Page 4 of 7
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Posted: Thu Jan 27, 2011 1:18 pm
by pedro
Alex wrote:ale jasne ze je tu viacej peknych renovacii motora. ja len ze momentalne tu prevladaju skor prerabky na vyssi vykon s inymi komponentmi ako boli povodne. tak tento motorcek je tu taky osamely.
Alex to je zavist, ze ta budeme na zrazoch konecne obiehat a nebudes mat najvyssiu maximalku?
Inak k tomu originalu, ja si tiez necham povodny motor a prevodovku, mozem ich kedykolvek vratit do auta. A komponenty su stale Renaultacke
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Posted: Fri Jan 28, 2011 10:47 am
by Alex
urcite nie, mam este eso v rukave. Poukazoval som skor na tento motorcek, ze na mna aj vdaka tej tradicnej zelenej posobi ze je rekonstruovany s citom k dobe jeho vzniku. Pokym tam nemeni motor za cleon tak to bude vcelku dobova prerabka
Ja sam mam motor v originalnom stave ale zase s nie prave dobovymi farbami
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Posted: Fri Jan 28, 2011 10:11 pm
by Majmajko
nie Cleon tam nebude ostava stale ten Billancourt (poznas ho hlavne podla troska mensieho veka ventilov...)
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Posted: Sat Jan 29, 2011 3:04 pm
by R4CV
Marian: ten motor sa volá Ventoux. máš to veľkými písmenami na veku ventilov.
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Posted: Sat Jan 29, 2011 5:43 pm
by Majmajko
Nie je to nahodou to iste (blok)?
Popripade miesto vyroby je Boulogne-Billancourt a druhy nazov je Ventoux ?
Ci ?
PS: na fotke je opacne
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Posted: Tue Feb 01, 2011 11:32 pm
by R4CV
Dnes som začal robiť na zvodoch. prírubu som dopasoval, trubky som si naohýbal na polotovary, spravil trn na roztiahnutie konca rúry.
A potom som zistil že mi to tam nevojde podľa pôvodného plánu. Zhora zavadzia karbec, zdola dynamo.
Šľak ma ide trafiť...
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Posted: Sun Feb 06, 2011 11:07 pm
by R4CV
Začal som robiť zvody. Aj keď je tam málo miesta, musím to tam natlačiť.
Pozrite si viac o mojom trápení.
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Posted: Tue Feb 08, 2011 9:46 pm
by R4CV
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Posted: Wed Feb 09, 2011 10:28 pm
by R4CV
Zdá sa, že zvody sú hotové. Teraz je v pláne tlmič. Ak máte nápad ako to má vo vnútri vyzerať, sem s ním.
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Posted: Wed Feb 09, 2011 10:33 pm
by MiKo
Nemas to napojenie z vonkajsich valcov nejake prudke?
Tie vnutorne sa zbiehaju krasne plynulo..
Inak ale klobuk dolu, pekna robota, dufam ze bude tento motorcek poslusnejsi ako ten v kremovej:)
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Posted: Thu Feb 10, 2011 2:44 pm
by Majmajko
tlmic? vsak peknu ruru a to staci...
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Posted: Thu Feb 10, 2011 7:56 pm
by R4CV
To napojenie nie je ideálne, ale tak nejak to vyšlo. Ak to bude zle, budem prerábať. Dnes som otvoril origo tlmič a je v ňom iba jedna prepážka. Predstavoval som si to zložitejšie.
Tlmič musí byť, keď pôjdem na STK.
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Posted: Thu Feb 10, 2011 8:05 pm
by Majmajko
tak sprav dva a budes menit...
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Posted: Thu Feb 10, 2011 10:28 pm
by Anarki
Odpor výfukového potrubia priamo ovplyvňuje umiestnenie krútiaceho momentu na poli otáčok. Chcelo by to aspoň nejaký výpočet keďže ani zvody nie sú originálne. Aby z toho nebol vysokootáčkový žrút aké si stavajú tuzeri tým že vyhodia všetky tlmiče a myslia si koľko výkonu majú naviac.
Re: Renault 4CV 1960 - Colette
Posted: Fri Feb 11, 2011 11:21 pm
by R4CV
Nejaký výpočet - sem s ním, lebo sa nemám čoho chytiť. Inak budem robiť pokusne tlmič 2 prepážkový, ak sa netrafím, tak pokus zopakujem s iným typom.
Zvody som robil podľa výpočtu tunerov, snáď budú fungovať. 1 trubka má objem ako valec, 2 trubka 2-násobný ako valec. 850ccm / 4= 212,5ccm trubka od valca po prvý ypsilon. 850ccm/2=425ccm od prvého ypsilonu po druhý.