Zaseknuty brzdic na Renault 25

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
Sesto
Posts: 17
Joined: Wed Feb 21, 2007 4:03 pm
Contact:

Zaseknuty brzdic na Renault 25

Post by Sesto » Fri Nov 30, 2007 10:50 am

ok
vcera som po rozbehu zistil ze mi zacala brzdit zadna prava brzda.
vecer som siel este do garaze tam prasiatko rozobral namazal poriadne a zlozil.Samovratna pruzina, vytlacacie podlozky su ok.Aj rucnu som nastavil tak ze je uuplne povolena a sa mi zda ze aj lepsie brzdi.Ale ako som odchadzal a slapol na brzdu tak to ostalo zase zabrzdene.
Rano ked som siel do prace brzda bola uz povolena.Tak som skusal pouzivat iba rucnu.Ta isla krasne.Na krizovatke som musel slapnut na brzdu a zase to ostalo zabrzdene.
Zatazovy regulatom mam rocny.Lanka rucnej maju 2 roky. Tesniaca sada prasiatka cca pol roka.

Mam dojem ze to bude ten regulator.Neprepusta spatny tlak.Alebo pripadne ABS.

Dakujem za kazdu uzitocnu radu.

pivonkab
Posts: 39
Joined: Thu Dec 28, 2006 12:12 am
Location: Nad Bertramkou 4,Praha 5

brzdy

Post by pivonkab » Fri Nov 30, 2007 10:55 pm

zkuste vyměnit brzdovou hadici,
někdy starou hadicí projde tlak od pumpy,ale jak je zevnitř špatná,
tak se nevrací,
zdravím Pivoňka

Sesto
Posts: 17
Joined: Wed Feb 21, 2007 4:03 pm
Contact:

Post by Sesto » Sat Dec 01, 2007 5:19 pm

Ahoj
Dik za radu
Hadicky su vsetky ok.
Prasiatka su tiez ok.Ziadne zasekavanie.
Problem je v blbom regulalatore zatazenia ktory som vymienal pred rokom.Uz v zivote nic talianske si nekupim lebo vdy ked kupim tak to stoji za hovno a iba sa naserem a je s tym zbytocne roboty.
Asi to prepojim napriamo a nebudu uz ziadne problemy.Aj tak je regulator furt zatlaceny.
Co vy na to?

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Sun Dec 02, 2007 12:15 am

je to dobrá možnosť...ja to chcem podobne riešiť na R5...
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
fast
Posts: 207
Joined: Thu May 05, 2005 10:15 am
Location: Bratislava
Contact:

Post by fast » Sun Dec 02, 2007 8:01 pm

jasom to riesil na R4F6. ako posledna moznost bola pouzit brzdove regulatory z Skoda Feliciaa zadny zatazovy vyhodit a prepojit na priamo. Tie regulatory sa montuu hned na hlavny brzdovy valec.
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Thu Dec 06, 2007 6:21 pm

Chlapci po vyhodení regulátora počítajte s tým, že pri prudkom brzdení vás bude chcieť predbiehať zadok. Takže vyskúšať jazdné vlastnosti.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Dec 06, 2007 8:03 pm

Ono ten regulator predsa len koli niecomu tam je !!!
Neni to ziadna dekoracia :D
Sesto :arrow: Nevrav odkial si kupoval ten regulator :oops:

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Thu Dec 06, 2007 11:02 pm

To máš pravdu Mario, ale pri nastavení továrenských hodnôt zadok vôbec nebrzdí. Musel som oveľa viac ručne nastaviť a teraz v zime aj vyskúšať a dostal som sa až skoro na koniec s piestikom. Otestované na suchu aj na ľade, na rovine aj v zákrute. Výsledok, do striebrista vybrúsenné zadné kotúče a oveľa lepšie brzdenie. Na suchej ceste takmer nemožné dostať auto do šmyku. Na zľadovatelej ploche nastavené, že keď je predok v šmyku tak ho zadok pekne vedie. Musel by som ísť po čistom ľade aby som dostal do šmyku aj zadok.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Dec 07, 2007 8:10 am

Ako si to nastavoval?

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Fri Dec 07, 2007 9:40 am

Ja to mám taktiež nadoraz a ešte som aj rezal dlhší závit aj pružinu zdrátoval a je to málo. :D
Na druhej strane mám skúsenosť z Angeliny, kde som istý čas omedzovač mal vonku a zadok prebrzďovalo. Na mokrom to bol horší stav ako keď vôbec nebrzdil.
Tým chcem povedať, že treba testovať na rôznych povrchoch. Najviac sa rozdiely prejavia na šmykľavom.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Fri Dec 07, 2007 10:26 am

Toto je zaujimave lebo ja som regulator mal naskrutkovany az nakoniec zavitu aby som mal brzdy v pohode, ja som tosledoval na brzdovych bubnoch na STK tam som sledoval ucinost a priskrutkovaval som to rovno na STK, (neviem ci to robia le tak ale toho mechanika som poznal a zco by neurobil za liter). Ja myslim ze po tom nastaveni som to mal OK.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Fri Dec 07, 2007 11:37 pm

Majmajko wrote:Ako si to nastavoval?
Dal som ho naplno a skúšal. V zákrutách a na šmykľavom povrchu šiel zadok do šmyku aj s predkom tak som postupne uberal. Teraz to do šmyku nedostanem (musel by som ísť po rozliatom oleji alebo čistom ľade) a brzdí to oveľa lepšie ako originálne nastavenie od výrobcu nastavené u mechanika.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

Post Reply