Ukoazovateľ momentálnej spotreby na R5
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Ukoazovateľ momentálnej spotreby na R5
tak Robo tu to môžeš kľudne vysvetliť
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
O.K.
Potrebuješ k tomu:
1: Plavák na to určený 4 kontaktný
2: Prietokomer paliva
3: Prietokomer vzduchu (u atmo verzií, u turba je zabudovaný priamo na prietokomeri paliva a meria aktuálny tlak v sústave)
4: Ukazovateľ momentálnej rýchlosti (potrebujú ho všetky verzie okrem GT Turbo ktorá má údaje priamo zo senzoru v prevodovke).
5: Ukazovateľ momentálnej teploty (exteriér)
6: Palubný počítač Sagem
Káblovačku (pri hodinách musíš mať ešte jeden zelený 15 pinový samica konektor. ) Ale aj keď to tam máš nevyhral si lebo ten zelený konektor ide do prvej svorkovnice a od tej ti už nejde nič pokiaľ si ho nemal vo výbave, len predprípravu. Takže potrebuješ ešte potiahnuť jeden vodič naviac od plaváku (Snímač stavu paliva) ostatné sú zem, kontrolka málo benzínu a prípojka na budík ukazujúci stav paliva.
Okrem toho potrebuješ ďalšie tri káble potiahnuť k prietokomeru, (dva priamo na palubný počítač a jeden na spínaných 12 voltov). Ďalšie dva zase potrebuješ k teplomeru ktorý by mal byť umiestnený tak aby nebral teplý vzduch z okolia motora.
Pokiaľ nemáš GT Turbo tak potrebuješ ešte dva káble potiahnuť od prietokomeru vzduchu (jeden do palubného Pc druhý na spínaných 12 volt.) Takisto ešte potrebuješ zapojiť ukazovateľ momentálnej rýchlosti a zakomponovať ho do existujúcej káblovačky za budíkovú dosku.
Ak všetko zapojíš správne, palubný počítač Sagem ti bude ukazovať:
Momentálnu spotrebu, priemernú spotrebu, dojazd, teplotu (vonkajšiu), stav nádrže.....
Potrebuješ k tomu:
1: Plavák na to určený 4 kontaktný
2: Prietokomer paliva
3: Prietokomer vzduchu (u atmo verzií, u turba je zabudovaný priamo na prietokomeri paliva a meria aktuálny tlak v sústave)
4: Ukazovateľ momentálnej rýchlosti (potrebujú ho všetky verzie okrem GT Turbo ktorá má údaje priamo zo senzoru v prevodovke).
5: Ukazovateľ momentálnej teploty (exteriér)
6: Palubný počítač Sagem
Káblovačku (pri hodinách musíš mať ešte jeden zelený 15 pinový samica konektor. ) Ale aj keď to tam máš nevyhral si lebo ten zelený konektor ide do prvej svorkovnice a od tej ti už nejde nič pokiaľ si ho nemal vo výbave, len predprípravu. Takže potrebuješ ešte potiahnuť jeden vodič naviac od plaváku (Snímač stavu paliva) ostatné sú zem, kontrolka málo benzínu a prípojka na budík ukazujúci stav paliva.
Okrem toho potrebuješ ďalšie tri káble potiahnuť k prietokomeru, (dva priamo na palubný počítač a jeden na spínaných 12 voltov). Ďalšie dva zase potrebuješ k teplomeru ktorý by mal byť umiestnený tak aby nebral teplý vzduch z okolia motora.
Pokiaľ nemáš GT Turbo tak potrebuješ ešte dva káble potiahnuť od prietokomeru vzduchu (jeden do palubného Pc druhý na spínaných 12 volt.) Takisto ešte potrebuješ zapojiť ukazovateľ momentálnej rýchlosti a zakomponovať ho do existujúcej káblovačky za budíkovú dosku.
Ak všetko zapojíš správne, palubný počítač Sagem ti bude ukazovať:
Momentálnu spotrebu, priemernú spotrebu, dojazd, teplotu (vonkajšiu), stav nádrže.....
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
tu neni ten pocitac ???
Palubák Sagem je problém, v Renaulte stojí 26 tisíc a inde ho asi nezoženieš (ja som náhodou jeden zohnal, resp. som k nemu prišiel ako slepý k husliam...)
Áno, ide to dať aj na iné Renaulty, napr. Renault 11 mala ten istý palubák. Ale aj tam si mal troj a štvorkontaktné plaváky takže zase potrebuješ ten 4 kontaktný.
Ešte myslím, že aj v R9 a vo Fuegu bol ten istý palubák ale nie som si na 100 percent istý.
Takto nejak to vyzerá, originál predný kryt je čierny.
Áno, ide to dať aj na iné Renaulty, napr. Renault 11 mala ten istý palubák. Ale aj tam si mal troj a štvorkontaktné plaváky takže zase potrebuješ ten 4 kontaktný.
Ešte myslím, že aj v R9 a vo Fuegu bol ten istý palubák ale nie som si na 100 percent istý.
Takto nejak to vyzerá, originál predný kryt je čierny.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]