Karburator Weber 32 DIR
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Karburator Weber 32 DIR
Mam taky problem ze ked nastartujem hned mi ide motor do vysokych otacok
Ani v manuali sa mi nepodarilo nikde najst ze co by mohol byt dovod
Plyn je na 0 aj stelovanie bohatosti zmesi je zasrobovane....
Ani v manuali sa mi nepodarilo nikde najst ze co by mohol byt dovod
Plyn je na 0 aj stelovanie bohatosti zmesi je zasrobovane....
toto
vysoke otacky = chudobna zmes
Uz ti tam ide aspon benzin?
Uz ti tam ide aspon benzin?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Vsetko som cistil a pretesnil
Ani falosny vzduch netaha nikde
Trysky, vzdusniky, zmiesavace, rozprasovace v hlavne aj druhej komore som vycistil a preskusal su OK
Srob regulacie bohatosti smesy - na to nereaguje vobec
Proste nastartovat nastartuje az po zoslapnuti pedalu (axceleracna pumpicka vstrekne benzin) inac nie , potom hned zacne davat vela benzinu a motor ide do otacok
Ani falosny vzduch netaha nikde
Trysky, vzdusniky, zmiesavace, rozprasovace v hlavne aj druhej komore som vycistil a preskusal su OK
Srob regulacie bohatosti smesy - na to nereaguje vobec
Proste nastartovat nastartuje az po zoslapnuti pedalu (axceleracna pumpicka vstrekne benzin) inac nie , potom hned zacne davat vela benzinu a motor ide do otacok
toto
je to blbost ale opytat sa musim...
Mas zavretu skrtiacu klapku? Nema velku volu, ze by vzduch isiel okolo? A sytic co? Volnobezne otacky vysrobovane?
Mas zavretu skrtiacu klapku? Nema velku volu, ze by vzduch isiel okolo? A sytic co? Volnobezne otacky vysrobovane?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Matus, pamatas sa, u mna to bolo podobne, ked si sa pokusal naposledy stelovat ten vzdusnikovsky srob, nereagoval na nic. Inak doteraz mam s tym problem... Ved kvoli tomu som challengeoval s Cxkom. Fast sice cosi vravel o nejakom tesneni, ale tato hypoteza sa nepotvrdila, aj ked v tej tvojej mudrej knizke bolo co si o "tape"... ale co to bolo, nevie nik. Vlado ma taku teoriu: "Ked zlyhali vsetky moznosti, treba vymenit difuzor, aj ked vyzera ze je v pohode, nie je." Sranda je ze mu to zatial vzdy vyslo, ... blbe je ze uz sa minuli vsetky difuzory, a moj problem sa tymto nevyriesil... ale asi to ani v tom nie je, lebo ked som menil tie karbce, tak sa to sice trocha zlepsilo, ale stale to tam je citit, ze to blbne. Aby som sa vratil k teme, zacalo to vysokymi otackami a nemoznostou regulacie. Zrejme je to vsak o tom, ze chyb bolo u mna viac a je nejasne povedat co je hlavnou pricinou daneho stavu. tak ja len tolko.
Sexgrafik Renault Classic Clubu
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Niečo bude s tým karbecom. Už to že ti nereaguje na šroub bohatosti je dosť zlé. Aj keď je to blbá rada, skúsil by som iný karbec na to hodiť, kľudne úplne iný (jednokomorový Solex) kedže záložný dvojkomorový Weber asi nezoženieš.
BTW: Nie som si istý ale neviem či na ten motor nemal ísť dvojkomorový Weber DRT Síce malá šanca ale za pokus to stojí.
BTW: Nie som si istý ale neviem či na ten motor nemal ísť dvojkomorový Weber DRT Síce malá šanca ale za pokus to stojí.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Weber 32 DARA
Nazdar hosi!
