Neviem.. Uz vela premyslam.. Davam si pre a proti.. Co sa skor oplati a co ma skor logikujozo-ke wrote:To je dilema,co:-D?
Záchrana Renault Five
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
V takýchto prípadoch sa ja vždy riadim srdcom.
Riadiť sa rozumom nemá zmysel
To by si nedajbože prišiel na to že tvoje autá patria do šrotu a ty potrebuješ nové
Určite by som auto neprihlasoval. To nemá zmysel, logiku nič...
Jediný čo na tom zarobí je S......ý slovenský štát resp. tý čo sú pri válove.
R5 pred Faceliftom mala štítok ako na motore tak na karosérii. Do Fr. pôjdeš so značkami v kapse, tam ich nahodíš a ideš v pohode až domov ( za predpokladu že auto je pojazdné, s dobrým navigačným a dostatkom peňazí na PHM a mýtne brány.)
Prídeš domov, zhodíš pôvodné štítky nahodíš svoje a je to.
A keď budeš chcieť mať prihlásené obidve autá tak si kúpiš nejaký vrak s papiermi za 2 - 5 tisíc (prípadne len papiere, záleží od ponuky) a zase prehodíš jak ŠPZ tak štítky.
Riadiť sa rozumom nemá zmysel
To by si nedajbože prišiel na to že tvoje autá patria do šrotu a ty potrebuješ nové
Určite by som auto neprihlasoval. To nemá zmysel, logiku nič...
Jediný čo na tom zarobí je S......ý slovenský štát resp. tý čo sú pri válove.
R5 pred Faceliftom mala štítok ako na motore tak na karosérii. Do Fr. pôjdeš so značkami v kapse, tam ich nahodíš a ideš v pohode až domov ( za predpokladu že auto je pojazdné, s dobrým navigačným a dostatkom peňazí na PHM a mýtne brány.)
Prídeš domov, zhodíš pôvodné štítky nahodíš svoje a je to.
A keď budeš chcieť mať prihlásené obidve autá tak si kúpiš nejaký vrak s papiermi za 2 - 5 tisíc (prípadne len papiere, záleží od ponuky) a zase prehodíš jak ŠPZ tak štítky.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Anarki radí najlacnejšiu variantu, ale bol by som opatrný. Pokiaľ ťa čapnú a zistia, že nesení VIN s papiermi, tak je z toho veľký malér. (a to v každej krajine) Neviem ako vo FR, ale v nemecku sa dajú vybaviť prevozné značky za pár eur. Toto je istejšia varianta. Ešte si treba uvedomiť, že auto môžete postaviť na slovenské papiere, ale nebude už v blízkej budúcnosti ďalej predajné. Neprejde kontrolou originality.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
Mike neblazni, doval na osmicke, este mas kopec casu, daj ju dokopi, sak seci mam s tymi osmami este robotu, ale na zraze s nou nesmies chybat. Ked nejdes ty, nejdem ani ja a ani roman! a toto by si nam spravil?
ved dalsi pravy rok osmiciek je az o tisic rokov, to chces tolko cakat?
ved dalsi pravy rok osmiciek je az o tisic rokov, to chces tolko cakat?
Sexgrafik Renault Classic Clubu
Sak auto dovezene z EU ide normalne dat na SK papiere za cca 15t a bude normalne predajne... Ak si myslel zamenu SPZ tak potom to bude kun fu... VIN je uz vyrazeny na nosniku vedla spolujazdca...Mario Horak wrote:Ešte si treba uvedomiť, že auto môžete postaviť na slovenské papiere, ale nebude už v blízkej budúcnosti ďalej predajné. Neprejde kontrolou originality.
v CZ je jedna za 30t pohladam a poslem link
toto
Saskovat s cislami sa teraz uz naozaj neoplati. Za 15 to mas legalne prihlasene na SK cislach a hotovo. Ako pisal Majmajko, cislo je urcite niekde na kasni. Od nejakeho 68ho uz razili cisla aj na 8cky, vedla spolujazdcovho sedadla na podlahu...
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava