Tipy, triky, alebo sa len pochvalte..
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
-
Anarki
- Moderator
- Posts: 1163
- Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
- Location: Atomograd
-
Contact:
Post
by Anarki » Sat Feb 12, 2011 12:40 pm
No ja som sa k niečomu podobnému nikdy nedostal ale čo som bol prítomný pri návrhu výfukového potrubia tak chlapec na to používal software niečo ako Lotus Engine Simulator (a nenavrhoval výfuky pre Lotusy) viem že tam naťukal parametre motora a vypľulo mu to výsledky.
Keď chceš konkrétne vzorce tak niečo o návrhu výfuku je aj tu:
http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_ ... le_id=6051
Je tam veľa omáčky ktorú treba preskočiť no okrem výpočtov sú tam aj názvy zaujímavej literatúry.
Navyše je tam aj fotka a popis toho programu.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
-
R4CV
- člen RCC
- Posts: 418
- Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
- Location: Topoľčany
-
Contact:
Post
by R4CV » Sat Feb 12, 2011 7:38 pm
Predstavoval som si to o niečo jednoduchšie. Niečo ako 4 bulharské konštanty a priemer trubky a z toho mi výjde dĺžka a počet komôr.
Asi spravím ladený tlmič, ladiť budem od ucha. Proste, aby sa mi páčil zvuk. Potom uvidím ako to jazdí. snáď už tento rok.

Nerušiť!!! K L O N U J E M
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5306
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Sun Feb 13, 2011 5:06 pm

takyto len durch prechodny....
a "kalsicky" prechodny s "vatou"... perforovana rura obalena sklennou vatou
mam dva co mi robili v AME
-
Anarki
- Moderator
- Posts: 1163
- Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
- Location: Atomograd
-
Contact:
Post
by Anarki » Sun Feb 13, 2011 10:08 pm
Pozeral som fotky v projekte, keď bude ten karbec naozaj tak blízko pri výfukových zvodoch tak doporučujem zvody obaliť termopáskou a zabrániť tak veľkej koncentrácii tepla v motorovom priestore.

[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
-
R4CV
- člen RCC
- Posts: 418
- Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
- Location: Topoľčany
-
Contact:
Post
by R4CV » Mon Feb 14, 2011 12:27 am
Je aj druhá varianta. Karburátor bude nad vekom hlavy a sanie bude do U. Ale najprv treba špeciálne ventilové veko spraviť a to sa mi nechce.
Ak bude karbec nad zvodmi, dám tam platňu proti sálaniu tepla do karburátoru.
Nerušiť!!! K L O N U J E M
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5306
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Mon Feb 14, 2011 5:07 pm
R4CV ma dobre odvetranie trepla.. Kazdy VW sa ma pyta ci nemam zadnu kapotu z R4CV na predaj lebo chcu si tie mriezky prehodit na chorbaka
-
R4CV
- člen RCC
- Posts: 418
- Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
- Location: Topoľčany
-
Contact:
Post
by R4CV » Tue Feb 15, 2011 8:31 pm
Dnes na výfuk pribudla spona a úchyt. Konečne je hotový, môžem začať robiť sanie.

Nerušiť!!! K L O N U J E M
-
R4CV
- člen RCC
- Posts: 418
- Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
- Location: Topoľčany
-
Contact:
Post
by R4CV » Wed Feb 23, 2011 10:07 pm
Od dnes mám doma konečne TP a ŠPZ. Letná jazda na zraze je o krok reálnejšia.

Nerušiť!!! K L O N U J E M
-
fast
- Posts: 207
- Joined: Thu May 05, 2005 10:15 am
- Location: Bratislava
-
Contact:
Post
by fast » Wed Feb 23, 2011 10:12 pm
gratulujem a tesime sa ....
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee
-
R4CV
- člen RCC
- Posts: 418
- Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
- Location: Topoľčany
-
Contact:
Post
by R4CV » Sat May 07, 2011 10:22 pm
Po dlhšom čase sa mi podarilo poskladať prevodovku. Nikdy by som nepovedal, že je to toľko roboty. A tých drobností, na ktoré som zabudol a musel som znova rozoberať...
V podstate som ju chcel len vyčistiť a vymeniť guferá. Potom som pridal aj nové ložiská.
Prevodovka ležala v rôznych šopách asi 25 rokov, preto sa vo vnútri spravila hrdzavá kaša.
Nakoniec som to zvládol.
Viac si môžete prečítať
tu
Nerušiť!!! K L O N U J E M
-
R4CV
- člen RCC
- Posts: 418
- Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
- Location: Topoľčany
-
Contact:
Post
by R4CV » Sat Sep 10, 2011 11:34 pm
Ahoj,
po dlhšom čase mám dobré správy. podarilo sa mi naštartovať motor, ktorý som robil. Teraz je už hotový komplet podvozok, predná aj zadná náprava, pripravené na montáž.
Čoskoro pridám aj fotky s pokkecom.

Nerušiť!!! K L O N U J E M
-
R4CV
- člen RCC
- Posts: 418
- Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
- Location: Topoľčany
-
Contact:
Post
by R4CV » Wed Nov 09, 2011 11:17 pm
Nerušiť!!! K L O N U J E M