R21 dobíjanie !?

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

R21 dobíjanie !?

Post by matus » Mon Jul 03, 2006 11:34 pm

Pokial mam zapnute napr. svetla a vyhodim blinker, alebo zabrzdim, alebo zapnem ohrievanie zadneho okna, teda prakticky akykolvek dalsi spotrebic, zacne poblikavat kontrolka dobijania. Nezalezi to od otacok, ci volnobeh alebo 3000ot/min sprava sa sto stale tak isto.

Ked som ju vo februari kupil, tak som si vsimol, ze to robilo pri zapnutm ohrievani zadneho okna. Ale to bola zima (-10-20) svietil som, radio hralo, a ventilator siel na plno. A kedze ohrievanie si tiez cucne zopar Amper myslel som si ze je to dostatocny odber na to aby nestihalo dobijat. Nevenoval som tomu teda pozornost...

Teraz sa to ale podstatne zhorsilo.
Ma niekto nejaky napad :?:
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
fast
Posts: 207
Joined: Thu May 05, 2005 10:15 am
Location: Bratislava
Contact:

Post by fast » Tue Jul 04, 2006 9:43 am

vymenit regler v alternatore.. jeho uhliky su opotrebovane....
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Tue Jul 04, 2006 11:01 pm

Mozno skusit zmerat odber, ked sa da...Alebo kolko dava alternator napatia..
Apropo.: na alternatore regler je priamo namontovany..Ale regler ma uhliky? alebo alternator.. :o
No najcastejsie pri elektrike su chyby opotrebovanych uhlikou alebo chybny regler.
R8,R12,Twingo

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

altik

Post by matus » Tue Jul 04, 2006 11:17 pm

dnes sim hovoril s Fastom a zatial najpravdepodobnejsie sa mi zda ze budu uhliky v prdeli, lebo...

Ked su opotrebovane, tak su mensou silou pritlacane a tym padom vznika velky prechodovy odpor a teda altik dava maly prud.

Takze skusim sa popozerat najprv po novych uhlikoch, resp. minimalne pozriet v akom stave su....

Dakujem vsetkym involvovanym.... 8)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Wed Jul 05, 2006 12:23 am

Tak nejak...Ja som mal podobny problem na startery..Tie uhliky boli male a pritlacna sila slaba..Niekedy natocilo starter, inokedy nie..
Teraz je to o.k...
R8,R12,Twingo

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Wed Jul 05, 2006 1:12 am

Môže byť vadná aj dióda v altíku. Na jednom Renckovy som to zažil ale tam sa závada prejavovala stiahnutím voľnobežných otáčok motora.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

Post Reply