Ak sa jedna o karb rady Weber 32, tak by to mal byt 2 komorovy karb. Dolu mas klapky, ktore ovladas pedalom a hore su klaPKY stvoruholnikoveho tvaru, ktore su original ovladane bimetalom a ich zatvorenie (pri studenom motore) sposobuje obtekanie vzduchu cez kanalik sitica.
Nenapisal si, ci ti tak reve, aj ked je motor zohriaty. Ak na studeno, tak ti ide na sytic.
Ja mam v Fuegu 32 DARA a mam uz vybehane ulozenie osky klapky a unavenu vratnu pruzinu. To mi sposobuje, ze volnobezne otacky musim mat na 1000, lebo nizsie sa nedaju v pohode udrzat. Prisava si tamad.
Skus syticove klapky otvorit /vybrat, co ti auto spravi. Potom mozme diskutovat dalej.
Prisavanie pod karburator (hadice podtlaku brzd, rozdeloveca, tesnenie pod karb) nemoze zvysit otacky. To robi u vstrekovacky, lebo snimac podtlaku v sacom potrubi indikuje elektronike tlak bliziaci sa atmosferickemu = otvorena klapka= prida vstrek = otacky hore. U karburatora davku benzinu riadi prave prietok vzduchu cez neho. To znamena, ak vzduch priteka mimo karb, nevznikne v nom podtlak, ktory vysaje benzin do potrubia.
Moze ale byt, ze je skriveny vrchny dekel a prisava si vypary z plavakovej komory. Daj si na sklo jemnejsi brusny papier a posuchaj dosadacou plochou dekla. Samozrejme musis odmontovat, co treba. Staci pat tahov a uvidis, kde to nie je rovne.
Dalsia vec, ktora moze sposobovat bohatu zmes a neregulovatelnost bohatosti je vysoka hladina v plavakovej komore. Plavak v hornej polohe, nadlahceny benzinom, ma mat 8 mm medzeru od roviny tesnenia. vykyv ma byt 7 mm.
... a este, niektore typy DARA 32 maju na boku druhej komory velky sroub ktory mozes otacat prstamy. To nie je bohatost zmesi. Tym samozrejme ovplyvnis vyslednu bohatost zmesi, ale sluzi na stabilizaciu volnob otacok.
Bohatost sa ladi na prvom stupmi drobnym sroubom zastrcenym zboku dole. Je pristupny len tenkym srubovako m.
Napis, ci ti nieco z toho pomohlo, resp upresni, kedy a ako sa ten motor sprava.
Ak sa jedna o karb rady Weber 32, tak by to mal byt 2 komorovy karb. Dolu mas klapky, ktore ovladas pedalom a hore su klaPKY stvoruholnikoveho tvaru, ktore su original ovladane bimetalom a ich zatvorenie (pri studenom motore) sposobuje obtekanie vzduchu cez kanalik sitica.
Nenapisal si, ci ti tak reve, aj ked je motor zohriaty. Ak na studeno, tak ti ide na sytic.
Ja mam v Fuegu 32 DARA a mam uz vybehane ulozenie osky klapky a unavenu vratnu pruzinu. To mi sposobuje, ze volnobezne otacky musim mat na 1000, lebo nizsie sa nedaju v pohode udrzat. Prisava si tamad.
Skus syticove klapky otvorit /vybrat, co ti auto spravi. Potom mozme diskutovat dalej.
Prisavanie pod karburator (hadice podtlaku brzd, rozdeloveca, tesnenie pod karb) nemoze zvysit otacky. To robi u vstrekovacky, lebo snimac podtlaku v sacom potrubi indikuje elektronike tlak bliziaci sa atmosferickemu = otvorena klapka= prida vstrek = otacky hore. U karburatora davku benzinu riadi prave prietok vzduchu cez neho. To znamena, ak vzduch priteka mimo karb, nevznikne v nom podtlak, ktory vysaje benzin do potrubia.
Moze ale byt, ze je skriveny vrchny dekel a prisava si vypary z plavakovej komory. Daj si na sklo jemnejsi brusny papier a posuchaj dosadacou plochou dekla. Samozrejme musis odmontovat, co treba. Staci pat tahov a uvidis, kde to nie je rovne.
