Page 1 of 1

Zaseknuty brzdic na Renault 25

Posted: Fri Nov 30, 2007 10:50 am
by Sesto
ok
vcera som po rozbehu zistil ze mi zacala brzdit zadna prava brzda.
vecer som siel este do garaze tam prasiatko rozobral namazal poriadne a zlozil.Samovratna pruzina, vytlacacie podlozky su ok.Aj rucnu som nastavil tak ze je uuplne povolena a sa mi zda ze aj lepsie brzdi.Ale ako som odchadzal a slapol na brzdu tak to ostalo zase zabrzdene.
Rano ked som siel do prace brzda bola uz povolena.Tak som skusal pouzivat iba rucnu.Ta isla krasne.Na krizovatke som musel slapnut na brzdu a zase to ostalo zabrzdene.
Zatazovy regulatom mam rocny.Lanka rucnej maju 2 roky. Tesniaca sada prasiatka cca pol roka.

Mam dojem ze to bude ten regulator.Neprepusta spatny tlak.Alebo pripadne ABS.

Dakujem za kazdu uzitocnu radu.

brzdy

Posted: Fri Nov 30, 2007 10:55 pm
by pivonkab
zkuste vyměnit brzdovou hadici,
někdy starou hadicí projde tlak od pumpy,ale jak je zevnitř špatná,
tak se nevrací,
zdravím Pivoňka

Posted: Sat Dec 01, 2007 5:19 pm
by Sesto
Ahoj
Dik za radu
Hadicky su vsetky ok.
Prasiatka su tiez ok.Ziadne zasekavanie.
Problem je v blbom regulalatore zatazenia ktory som vymienal pred rokom.Uz v zivote nic talianske si nekupim lebo vdy ked kupim tak to stoji za hovno a iba sa naserem a je s tym zbytocne roboty.
Asi to prepojim napriamo a nebudu uz ziadne problemy.Aj tak je regulator furt zatlaceny.
Co vy na to?

Posted: Sun Dec 02, 2007 12:15 am
by jozo-ke
je to dobrá možnosť...ja to chcem podobne riešiť na R5...

Posted: Sun Dec 02, 2007 8:01 pm
by fast
jasom to riesil na R4F6. ako posledna moznost bola pouzit brzdove regulatory z Skoda Feliciaa zadny zatazovy vyhodit a prepojit na priamo. Tie regulatory sa montuu hned na hlavny brzdovy valec.

Posted: Thu Dec 06, 2007 6:21 pm
by Mario Horak
Chlapci po vyhodení regulátora počítajte s tým, že pri prudkom brzdení vás bude chcieť predbiehať zadok. Takže vyskúšať jazdné vlastnosti.

Posted: Thu Dec 06, 2007 8:03 pm
by Majmajko
Ono ten regulator predsa len koli niecomu tam je !!!
Neni to ziadna dekoracia :D
Sesto :arrow: Nevrav odkial si kupoval ten regulator :oops:

Posted: Thu Dec 06, 2007 11:02 pm
by Anarki
To máš pravdu Mario, ale pri nastavení továrenských hodnôt zadok vôbec nebrzdí. Musel som oveľa viac ručne nastaviť a teraz v zime aj vyskúšať a dostal som sa až skoro na koniec s piestikom. Otestované na suchu aj na ľade, na rovine aj v zákrute. Výsledok, do striebrista vybrúsenné zadné kotúče a oveľa lepšie brzdenie. Na suchej ceste takmer nemožné dostať auto do šmyku. Na zľadovatelej ploche nastavené, že keď je predok v šmyku tak ho zadok pekne vedie. Musel by som ísť po čistom ľade aby som dostal do šmyku aj zadok.

Posted: Fri Dec 07, 2007 8:10 am
by Majmajko
Ako si to nastavoval?

Posted: Fri Dec 07, 2007 9:40 am
by Mario Horak
Ja to mám taktiež nadoraz a ešte som aj rezal dlhší závit aj pružinu zdrátoval a je to málo. :D
Na druhej strane mám skúsenosť z Angeliny, kde som istý čas omedzovač mal vonku a zadok prebrzďovalo. Na mokrom to bol horší stav ako keď vôbec nebrzdil.
Tým chcem povedať, že treba testovať na rôznych povrchoch. Najviac sa rozdiely prejavia na šmykľavom.

Posted: Fri Dec 07, 2007 10:26 am
by Mondrejka
Toto je zaujimave lebo ja som regulator mal naskrutkovany az nakoniec zavitu aby som mal brzdy v pohode, ja som tosledoval na brzdovych bubnoch na STK tam som sledoval ucinost a priskrutkovaval som to rovno na STK, (neviem ci to robia le tak ale toho mechanika som poznal a zco by neurobil za liter). Ja myslim ze po tom nastaveni som to mal OK.

Posted: Fri Dec 07, 2007 11:37 pm
by Anarki
Majmajko wrote:Ako si to nastavoval?
Dal som ho naplno a skúšal. V zákrutách a na šmykľavom povrchu šiel zadok do šmyku aj s predkom tak som postupne uberal. Teraz to do šmyku nedostanem (musel by som ísť po rozliatom oleji alebo čistom ľade) a brzdí to oveľa lepšie ako originálne nastavenie od výrobcu nastavené u mechanika.