renault 8 automatique

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
Guest

renault 8 automatique

Post by Guest » Fri Jul 21, 2006 3:58 pm

prosim vas o radu, da se v tomto aute manualne zaradit dvojka? jak se to dela? diky za kazdou radu :wink:

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Re: renault 8 automatique

Post by Alex » Fri Jul 21, 2006 8:44 pm

Anonymous wrote:prosim vas o radu, da se v tomto aute manualne zaradit dvojka? jak se to dela? diky za kazdou radu :wink:
fuha. to som netusil ze niekto v nasich koncinach ma 8micku s automatickou prevodovkou. :roll:
neviem ci ti tu niekto poradi. my frcime vsetci na manual.
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Fri Jul 21, 2006 11:39 pm

No ako ja viem o R8 automatic , tak tam sa to radilo niekde z volantu.. Boli tam 3 stupnove prevodovky riadene z volantu tlacitkami..Robila to firma JAGER..
Vsetky tri rychlosti boli plne synchronizovane s elektrickym servomotorom pre radenie.
Startuje sa na neutral, pre rozbehnutie sa zatlaci tlacitko 1(prve).
Pre jazdenie po meste sa zatlaci tlacitko D.
Uplne zastavenie sa zatlac N a nakoniec zatlac R tlacitko pre cuvanie..
A manualne dvojka asi nepojde..
Viac o tom neviem..
R8,R12,Twingo

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

automat

Post by matus » Sat Jul 22, 2006 7:53 pm

mike, aby sme to dali doporiadku... Tlacitka boli na pristrojovke, tam kde je kastlik nalavo (pri vodicovi). Dalo sa radit plne automaticky a takisto navolit aby automat radil len po 1, resp. 2 rychlostny stupen.

Anonym: Skus sa tu na fore zaregistrovat, a ja sa zatial pozrem doma do nejakej mudrej knizky, ak nezabudnem :roll: , ze ci sa da nieco zaradit "rucne"... 8)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Mon Jul 24, 2006 10:12 pm

Vdaka matus za doplnenie...Nevedel som presne, ale chcel som pomoct :wink:
R8,R12,Twingo

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

automat

Post by matus » Tue Jul 25, 2006 6:45 am

No pozeral som doma do knizky a vyzera to z mojho pohladu tak, ze je pouzity solenoid, elektromotor a dve tycky na radenie. Solenoid zamika tycky, resp ich spaja dohromady a elektromotor nimi toci.

Osobne som to pochopil asi tak, ze podla toho ako su tycky solenoidom spojene/rozpojene tak sa vybera medzi 1a3, resp 2aR a tocenim elektromotora vpravo vlavo sa potom z tej ktorej dvojice vybera finalny rychlostny stupen.

T.j. treba pozret na prevodovku najst nieco co sa tomu podoba a vyskusat vyssie uvedenym sposobom nieco "rucne" zaradit...

V knizke mam nakresleny len prierez oboma suciastkami, neni vobec vydiet ich suvislost, takze mozno by nezaskodilo to nejak nafotit pan Anonymny... 8)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Wed Jul 07, 2010 1:24 pm

Na margo neustalych pochybnosti nad motorom R8 automat pedrovho otca som nasiel tieto tabulky. ako je naznacene v tej druhej tak aj 1108 cm3 boli s automatom.

Image


Image

dalsie info tu http://www.team-r8.com/index.php?showto ... 2ssis+code
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Jul 07, 2010 1:31 pm

tak co ta napadlo toto dat sem ? do 4 roky stareho prispevku a v akej suvislosti?

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Wed Jul 07, 2010 1:34 pm

hladal som nieco ine ale na zraze sme sa bavili cosi o tom motore ze v papieroch je 1108 ale predtym niekto hovoril ze to moze byt len 956 lebo sa automat s inym motorom nerobil.. take boli predtym debaty tak preto som to sem dal
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Jul 07, 2010 1:37 pm

No toto... ale pan anonymny zrejme uz tu 2 zaradil... :-)

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Wed Jul 07, 2010 1:38 pm

to je jedno. tema je R8 automatique
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Wed Jul 07, 2010 1:40 pm

Myslim, ze neni na skodu pokracovat v prispevku, naco zakladat novy s rovnakym nazvom?
Kazdopadne dakujem Alex za tabulecku :)
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Wed Jul 07, 2010 1:50 pm

:wink:
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Jul 08, 2010 1:19 pm

z odstupom casu sme vsedci mudrejsi..
2ku sice zaradit mo, ale aj tak mu to bolo prd platne, lebo by potreboval este zmagnetizovat spojku, aby sa to pohlo..!

Myslim ze ja som ten kto tvrdil ze 1.1 s automatom nebola, ale netusim preco som o tom presvedceny. Nejaky dovod to ale malo :)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

Post Reply