Dalsia vec, ktora moze sposobovat bohatu zmes a neregulovatelnost bohatosti je vysoka hladina v plavakovej komore. Plavak v hornej polohe, nadlahceny benzinom, ma mat 8 mm medzeru od roviny tesnenia. vykyv ma byt 7 mm.
... a este, niektore typy DARA 32 maju na boku druhej komory velky sroub ktory mozes otacat prstamy. To nie je bohatost zmesi. Tym samozrejme ovplyvnis vyslednu bohatost zmesi, ale sluzi na stabilizaciu volnob otacok.
Bohatost sa ladi na prvom stupmi drobnym sroubom zastrcenym zboku dole. Je pristupny len tenkym srubovako m.
Napis, ci ti nieco z toho pomohlo, resp upresni, kedy a ako sa ten motor sprava.
No s tym deklom to skusim preverit ale vymenil som dva dryhy bol sice 32 DIR 75 (alpina turbo) ale nic to nezmenilo proste hned vybehol do otacok ...
Ja mam manualni sytic DIR inac to iste ako DARA klapky zavrete aj otvorene - stale rovnako
Plavak mam nastaveny ako pises A 7mm B8mm
Srob z boku ... neviem teraz ktory myslis ... na tele asi 1cm pod deklom je z kazdej strany zasrtobovana tryska (tusim vzdusnika)
Na tom tele z DIR 75 je na strane hlavnej komory vecsi srob s tesniacou gumickou a poistnym malym srobom Ale asi ani jeden sa neda stelovat rukou Hlavicka ma velkost asi 8mm
Srob na bohatost je taky mali izidor aj s pruzinkou kusok od kladky (kde je aj srob na volnobezne otacky) z hlavnej klapky (tam je napojene plynove lanko)
Ja mam manualni sytic DIR inac to iste ako DARA klapky zavrete aj otvorene - stale rovnako
Plavak mam nastaveny ako pises A 7mm B8mm
Srob z boku ... neviem teraz ktory myslis ... na tele asi 1cm pod deklom je z kazdej strany zasrtobovana tryska (tusim vzdusnika)
Na tom tele z DIR 75 je na strane hlavnej komory vecsi srob s tesniacou gumickou a poistnym malym srobom Ale asi ani jeden sa neda stelovat rukou Hlavicka ma velkost asi 8mm
Srob na bohatost je taky mali izidor aj s pruzinkou kusok od kladky (kde je aj srob na volnobezne otacky) z hlavnej klapky (tam je napojene plynove lanko)
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Mam podozrenie na tu jednu trisku vzdusnika (ta co je nasrobovana z vonkajsej strany 2 komore Tu som prisposoboval z DIR 75 ...
velkos ta ista ale dlzka bola ina, ako keby tam bola podlozka. To som jemne odbrusil na tu istu velkost ako ten povodny (inac to tam ta tryskla lockala-behala) ....
Tu moze byt tiez to ze este to neni tak presne ze to nesaje vzduch len cez tie diery v tryske... ako pise Mario - si to saje poriadne
a este co je na tom ze ako bocne otvory na tryske su o chlp vecisie ale (nebudem konkretizovat aky) ten hlavny je rovnaky
(hlavny povazujem ten co je ako keby na spicke sroba a bocne su na boku sroba durch)
velkos ta ista ale dlzka bola ina, ako keby tam bola podlozka. To som jemne odbrusil na tu istu velkost ako ten povodny (inac to tam ta tryskla lockala-behala) ....
Tu moze byt tiez to ze este to neni tak presne ze to nesaje vzduch len cez tie diery v tryske... ako pise Mario - si to saje poriadne
a este co je na tom ze ako bocne otvory na tryske su o chlp vecisie ale (nebudem konkretizovat aky) ten hlavny je rovnaky
(hlavny povazujem ten co je ako keby na spicke sroba a bocne su na boku sroba durch)