.Díky

Re: R5 1,4 C3J 760

Posted: Tue Oct 26, 2010 2:16 pm
by matus
No povedal by som skor, ze to bude niektore cidlo teploty. Bud nasavaneho vzduchu alebo chladiacej kvapaliny. Motor proste nevie ze je zima. Vybral by som obe a premeral ci hodnoty zodpovedaju tym ake tam maju byt.

Re: R5 1,4 C3J 760

Posted: Thu Oct 28, 2010 5:21 pm
by Mondrejka
Tu sa tento problem riesil, myslim si ze bud to bude to cidlo teploty alebo potom ten motorcek ktory bude urcite stacit vycistit a premazat.

http://forum.renaultcc.sk/viewtopic.php?f=3&t=1591