Renault Prima 4 - 1934
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Renault Prima 4 - 1934
Získal jsem takovéto auto. Nedokážu přesně určit typ - model.
Vždy se mu říkalo Primaquatre z nápisu PRIMA4.
Co jsem našel je to mezi KZ14-18-24 - limousina ale nevím určitě.
Jde o vozidlo které je funkční na deponovaných značkách s TP.
Rozhoduji se zda auto renovovat nebo prodat. Netuším co to obnáší!(?)
Našel jsem na netu dost dílů - ale zdá se mi to velké sousto.
Prosím lidičky, kteří mají s tímto zkušenosti o pomoc při rozhodování.
To co je na fotkách - originální stav laku i čalounění.
Motor startuje, běží a táhne. Převodovka manuální OK. Brzdy originální mechanické.
Auto má skutečně najeto cca 58tis. Nepřetočeno! - tenkrát se to nedělalo.
Obsah cca 2500ccm SV.
Vždy se mu říkalo Primaquatre z nápisu PRIMA4.
Co jsem našel je to mezi KZ14-18-24 - limousina ale nevím určitě.
Jde o vozidlo které je funkční na deponovaných značkách s TP.
Rozhoduji se zda auto renovovat nebo prodat. Netuším co to obnáší!(?)
Našel jsem na netu dost dílů - ale zdá se mi to velké sousto.
Prosím lidičky, kteří mají s tímto zkušenosti o pomoc při rozhodování.
To co je na fotkách - originální stav laku i čalounění.
Motor startuje, běží a táhne. Převodovka manuální OK. Brzdy originální mechanické.
Auto má skutečně najeto cca 58tis. Nepřetočeno! - tenkrát se to nedělalo.
Obsah cca 2500ccm SV.
toto
No z fotiek posobi celkom zachovalo, kde tu nejaka odreninka.
Otazka je co vsetko treba na tom aute renovovat? Pokial je po technickej stranke OK tak treba len vyspravit plecharinu a novy lak. Pokial to nemam nejaky zavaznejsi problem, by som sa do kompletnej renovacie nepustal. Ono auto v povodnom stave ma tiez svoju hodnotu. Co je pozitivne ze su k tomu papiere a tak netreba cvicit z veteranskymi znackami.
Otazka je co vsetko treba na tom aute renovovat? Pokial je po technickej stranke OK tak treba len vyspravit plecharinu a novy lak. Pokial to nemam nejaky zavaznejsi problem, by som sa do kompletnej renovacie nepustal. Ono auto v povodnom stave ma tiez svoju hodnotu. Co je pozitivne ze su k tomu papiere a tak netreba cvicit z veteranskymi znackami.
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
si tady zemne nekdo dela soufky ?? toto by som bral aj v takom stave ako to je a pan vari by mi fukal praskovy cukor aby to prihlasil..
naaadhera.. viem ze dneska penazi neni malo ale prosim ta.. aj keby si to mal renovovat 3 roky.. oplati sa to.. krasny kus.. gratulujem a ticho zavidim..
naaadhera.. viem ze dneska penazi neni malo ale prosim ta.. aj keby si to mal renovovat 3 roky.. oplati sa to.. krasny kus.. gratulujem a ticho zavidim..
Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE
RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390
Renault 5 1,7 GTE
RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390
Rozhodovanie je taske ale ak by si nerenovoval tak auto bude dost trpiet. Rozhodne potrebuje aspon zakladnu mechanicku prehliadku a aj nejaku tu opravu.
Lak mi je posudit taske (pozeram to na telpekefone ) ci je mozne opravit len pristrekom, skor si myslim ze bude treba riadne na komplet.
To potom ale cele auto rozobrat a zacat na kompletku. vsetko ocistit atd....
Cena opravy sa tasko dava to naozaj po obhliadke a to tiez len orientacne... a zakazdym plati pravidlo ze aj tak to bude viac....
Cena 350t CZK je dost vysok si ja osobne myslim
V CZ to dat na H znacky to neni az tak problematicke ... tak prisne alebo ako to povedat...
Co sa posudenie tyka tak to ti aj Pavel Vypler poradi on robi aj H testacie v CZ za Renault klub Praha
Model Primaqatre KZ14 KZ 24 je uz o nieco oblejsi aj ked tie kolesa su asi z 24
Rozhodne pekne auto a ak by si predaval tak prosim daj nam tiez vediet
Lak mi je posudit taske (pozeram to na telpekefone ) ci je mozne opravit len pristrekom, skor si myslim ze bude treba riadne na komplet.
To potom ale cele auto rozobrat a zacat na kompletku. vsetko ocistit atd....
Cena opravy sa tasko dava to naozaj po obhliadke a to tiez len orientacne... a zakazdym plati pravidlo ze aj tak to bude viac....
Cena 350t CZK je dost vysok si ja osobne myslim
V CZ to dat na H znacky to neni az tak problematicke ... tak prisne alebo ako to povedat...
Co sa posudenie tyka tak to ti aj Pavel Vypler poradi on robi aj H testacie v CZ za Renault klub Praha
Model Primaqatre KZ14 KZ 24 je uz o nieco oblejsi aj ked tie kolesa su asi z 24
Rozhodne pekne auto a ak by si predaval tak prosim daj nam tiez vediet
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
Pěkné autíčko
Každý bude mít asi jiný názor co se týče rozsahu a způsobu renovace. Je lepší si ale vždy poslechnou co nejvíce takových názorů a případně se poté rozhodnout.Doklady které k autu jsou bych určitě nerušil,ikdyž není jakýkoli problém udělat veteránské čísla a nebo udělat testaci na současných dokladech a číslech a platit jen jednu dvanáctinu povinného ručení na rok. Myslím,že v CZ bude podobných modelů více,aspoň co já vím tak o 3.Odborník na toto auto by byl určitě pan Pivoňka.
Každý bude mít asi jiný názor co se týče rozsahu a způsobu renovace. Je lepší si ale vždy poslechnou co nejvíce takových názorů a případně se poté rozhodnout.Doklady které k autu jsou bych určitě nerušil,ikdyž není jakýkoli problém udělat veteránské čísla a nebo udělat testaci na současných dokladech a číslech a platit jen jednu dvanáctinu povinného ručení na rok. Myslím,že v CZ bude podobných modelů více,aspoň co já vím tak o 3.Odborník na toto auto by byl určitě pan Pivoňka.
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz
toto
Co konkretne myslis? Preco by malo trpet?Majmajko wrote:Rozhodovanie je taske ale ak by si nerenovoval tak auto bude dost trpiet
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
toto
No nesuhlasim!
Pokial je to auto v takom stave ako vyzera z fotiek, nevidim dovod na renovaciu. Auto v povodnom dobrom stave ma tiez svoju hodnotu.
Pokial tam nieje nieco vazne prehnite, alebo netecie z motora olej/voda alebo nejaka vaznejsia chyba ktora narusa chod tak nevidim dovod na renovaciu.
Staci spravit mozno trosku rozsiahlejsi servis, ale stale len servis a hotovo. Vycistit brzdy, vymenit naplne, vystriekat dutiny .. povysavat a umyt okna
Asi by sa zisiel novy lak, taky poriadny s pripravou a tak... ale ako pisem, silou mocou robit velku rozborku a zborku!?
Pokial je to auto v takom stave ako vyzera z fotiek, nevidim dovod na renovaciu. Auto v povodnom dobrom stave ma tiez svoju hodnotu.
Pokial tam nieje nieco vazne prehnite, alebo netecie z motora olej/voda alebo nejaka vaznejsia chyba ktora narusa chod tak nevidim dovod na renovaciu.
Staci spravit mozno trosku rozsiahlejsi servis, ale stale len servis a hotovo. Vycistit brzdy, vymenit naplne, vystriekat dutiny .. povysavat a umyt okna
Asi by sa zisiel novy lak, taky poriadny s pripravou a tak... ale ako pisem, silou mocou robit velku rozborku a zborku!?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Pánové, velice si cením vašich příspěvků. Zejména názoru, že v původním stavu má též svoji cenu. stejně jako doporučení ponechat ho na značkách. to mi mluví z duše. ne že bych byl líný, jen nemám odvahu do toho sousta. připadá mi to jako složit řeholnický slib.
Velmi rád si přečtu i další názory vzniklé v opravdu neformální diskuzi.
Dalším chci jen doplnit informace.
Motor neztrácí vodu, nemísí se s olejem, komprese dobrá. Chce to vyčistit karburátor a trochu seřídit bohatost směsi. Dynamo dobíjí (legrace 6V(!)).
Nejhůře jsou na tom gumová těsnění. Auto má rámový podvozek bez koroze na něm dřevěný(!) rám karoserie, který je oplechovaný. červotoč nezjištěn.
Auto stálo v temperované garáži posledních 33 let. Co je asi potřeba opravdu udělat je renovovat (mechanické lankově/táhlové) brzdy, zejména klíče - špatně se vracejí.
Velmi rád si přečtu i další názory vzniklé v opravdu neformální diskuzi.
Dalším chci jen doplnit informace.
Motor neztrácí vodu, nemísí se s olejem, komprese dobrá. Chce to vyčistit karburátor a trochu seřídit bohatost směsi. Dynamo dobíjí (legrace 6V(!)).
Nejhůře jsou na tom gumová těsnění. Auto má rámový podvozek bez koroze na něm dřevěný(!) rám karoserie, který je oplechovaný. červotoč nezjištěn.
Auto stálo v temperované garáži posledních 33 let. Co je asi potřeba opravdu udělat je renovovat (mechanické lankově/táhlové) brzdy, zejména klíče - špatně se vracejí.